Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Sporttis, Onnea sinnekkin! :Heartblue:Heartblue:Heartblue Ja toivottavasti ei radi napsu! Oletpa muuten myös jo pitkällä. :shy:

Mekin käydään huomenna varmistelemassa rakenneultrassa että onhan pysynyt poikana! :grin:Heartblue
Oli kyllä niin varma näky ettei jäänyt mitään arvailujen varaan.
Kiitos! :Heartblue Me käytiin kans joskus rv18 ultrassa ja selkeä tapaus oli jo silloin. :grin Ja tosiaan, pitkälle tässä on jo ehditty. :happy:

Hauska miten täällä onkin näin monta poikatrioa. :happy: Muuten en tunne tai tiedä kuin ihan muutaman.
 
Menkat alkoi 30.7, eli aikalailla tasan kuukausi km.
Jälkivuotohan mulla loppui jo muutama päivä tyhjennyksestä, ja selvät ovislimat tuli ajallaan ennen menkkoja.
Hyvä ettei tarvinnut menkkoja pitkään odottaa.

Mullahan ei muuten varmaan tuliskaan menkat mut aloin heti syömään metformiinia ja niillä on yleensä kuukausi niiden aloittamisesta menkat tulleet. Mullakin vuoto kesti kuus päivää ja hcg laski ihan hyvin, kolme viikkoa sitten oli enää 8.
Että en tiedä mikä tässä nyt mättää. Km vuodon alkamisesta kuitenkin nyt jo 6 viikkoa.:sad001
 
Mekin käytiin joo rv 18 jo ihastelemassa ja silloin sanoikin ettei tuo pippeli tuosta kyllä enää mihkä tipu. :hilarious:
Minäkin tiedän vain yhden poikatrion lähipiiristä. Ollaan kai harvinaisuus.

Emir, Voi hitsi vie... :sorry: Mistä näistäkin tietää niin. Ehkä sekin että jos sitä oikein kovasti odottelee, niin tavallaan stressaantuu. Toivon tätille pikaista saapumista ja uuden kierron hyödyntämistä!! :Heartred
 
Mekin käytiin joo rv 18 jo ihastelemassa ja silloin sanoikin ettei tuo pippeli tuosta kyllä enää mihkä tipu. :hilarious:
Minäkin tiedän vain yhden poikatrion lähipiiristä. Ollaan kai harvinaisuus.

Emir, Voi hitsi vie... :sorry: Mistä näistäkin tietää niin. Ehkä sekin että jos sitä oikein kovasti odottelee, niin tavallaan stressaantuu. Toivon tätille pikaista saapumista ja uuden kierron hyödyntämistä!! :Heartred
Mies sanoo kans että stressaan menkkojen puuttumista. Omasta mielestä en niin kauheesti, mutta juu tiä näitä sitten.:rolleyes:
 
Onnea plussanneille ja vauvat syliin saaneille! Ja plussatuulia ja voimia yrittäville :Heartred

Minäkin väliaikatietoja täältä huutelen, np-ultra takana, ja kaikki hyvin. Erittäin yhteistyöhaluton tyyppi hyppyytti mua tunnin verran ennen kuin suvaitsi antaa itsestään sivuprofiilikuvan :hilarious:
 
Minäkin väliaikatietoja täältä huutelen, np-ultra takana, ja kaikki hyvin. Erittäin yhteistyöhaluton tyyppi hyppyytti mua tunnin verran ennen kuin suvaitsi antaa itsestään sivuprofiilikuvan :hilarious:

Mitää liliina, joko olet noin pitkällä, vastahan plussasit! Miten tää aika lentää. :eek:
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :happy::Heartred
 
Onnea liliina.:)

Mäkin mietin et tänään olis jo 17+0.:smiley-angry017
Kiva kiusata itteensä tämmösellä jossittelulla.:smiley-angry026
Menkkoja odotellessa on aikaa pohtia tämmösiä.
 
Oon ollu aika hiljainen täällä ketjussa, kiirettä ja lomailua jne. Eilen aamulla päätin aloittaa terolutit (kp74) ja tänään otin vasta toisen aamulla, myöhemmin päivällä sitten alkoikin menkat. Toivon ettei tämä uusi kierto tule venymään samanpituiseksi.
 
Oon ollu aika hiljainen täällä ketjussa, kiirettä ja lomailua jne. Eilen aamulla päätin aloittaa terolutit (kp74) ja tänään otin vasta toisen aamulla, myöhemmin päivällä sitten alkoikin menkat. Toivon ettei tämä uusi kierto tule venymään samanpituiseksi.
Mahtavaa.:happy093
Tarttiskos itsekin kokeilla vanhoja teroluteja (päiväys mennyt ajat sitten).:grin
 
Mahtavaa.:happy093
Tarttiskos itsekin kokeilla vanhoja teroluteja (päiväys mennyt ajat sitten).:grin

Nämä terolutit löysin myös lääkekaapista. Näissä toki päiväys syyskuulle 2021. Mutta ajattelin hakea uuden reseptin lapsettomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä sitten kun nämä loppuu. :)
 
Mietin vain pitikö kuuri syödä loppuun vaikka vuoto alkoi. Tosin nyt on niukkaa vuotoa.
 
Moikka, mahtuisiko tänne uusi kolmatta yrittävä? Ennestään lapset 5v ja 3v ja nyt tuli mieheltä vihreetä valoa kolmannelle. Kuparikierukka poistettiin edellisten menkkojen aikana ja nyt kp8. Mulla PCO ja esikoinen vaati pitemmän yrityksen ja tuli lopulta Ivf-hoidolla, nuorempi sit enemmän laaki ja vainaa -henkisesti luomuna. Nyt en yhtään tiedä mitä odottaa kun kiertojen pituudet on mitä sattuu eikä ovulaatiosta tietoa. Lueskelen taaksepäin teidän kuulumisia niin pääsen vähän kärryille
 
Mä kaivoin kans nyt terolutit kaapista ja vetelen ton 10pv kuurin. Toivotaan että menkat näillä tulis sit parin viikon päästä.:smiley-angelic001
Tänään kp45.
 
Pahoittelut multakin Emir ja flikka keskenmenoista! Mua aikanaan vastaavassa tilanteessa lääkäri lohdutti sanomalla, että usein just keskenmenon jälkeen tärppää helposti uudestaan. En uskonut, mutta seuraavasta hoitokierrosta sai sitten alkunsa esikoinen.

Mä kävin ostamassa ovulaatiotestejä. Oon aina ollut kova testaamaan, saas nähdä maltanko vielä pari päivää olla testaamatta vai pitääkö aloittaa jo tänään :woot:
 
Mulla meni usko tuohon nopeesti raskautumiseen km jälkeen kun viime kerralla tärppäs vasta yk7 km jälkeen.:sad001
 
Mun piti ottaa ihan rennosti tän asian kanssa, koska tiedän hyvin että raskautuminen voi viedä aikaa. Mutta tässä mä nyt lasken päiviä, millon voi alkaa testailemaan :rolleyes:
Että terve vaan maankamara, oon tulossa korkeelta ja kovaa.
 
Mulle taisi osua kemiallinen raskaus :sorry: Tiistai-iltana sain pc:hen haamun jossa kyllä selvästi oli punaista nähtävissä. Keskiviikkona en testannut ja tänään sitten odotin toki aamulla saavani jo vahvan viivan testiin. No en saanut vaan haamun taas. Aamun toista pisua pidätteli sitten muutaman tunnin jotta ehdin hakea apteekista uuden testin, siihenkin pelkkä haamujen haamu. Ehkä joku kiinnittymisyritys joka ei sitten onnistunutkaan, näitähän sattuu tosi paljon. Tosi kovia menkkakipuja ollut useampana päivänä mutta vuoto ei ole vielä alkanut.

Vähän yli vuorokauden ehdin henkisesti olla raskaana, kiitollinen edes siitä:rolleyes:
 
Takaisin
Top