Sinimarias
Jostain jotain jo tietävä
Tuskastuttaa. Kp31 ja dpo7... Ihan oikeesti haluan mun 23-25 päivän kierrot takasin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tänään käyty varhaisultrassa.
Alkio vastasi 7+3, joka on neljä päivää pienempi kuin mun omat laskut oviksesta. Mutta pääasia, että syke löytyi.:)![]()

No ootpas sä jo pitkällä. Mäkin ootan nt-ultraa joka on varmaan vasta heinäkuun puolella.Ihanaa Emir että tuli hyviä ultrakuulumisia!
Tuntuu että omasta varhaisultrasta 7+0 olisi jo ikuisuus. Tasan viikko enää nt-ultraan täällä.![]()

Täällä odotetaan ensi perjantaita ja kierukan poistoa. :) Tunteet seilaa laidasta laitaan tän kolmosen ”hankinnan” kanssa, mutta kyllä se sydän taitaa olla se, jota nyt pitää kuunnella.. Mun motto jollain tavalla on, että ihmisen on hyvä asettua vähän oman mukavuusalueensa ulkopuolelle, joten eiköhän me se kolmonenkin handlata jos nää kaks aiempaakin.![]()

Siis vau mikä sattuma, mullakin poistettiin kierukka tänään! Nyt vaan jännäilemään sitten.. Hui, ensi kesänä saattaakin olla jo vauva sylissä
Nyt on siis kolmoselle lupa tulla, jos on tullakseen. Lupaan etten testaa yhtään ovulaatiota enkä tee yhtään raskaustestiä ennenkuin se on oikeasti järkevää :angelic: Päiviä saatan laskeskella, huvikseen, you knowElämä meillä jatkuu ilman kolmostakin, mutta on nyt ainakin kokeiltu, eipähän jää sitten vanhana harmittamaan.
Onnea plussanneille ja ihania kesäisiä päiviä kaikille!