Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä aloitin nyt heti taas syömään metformiinia ja sit kun seuraava kierto starttaa niin letrot myös mukaan. Eiköhän tää tästä taas lähde.

Hcg-kontrolli on reilun kahden viikon päästä. Toivotaan että on laskenu yhtä hyvin kun viimeksi.:)
 
Kuulostaa kuulema ihan normaalilta.
Tilasin raskauskeijulta kasan testejä, oman mielenrauhan vuoksi seuraan kotona viivan häviämistä. Ja jos ei ala hävitä, käyn yksityisellä.

Muutenkin niin hajalla tälläkin kertaa, että en tiedä miten kestäisi saada tietää vasta viikkojen päästä onko tyhjentynyt :sad001
 
Täällä vaan odotellaan, että kierukan poisto päivä tulisi pian. :joyful: Periaatteessa jo sitten ensi kierrosta on mahdollisuus raskautua, kun kierukka lähtee just ennen ovista, mutta onkohan kuparikierukan kanssa joku sääntö, että pitäis odottaa yksi kierto?!?! :wideyed:
Ei tarvi, heti voi yrittää :happy:
 
Voimia Emir ja flikka :Heartred

Mulla on ollu ennen lapsia kaksi km, eka todettiin nt-ultrassa (ei ollu vuotoja tai mitään viitteitä keskenmenoon). Olin käyny ar-ultrassa jossa kaikki oli ollu kunnossa, joten aika shokki oli silloin. Sen muistan et sain lääkkeet kotiin ja vuoto oli kyllä hurjaa. Siteet meni tunnissa vaihtoon ja vuosi läpi vaatteisiin. Toinen km todettiin ar-ultrassa ja siitä vuoto alkoi itsekseen muutama päivä ultran jälkeen. Tuon ekan keskenmenon jälkeen sain kohtutulehduksen ja kävin kyllä tarkastuksissa muutaman kerran. Et kannattaa kyl olla tarkkana et kaikki raskausmateriaali tulee pois.

ON: täällä olis ovis varmaan tulossa. Ei kyl oo yhtään mitään oireita. Yleensä siis huomaan oviksen lähenevän. Nyt yhä jotenkin väsynyt olo et petipuuhat on kyl jääny vähemmälle. On tää aika hankalaa kun haluais lapset pienellä ikäerolla (ettei tarvis mennä välissä töihin) mut sit ei riitä oikein virtaa petipuuhiin. Ja kuinka tuo väsymys vaikuttaa raskautumiseen.
 
Mulla on nyt kaks kertaa käynyt niin, että varhaisultrassa on löydetty syke mutta silti on mennyt kesken.
Tää oli nyt spontaani ja aiempi oli kkm. Molemmat samoilla viikoilla eli rv11.
Tällä kertaa oli olo että kaikki ei oo hyvin, mutta koitin luottaa siihen että sykkeen löytymisen jälkeen km riski on paljon pienempi.:sad001
 
Mä jotenkin oletin, että meillä alkaisi uuden yritys heti, kun siihen lupa on. Mutta nyt älysin kysyä mieheltä, ja hän onkin sitä mieltä, että ei vielä. Sitten joskus myöhemmin.
Sattuu vielä liikaa.

Kyllähän se kirpaisee. Mutta onhan mun annettava miehellekin aika toipua. Tämä on kuitenkin jo toinen menetetty vauva. Itsellä on se vauvankaipuu niin kova, että menee surun yli. Mutta jos toisella ei, niin kai mun on vaan annettava aikaa...
 
Mulla on nyt kaks kertaa käynyt niin, että varhaisultrassa on löydetty syke mutta silti on mennyt kesken.
Tää oli nyt spontaani ja aiempi oli kkm. Molemmat samoilla viikoilla eli rv11.
Tällä kertaa oli olo että kaikki ei oo hyvin, mutta koitin luottaa siihen että sykkeen löytymisen jälkeen km riski on paljon pienempi.:sad001

Voimia Emir! Se on jännä miten se oma fiilis onkin usein oikea, eikä mikään ultra vielä takaa mitään. Nuo suht isot viikot on myös rankka paikka. Itselle eka raskaus meni spontaanisti kesken juuri rv 11. Ei ole varmuutta, mutta epäillään tuulimunaksi kun kaikki vuoto tuli kuukuppiin ja ehdin palasia tutkailla. :bag:

Mutta eikös sanota että km jälkeen tärppää usein nopeasti uudestaan, tietty sitten kun on valmis yrittämään. Toipumista nyt!
 
Voimia Emir! Se on jännä miten se oma fiilis onkin usein oikea, eikä mikään ultra vielä takaa mitään. Nuo suht isot viikot on myös rankka paikka. Itselle eka raskaus meni spontaanisti kesken juuri rv 11. Ei ole varmuutta, mutta epäillään tuulimunaksi kun kaikki vuoto tuli kuukuppiin ja ehdin palasia tutkailla. :bag:

Mutta eikös sanota että km jälkeen tärppää usein nopeasti uudestaan, tietty sitten kun on valmis yrittämään. Toipumista nyt!
Juu oon kuullu paljon puhuttavan että nopeesti saattais tärpätä km jälkeen. Ekan kkm jälkeen mellä tärppäs yk7, että ei nyt kauhean nopeesti. Eli en luota siihenkään. Vaikka mulla on joku naivi ajatus ja usko että kyllä se uus plussa pian tulee.
Me jatketaan heti yrittämistä. Seuraavasta kierrosta letrot taas mukaan.
 
Minäkin uskon Emir että teillä tärppää pian! On vain sellainen tunne. :Heartred

Ja kyllähän sitä sanotaankin että keho ois jotenkin "vastaanottavaisempi" km jälkeen.
Tosi monella tärpännyt heti perään.
Jos teille kesävauva sitten! :)
 
Voimia flikka ja Emir:Heartred

On se kumma ku julkisella puolella ei saa apua. Keuhkoveritulpan kans ongelmaa ja nyt ku sain ajan neuvolalääkärille kun muita asiantuntijoita ei oo niim herra lääkäristä käski vaan jatkamaan yritystä vaikka luteaalivaihe on 4-7 päivää:pompus: Kysyin, että kauanko kattelen tätä tällasta kiertoa, et ovis on kp23-33 niin hän ei sanonu mitään mumis vaan jotain. Varasin sit ajan yksityiselle, josko sieltä sais apuja
 
Voimia flikka ja Emir:Heartred

On se kumma ku julkisella puolella ei saa apua. Keuhkoveritulpan kans ongelmaa ja nyt ku sain ajan neuvolalääkärille kun muita asiantuntijoita ei oo niim herra lääkäristä käski vaan jatkamaan yritystä vaikka luteaalivaihe on 4-7 päivää:pompus: Kysyin, että kauanko kattelen tätä tällasta kiertoa, et ovis on kp23-33 niin hän ei sanonu mitään mumis vaan jotain. Varasin sit ajan yksityiselle, josko sieltä sais apuja
Toivotaan, että yksityiseltä löytyis apu teidän ongelmaan.
Onks sulla katottu ettei oo PCO:ta. Silti vois ehkä olla hyötyä jos saisit apuja alkukiertoon esim. letrot.
 
Flikalle ja Emirille voimia, en osaa edes kuvitella miltä tuollainen tuntuu. :sad001

Täällä pitäis menkkojen alkaa ihan pian tai käytännössä tänään, mutta tunsin oviksen myöhemmin kuin flow ennustaa. Siltikään ei kierto ole juuri yli 30 päivää ollut ikinä. Ei kyllä periaatteessa pitäisi olla mahdollista, että raskaana olisin, kun tarkoitus oli nyt seuraavasta kierrosta aloittaa yrittäminen, mutta tänään ollut vähän jännä olo. Ehkä vain tavallista voimakkaammat pms oireet + mieli joka tekee tepposia, mutta katsotaan mihin tämä johtaa. :cat:
 
Voimia Emir ja flikka :Heartred Toivottavasti kummallekin uusi plussa tulee pian, kunhan ottee siihen valmiita.


Käytin kakkosta neuvolassa ja sain samalla kinuttua itselleni ajan ultraan. Yhdellä vilkaisulla kävi ultrassa selväksi, että toukokuinen vuotelu oli oikeasti keskenmeno, eikä siitä jäänyt mitään kyytiin. Kesäkuun puolella tulleet tuplaviivat oli uudesta tyypistä, joka oli vielä niin alkutekijöissään, ettei sykettä erottunut. Pääsen parin viikon päästä uudelleen ultraan tarkistamaan, onko jotain elävää kyydissä.
 
Ei vitsi kun ei jaksais odottaa sitä uutta kiertoa. Tää km vuotokaan ei oo viä loppunut ja mä odottelen jo seuraavia.
Aamulla tein r-testin ja mun mielestä aika hyvin haalentunut viiva. Nyt kuitenkin vasta viikon vuotanut.
Kahden viikon päästä hcg-kontrolli.
20200705_090624.jpg
 
Ei vitsi kun ei jaksais odottaa sitä uutta kiertoa. Tää km vuotokaan ei oo viä loppunut ja mä odottelen jo seuraavia.
Aamulla tein r-testin ja mun mielestä aika hyvin haalentunut viiva. Nyt kuitenkin vasta viikon vuotanut.
Kahden viikon päästä hcg-kontrolli.
View attachment 91375

No äläpä!
Mulla alkaa vuoto loppua jo, ja oon niin epäileväinen onko tyhjentynyt o_O Hyytymiä tuli vain se yksi, ja sitten pari päivää sitten pienten supistusten jälkeen hyvin pieni. Voiko näin helpolla (fyysisesti) päästä?

Odottelen uutta kiertoa jo malttamattomana. Toivon, että mies ehtii tällä välillä muuttaa mielensä ja yritys pääsisi alkamaan heti.
En halua mitenkään painostaa, mutta ehkä täytyy kuitenkin muistuttaa, että tätäkin tehtiin hetki, ja että naisella on parasta ennen päivä :rolleyes:
Omassa hedelmällisyydessä on kyllä huomannu tmuutoksen siihen mitä joskus oli. Kaksi aiempaa tuli heti kun annettiin vaan tulla, tätä yritettiin pidempään.
Ei se mikään selvyys ole, että uusi alkaisi edes pian.
 
No äläpä!
Mulla alkaa vuoto loppua jo, ja oon niin epäileväinen onko tyhjentynyt o_O Hyytymiä tuli vain se yksi, ja sitten pari päivää sitten pienten supistusten jälkeen hyvin pieni. Voiko näin helpolla (fyysisesti) päästä?

Odottelen uutta kiertoa jo malttamattomana. Toivon, että mies ehtii tällä välillä muuttaa mielensä ja yritys pääsisi alkamaan heti.
En halua mitenkään painostaa, mutta ehkä täytyy kuitenkin muistuttaa, että tätäkin tehtiin hetki, ja että naisella on parasta ennen päivä :rolleyes:
Omassa hedelmällisyydessä on kyllä huomannu tmuutoksen siihen mitä joskus oli. Kaksi aiempaa tuli heti kun annettiin vaan tulla, tätä yritettiin pidempään.
Ei se mikään selvyys ole, että uusi alkaisi edes pian.
Mullakaan ei ole tänään enää tullut mitään eikä parina yönä. Eilen tuli viä tosi vähän.
Kyllä kai sitä voi vähilläkin kivuilla selvitä. Mulla tyhjeni viimeks ainakin tosi hyvin. Eikä ollut kipuja kuin sillon tyhjennyspäivänä.
Mulla tuli maanantaina yks iso hyytymä ja sit keskiviikkona neljä kovien kipujen kans. Sen jälkeen on vaan vuotanu eikä oo kauheesti hyytymiä tullut.

Toivotaan, että miehes toipuu tässä seuraavia menkkoja odotellessa.
 
Onks sulla flikka hcg-kontrolli viä?

Vasta kahden viikon päästä. Eihän tästä ole vielä viikkoakaan koko tyhjennyksestä, niin siksi ihmetyttää tämä vuodon loppuminen jo nyt o_O
Olihan mulla kyllä vuotoa jo ennen keskenmenon toteamista. Tuhruvuotoa monta viikkoa, ja runsas vuoto alkoi lauantaiyönä ja tiistaina tyhjennys.
 
Mulla kans kahden viikon päästä kontrolli. Aattelin kyl tehdä r-testin viä ennen sitä.
 
Takaisin
Top