Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Käyn täällä aina lueskelemassa kuulumisia ja odotan innolla uusia plussa uutisia!! :love017:hello2
Jeee, me yritetään parhaamme.:grin
Mä ny oottelen edelleen et kierto starttais. Nyt kp38
 
Mäkin käyn välillä täällä kurkkimassa :) pahoittelut keskenmenon saaneille ja paljon tsemppiä uuteen yritykseen, toivoa on!

Miitulle onnea poikakatraasta:Heartblue ja rouva V onnea vauvasta!

Meidän kolmannen poitsun laskettu aika olisi vajaa 4 viikon päästä, vointi on hyvä mutta kyllä huomaa että kroppa ja mieli alkaa jo valmistautua.
 
Voi että pikkumartta, sielläkin poikatrio! Ihanaa :Heartblue:Heartblue:Heartblue
Minä ehdin jo saada muutaman kauhistelunkin, onnittelujen sijaan, tai tulivat nekin sieltä lopulta mutta tokaisin että voi kuulkaa kun toiveissa ois vielä neljäskin, POIKA :Heartblue:grin

Tsemppiä myös tulevaan synnytykseen!
Ei enää pitkä aika siellä. :hello2
 
Onnea Rouva V :Heartred

Meillä on menty aikamoista vuoristorataa, juhannuksen tienoilla mies totesikin ettei missään halua enempää lapsia. Ei jaksa kuulemma. Heinäkuun alussa tuli ekat oikeat kuukautiset Mirenan poiston jälkeen ja olin kyllä itsekin jopa vähän helpottunut.. Lomaa vietettiin samassa seurueessa 8kk vauvan kanssa joka tuntui ulisevan jatkuvasti, oli hampaiden puhkeamista ja eroahdistusta, tulihan siinä mieleen että EI KIITOS :dead: Vaikka olihan hän toki myös aivan ihana :rolleyes:

Tässä kierrossa ollut nyt silti suojaamattomia yhdyntöjä, mutta ei kuitenkaan mitään keskusteluja aiheesta.. Olen ilmoittanut miehelle kantani, en haluaisi estää vauvaa tulemasta mutta en myöskään pidä sitä kovin todennäköisenä. Emme ole olleet kovin sikiäviä, vaikka luomulapsia nuo aiemmat ovatkin. On tarvittu siis muutakin kuin alkkareiden pesu samassa koneessa :wacky:

Tänään mennään luullakseni kp27, yhtään en vaan osaa sanoa kuinka pitkä kierto on tiedossa. Jonkinverran ollut nyt menkkakipuja mutta mitään punertavaa ei ole näkynyt, tätä muistan olleen joskus aiemmin alkuraskaudessa :eek: Hui, mitä jos tämä onkin nyt jotain? Ikävä tilanne nyt muuten, odotan nimittäin pääsyä koronatestiin koska hengitysoireita on :sad001 Kunnallisella hirveästi ruuhkautunut vaan testaukset, pääsen näytteeseen vasta sunnuntaina! Eli maanantaina todennäköisesti tiedän jo että olenko positiivinen, koronasta tai raskaudesta :bored:
 
Ohhoh Avvi, onpas siellä jännitettävää! Niin hyvässä kuin pahassakin. :nailbiting: Ja onko ihan tosi että noin on nyt ruuhkassa jotta joutuu odotella? Hurjaa kyllä. Ihmisethän ehtii jo tartutellakin tuossa välissä, jos testeihin menoa joutuu odottelemaan. Ne jotka eivät malta pysyä kotona.
Ja mitä tulee mieheen, kai hänkin tavallaan antanut luvan tulla jos tullakseen, kerta ehkäisyä ei oo? :rolleyes:

Mulla oli alkuun noita menkkajomoja ilman menkkoja. Tosin ne tuli vasta vähän sen jälkeen kun menkkojen olisi kuulunut alkaa.
Ennen sitä oireina oli todella outo paineentunne alavatsalla ja mm seksin jälkeen "supistukset". Nämä oli jtn dpo 6 ja 8 muistaakseni.
 
Täällä mennään kp41 eikä menkoista tietoakaan, ei niin mitään oloja että olis edes alkamassa lähipäivinä.

Eilen juteltiin miehen kanssa ja nyt on takarajana raskautua viimeistään ensi vuoden aikana. Mies halus pidentää yritystä kun mä aattelin ensin että jos la olis ens vuoden puolella.
Toivotaan tietty ettei noin pitkään tartte yrittää.:grin
 
Täällä pärähti plussa testiin viime viikolla. Toivottavasti pysyy kyydissä.

Tsemppiä kovasti itse kullekkin niin raskautumiseen, raskauksiin, läheneviin synnytyksiin ja vauva arkeen.

:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7
Paljon Onnea.:)
 
Onnea Siija ja tarrasukkia! :Heartpink

Ja tosiaan Emir, toivotaan ettei toki niin kauan mene aikaa raskautua. Ehkä tapahtuu ennemmin kuin uskotkaan. :wink Mites se tummentunut o testi? :eek:
 
Onnea Siija ja tarrasukkia! :Heartpink

Ja tosiaan Emir, toivotaan ettei toki niin kauan mene aikaa raskautua. Ehkä tapahtuu ennemmin kuin uskotkaan. :wink Mites se tummentunut o testi? :eek:
Se oli varmaan vaan jotain pco:n aiheuttamaa heittelyä. Oon saanu nyt myöhemminkin yhtä vahvan mut kun se viiva tulee sillee "hiipien" niin ei merkkaa mitään. Kun on O+ niin ilmestyy heti kun tikku kastuu.
Ei auta kuin odottaa.
 
Ok. Se on kyllä haastava kun pco voi tuota tehdä kuulemma. Ajattelin et josko ovis sulla ollut myöhempää. :wink
Mulla on aina tärpeistä ollut ovis oudossa kohtaa, joko aikaisemmin tai poikkeuksellisesti myöhemmin. Ei koskaan kuten normaalisti, hoksasin tämän yks päivä! :D
 
Moikka taas. Oon pitänyt tietoisesti taukoa foorumista, että saa omat tunteet kasaan. Mies ei ole ollut kovin suostuvainen vauvantekoon (kuulostaa kuin pakottaisin sen tai jotain :hilarious:), mutta eilen sitten oli kuitenkin suojaamatonta. Eli en taas tiedä. Ehkä se lämpenee, tai sitten ei vaan malttanut lopettaa kumin haun ajaksi :rolleyes:
Tai sitten ajatteli, kun mä valitan että multa häviää tunto kumin kanssa :hilarious:
Enkä kyllä aio ottaa vastuulleni uuden merkin löytämistä! Kantakoon kotiin se, joka niitä haluaa käyttää.

Ovista ennustaa kuitenkin huomiselle, että ajoitus olisi nyt kuitenkin kunnossa :angelic:

Ainiin! Menkat oli peräti melko normaalit! Parin päivän tiputtelu vain ensin.
 
Tuliko sulla flikka jo menkat?
Kauanko kesti että alkoi km jälkeen.

Minä täällä odottelen vielä omia menkkoja.:woot:
 
Onnea kaikille hyvistä uutisista! :Heartred Ja tsemppiä ja plussatuulia muille! :)

Mäkin käyn täällä aina välillä lueskelemassa. En muista kerroinko jo, mutta meillekin tulossa kolmas poika niinkuin arvelinkin. :Heartblue Rv28 nyt ja just pääsin sokerirasituksesta. Toivottavasti tulee puhtaat paperit siitä.
 
Sporttis, Onnea sinnekkin! :Heartblue:Heartblue:Heartblue Ja toivottavasti ei radi napsu! Oletpa muuten myös jo pitkällä. :shy:

Mekin käydään huomenna varmistelemassa rakenneultrassa että onhan pysynyt poikana! :grin:Heartblue
Oli kyllä niin varma näky ettei jäänyt mitään arvailujen varaan.
 
Tuliko sulla flikka jo menkat?
Kauanko kesti että alkoi km jälkeen.

Minä täällä odottelen vielä omia menkkoja.:woot:

Menkat alkoi 30.7, eli aikalailla tasan kuukausi km.
Jälkivuotohan mulla loppui jo muutama päivä tyhjennyksestä, ja selvät ovislimat tuli ajallaan ennen menkkoja.
 
Takaisin
Top