Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tässä toki eri merkkiset testit. En malttanut olla tekemättä kun oli postissa tullut.
On tuo minusta selvästi vaaleampi kuin mitä raskaana.
Meinasin minäkin tehdä vielä ennen verikoetta. Ainakin näkee lähteekö viiva haalistumaan.
 

Liitteet

  • 1594030506088.jpg
    1594030506088.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 170
Mä vertasin niitä testin viivoja, niin tää eilinen oli suurinpiirtein saman vahvuinen kuin dpo11.
 
No äläpä!
Mulla alkaa vuoto loppua jo, ja oon niin epäileväinen onko tyhjentynyt o_O Hyytymiä tuli vain se yksi, ja sitten pari päivää sitten pienten supistusten jälkeen hyvin pieni. Voiko näin helpolla (fyysisesti) päästä?

Voi päästä. Oma km oli kuin aavistuksen runsaammat menkat, kun se suurin hyytymä oli tullut. Eikä tainnut muita ollakkaan.
Toivotaan että pian koittaisi uusi kierto sielläkin. :Heartred
 
Tuli joku tarve testata vielä tänään, ja hyvin on maanantaista haalistunut. Onneksi!
Pidempään olin virtsaamattakin tähän testiin, joten huh!
Vielä kaksi viikkoa pitäisi jännittää labroja, ja tuleeko soittoa vai ei. Jos ei, niin sitten kaikki ok.
 

Liitteet

  • 1594234393413.jpg
    1594234393413.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 162
Tuli joku tarve testata vielä tänään, ja hyvin on maanantaista haalistunut. Onneksi!
Pidempään olin virtsaamattakin tähän testiin, joten huh!
Vielä kaksi viikkoa pitäisi jännittää labroja, ja tuleeko soittoa vai ei. Jos ei, niin sitten kaikki ok.
Hyvältä näyttää.:thumleft
Ehkä mäkin sit taas loppu viikosta testaan.
 
Sellaiset limaklöntit tarttui paperiin, että väittäisin jo ovuloivani :confused004:grin

Tätähän nyt ei päästä vielä hyödyntämään. Kontrolli vasta viikon päästä, ja mies ei muutenkaan ole vielä valmis yrittämään :confused005
 
Mikä tilanne siellä Emir? :)
Ihan ok olo. Henkisesti harmittaa viä jonkin verran.
Tein maanantaina r-testin ja tosi haalee viiva tuli enää. Ens ma viä verikoe. Vuotokin on jo loppunut ja ollaan päästy miehen kans "harjottelemaan" vauvan tekoa.:hilarious: On se vaan aika rentoa kun ei ole "tosi kyseessä".
Toivon että seuraava kierto alkais jo kuun vaihteessa niin pääsis taas yrittämään.

Kun oikein käännän veistä haavassa ja mietin et jos oliskin tärpänny yk1, niin meillä olis jo kolmas kotona.:sad001
 
Onnea sykkeistä!

Mä tein tänään taas testin, mutta se näytti oudon märältä koko testiajan. Ja viiva oli vahvempi kuin viime viikolla :shifty: Ei kai se nyt tummumaan enää ala, vaikka olisi jotain jäänytkin?
No, pitää nyt pidätellä seuraavaa pissaa pidempään ja kokeilla uudestaan.
Tiistaina sitten labrat.

Mä sorrun usein miettimään, että jos syksyinen olisi kestänyt, meillä olisi se kolmen suora :sad001Tammi-, helmi- ja maaliskuun.
Mulla on siitä jotenkin kamalan syyllinen olo! Kun sen raskauden aikana kerkesin alussa pohtia paniikissa keskeytystäkin. Pelkohan se oli, joka silloin puhui.
Ja kaikkien kamalan surullisten tunteiden välissä pilkahti helpottuminenkin, kun se ei kestänytkään.
Jotenkin mä välillä ajattelen, että koska mä en olisi ollut valmis ottamaan sitä, joka mulle oli tarkoitettu, en saanut tätä, jonka halusin.

Hölmöjä ajatuksia. Eihän ajatuksilla voi keskenmenoa aiheuttaa. Ei sitä ensimmäistä eikä tätä.
 
Onnea sykkeistä!

Mä tein tänään taas testin, mutta se näytti oudon märältä koko testiajan. Ja viiva oli vahvempi kuin viime viikolla :shifty: Ei kai se nyt tummumaan enää ala, vaikka olisi jotain jäänytkin?
No, pitää nyt pidätellä seuraavaa pissaa pidempään ja kokeilla uudestaan.
Tiistaina sitten labrat.

Mä sorrun usein miettimään, että jos syksyinen olisi kestänyt, meillä olisi se kolmen suora :sad001Tammi-, helmi- ja maaliskuun.
Mulla on siitä jotenkin kamalan syyllinen olo! Kun sen raskauden aikana kerkesin alussa pohtia paniikissa keskeytystäkin. Pelkohan se oli, joka silloin puhui.
Ja kaikkien kamalan surullisten tunteiden välissä pilkahti helpottuminenkin, kun se ei kestänytkään.
Jotenkin mä välillä ajattelen, että koska mä en olisi ollut valmis ottamaan sitä, joka mulle oli tarkoitettu, en saanut tätä, jonka halusin.

Hölmöjä ajatuksia. Eihän ajatuksilla voi keskenmenoa aiheuttaa. Ei sitä ensimmäistä eikä tätä.
Mulla on ollu samanlaisia mietteitä. Tulee mieleen että siks tää meni kesken kun muutaman kerran raskauden aikana ehdin miettiä et mitäs hittoa tästäkin tulee tai oliko sittenkään fiksua. Ja nyt kun meni kesken niin noitten ajatusten syytähän se on.:facepalm:

Jospa se pissan vahvuus ois vaikuttanu viivan vahvuuteen. Ei nyt luulis et tummumaankaan alkaa enää.

Mä tein kans tänään testin ja hennon hento haamulainen tuli. Eli ihan hyvillä mielin meen maanantaina labraan.
 
Tein uuden testin, niin selvä nega :) Kun oikein tuijottamalla tuijotti niin näkyi viivanpaikka, mutta ei ollenkaan väriä.
Olisiko aamuinen mennyt pilalle tai jotain. Se nyt muutenkin näytti ihan erilaiselta kuin aiemmat.
 
Tänään kuulin uuden vauvauutisen. Sukulaisen la joulukuussa.
Haikeus iski ja haluaisin jo päästä yrittämään.
 
Samankaltaiset tunnelmat täällä :sad001
Ei uusia vauvauutisia, mutta ystävä kertoili raskausoireistaan. Ja mä olen niin kateellinen! Kaikki onni heille, mutta silti... Meillä olisi ollut lasketut niin lähekkäin, että oikein vihlaisee jossain syvällä.
Tekisi mieli vain laittaa välit poikki koko kaveriin. Parhaita ystäviä, joten en oikeasti voisi antaa tällaisen tulla väliimme.
Mutta tällä hetkellä vaan tuntuu, että en haluaisi kuulla koko ihmisestä.
 
Ootteko muut miettineet, että kuinka pitkään aiotte yrittää mikäli plussaa ei kuulu.
Miehelle tänään sanoin et vaikka usko uuteen plussaan on kova, niin silti tulevaa ei tiedä. Ei tiedä saadaanko kolmatta koskaan.
Me alustavasti sovittiin niin, että yritetään siihen asti että vauvan la ois vielä ensi vuoden puolella. Mulla tulee ensi vuonna ikää 37v niin en halua enää sit yrittää.
Vaikea sanoa että muuttuuko mieli (taas) kun takaraja tulee täyteen. Aiemminhan mulla oli ajatuksena että lopetetaan yritys tähän kesään. Km kuitenkin sai jatkamaan vielä. Ja mies on ollut koko ajan positiivisella mielellä kolmannen suhteen.
Vaikeita juttuja.
 
Jos lapsi ei ole tullut, kun täytän 30v, ei enää yritetä. Sitten tulisi jo niin paljon isompi ikäero viimeiselle, etten halua. Jotenkin pelkään kolmosen jäävän ulkopuoliseksi, kun kahdella ikäeroa on se 2v. Kuopus on nyt jo 3,5v, joten kovin pitkään ei enää yritetä.
Täytän ensi keväänä 29. Voi olla, että yritys lopetetaan aiemminkin. En tiedä.
 
Mulla oli ihan samoja ajatuksia flikka ja Emir, silloin kun raskaaksi tulin keskenmenneestä. Se kävi niin äkkiä ja ei ollu sillail ihanteellinen tilanne, niin itsekin pohdin silloin että ehkä ei nyt olisi ollut paras.. ja sitten menikin kesken. :sad001 Kyllä siinä väkisinkin pohti että saiko mitä "toivoi" ja kun olin hetken paniikissa niin "kiittämätön", etten osannut heti iloita plussasta.
Sen km jälkeen vahvistui toive kolmannesta ja menihän siinä aikaa ennen kuin tärppäsi. Vaikka virallisia yk kiertoja ehti kai olla 4. Mutta kuitenkin tjottailtiin aika ahkeraan.
Se ehdottomuuskin ajankohdasta/iästä voi kyllä muuttua, nimittäin meillähän ei pitänyt yrityksen edes jatkua ja sitten tärppäsikin. Ja ajattelin ettei enää lähemmäs 35v yritetä, mutta mies puhelee myös neljännestä ja se väkisinkin menisi lähemmäs 35. :smiley-angelic006

Käyn täällä aina lueskelemassa välillä ja odottelen iloisia uutisia! :Heartred
 
Takaisin
Top