Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Liian aikaisin kerkesin noista herkkien testien plussista riemuitsemaan. Verta tulee, eli eiköhän se ole sitten yk2 vuorossa.
 
Täällä vaan odotellaan, että kierukan poisto päivä tulisi pian. :joyful: Periaatteessa jo sitten ensi kierrosta on mahdollisuus raskautua, kun kierukka lähtee just ennen ovista, mutta onkohan kuparikierukan kanssa joku sääntö, että pitäis odottaa yksi kierto?!?! :wideyed:
 
Täällä vaan odotellaan, että kierukan poisto päivä tulisi pian. :joyful: Periaatteessa jo sitten ensi kierrosta on mahdollisuus raskautua, kun kierukka lähtee just ennen ovista, mutta onkohan kuparikierukan kanssa joku sääntö, että pitäis odottaa yksi kierto?!?! :wideyed:
Terveyskirjaston sivulta luin jo aikaisemmin hormonikierukan poistosta, että hormoonitoiminta palaa poiston jälkeen normaalille tasolle, kuparikierukassa myös sama juttu, eli ei tarvi odotella:)

Mahtavaa teillähän siis yritys pääsee alkamaan ihan pikapuolii:) Pidähän meidätkin sitten ajan tasalla :wink
 
Kp17 ja ovistestiin plussa. No alavatsaa nippailee ja vuodan verta... Mun keho ei nyt halua tehdä yhteistyötä tässä hommassa sit alkuunkaa:sad001
 
Siitä onkin varmaan jo yli vuosi kun viimeksi kirjauduin sisään tälle sivustolle.. Nyt on taas ruvennut kolmonen kummittelemaan mielessä :wacky: Eikä vähiten siksi että tuntuu kuin vauvoja syntyisi joka puolelle! Raskaana olevat naisetkin pistää taas silmään ihan eri tavalla kuin aiemmin. Katselen selkeästi maailmaa nykyään vauvalasien läpi :rolleyes:

Meillä on lapset 5,5v ja 3v, alkaa olla jo ihan mukavaa elämää heidän kanssaan. Ei vaippoja, ei tutteja, ei jatkuvaa riippuvaisuutta äidin sylistä. Ehkä siksi syli tuntuukin vähän tyhjältä..

Mies on ollut kolmosta vastaan, sanoo ettei jaksaisi enää. Emme ole enää ihan nuoriakaan valitettavasti :sorry: Nyt ihan viime aikoina hän on kuitenkin vilautellut vihertävää valoa numero kolmoselle! Eihän lapsen saaminen nyt mitenkään varmaa tule olemaan mutta kyllä jää harmittamaan jos ei olla edes yritetty.

Täytyy ensi viikolla vielä kysellä että onko mies oikeasti tosissaan ja sitten olisikin vuorossa kierukan poisto, apua :grin
 
Täällä vaan odotellaan, että kierukan poisto päivä tulisi pian. :joyful: Periaatteessa jo sitten ensi kierrosta on mahdollisuus raskautua, kun kierukka lähtee just ennen ovista, mutta onkohan kuparikierukan kanssa joku sääntö, että pitäis odottaa yksi kierto?!?! :wideyed:
Juu ei tarvi mitään odotella :D Mulla poistettiin kuparikierukka 14.1. Ja yritys alkoi heti, mutta menkat tuli vielä 7.2. Ja plussasin 9.3. Mutta päätyi kkm:n. Todettiin rv 7+5 muistaakseni ja oli tapahtunut todennäköisesti rv 6+1. Nyt 1,5 kk tyhjennysvuodon alusta, yritystä on ollut heti kun sai aloittaa seksin eli kun verenvuoto loppui
 
Täällä mennään yk2:sta kohti. Menkat/varhainen km/mikälie vuoto loppui kohteliaasti kolmessa päivässä ja seuraava tärppipäivä on merkattu kalenteriin. Arvostan muuten hurjasti kroppani uutta tapaa pitää luomumenkat kolmipäiväisinä ja suht niukkavuotoisina (lue: en joudu tyhjentämään kuukuppia kuin 4-5 kertaa päivässä entisen "tunnin välein kuuden päivän ajan" sijaan). Saattaapi olla, että kunhan kolmonen on joskus syliin asti saatu, siirrytään sellaiseen ehkäisymuotoon, joka ei edellytä mun menkkakiertojeni sorkkimista.
 
Täällä mennään yk2:sta kohti. Menkat/varhainen km/mikälie vuoto loppui kohteliaasti kolmessa päivässä ja seuraava tärppipäivä on merkattu kalenteriin. Arvostan muuten hurjasti kroppani uutta tapaa pitää luomumenkat kolmipäiväisinä ja suht niukkavuotoisina (lue: en joudu tyhjentämään kuukuppia kuin 4-5 kertaa päivässä entisen "tunnin välein kuuden päivän ajan" sijaan). Saattaapi olla, että kunhan kolmonen on joskus syliin asti saatu, siirrytään sellaiseen ehkäisymuotoon, joka ei edellytä mun menkkakiertojeni sorkkimista.
Eli.. Ehkäisytapa on...? En tiiä luulenko vaan vai oonko oikeesti hidasälyinen :grin mulla oli muuten siinä ekassa yk:ssa jännä kun ovulaatio ei sattunut just siihen kohtaan kun kierukka poistettiin vaan useita päiviä myöhemmin, tän laskin siis ihan vaan edellisistä menkoista (tais olla 10.1.), en tikutellut. Egg white limaakaan ei muistaakseni tullut mutta muita oireita kyllä. Mutta sitten tyyliin oletetusta ovulaatiosta lähtien oli selkeitä alkuraskauden oireita (tai sit vaan pää teki niitä) aina siihen asti kun 7. tai 8.2.alkoi niukahko vuoto joka kesti vielä seuraavan päivän ja sitten loppui kuin seinään. Olin jo niin varma että olin raskaana vaikka testit näytti negaa. Niin mietin siis vaan sitä että oisko mullakin voinut olla joku kemiallinen tai erittäin varhainen km
 
Eli.. Ehkäisytapa on...? En tiiä luulenko vaan vai oonko oikeesti hidasälyinen :grin

Kumit nyt ainakin. Mulla on vähän sellainen fiilis, että kolmosen jälkeen saattaisi olla pääluku täynnä, niin että myös jokin lopullisempi ratkaisu tulisi kysymykseen. Mutta kumit varmaan alkuun.
 
Kumit nyt ainakin. Mulla on vähän sellainen fiilis, että kolmosen jälkeen saattaisi olla pääluku täynnä, niin että myös jokin lopullisempi ratkaisu tulisi kysymykseen. Mutta kumit varmaan alkuun.
No sitä mä pelkäsinkin että tarkoitit :joyful: mä kun en halua kumia käyttää ollenkaan, miehen kannasta en oo ees kysyny.. Ja musta tuntuu liian hurjalta ajatus lopullisesta sterilisaatiosta.. Mut kai se on jossain vaiheessa melkee ainoa vaihtoehto sit kun ikää on jo liikaa raskauteen ja kuitenkin seksielämää haluaa jatkaa.. :wink mulle ei ainakaa hormonaaliset keinot sovi
 
DSC_7369.JPG

Vasenkätisenä teippailin noi väärinpäin, mut mitä väliä:hilarious:

Mitä ootte mieltä sillon kp17 kun sain plussan nii oli kaks päivää hitusen vuotoa. Oletin, et johtuu oviksesta. No tossa maanantain (kp20) irtos limat nii epäilys heräs ja eilen sit pärähti uus plussa.
Mones paikas lukee, että jos ovuloi kahdesti nii max 2pv välein ja täs on sit enemmän. Elikkäs voiko olla näin paljon mukamas välissä vai onko toi kp17 joku epämääränen muu nousu? Kuitenki samaan aikaan otettu nii käytännössä hormonimäärät pitäs olla suht samat :nailbiting:


Mites muilla menee? :grin
 
Mä sain kaks ovisplussaa sillon kun esikoinen nappas mukaan. Ovis oli tosi myöhään ja meinasin et mitäs tästäkin tulee.
O+ sain kp34 ja 39 (CB digillä testasin).
R-testi oli plussa tän myöhemmän o+ mukaan mut sit nt-ultrassa la aikaistu kuitenkin viidellä päivällä.
 
Mulla on kierrot nyt niin sekaisin ettei mitään rajaa, ovulaatiostakaan mitään tietoa olenko ovuloinut sitten ollenkaan viimeiseen 2 kuukauteen.

Mulla alkoi taas homma rusehtavalla tuhrulla toissapäivänä ja tänään kp 23 Flo ennusteen mukaan ois pitäny olla ovulaatio, mutta menkat mulla alkoi. Eilen illalla sitä verta oikeen holahti housuihin värjäten valko-mustat treenitrikoot haaroista. Kierto oli 22 päivää pitkä ja 14 päivää lyhyempi kun yleensä. :banghead:
 
Heippa vaan.

Kolmonen täälläkin haaveissa, itselle. Miehelle olis eka. Mulla on ennestään tommoset pikkutytöt 18 ja 13v.

Yritys alotettiin muistaakseni vuonna -14, parin vuoden yrittämisen jälkeen käytiin molemmat tutkimuksissa, eikä mitään vikaa löytyny kummastakaan (paitsi ylipaino ja tupakointi).
Lähdin sit opiskeleen ja yrittäminen jäi. Päätettiin et lähetään sit mun valmistuttua kyseleen hoitoja.
Tupakasta päästiin molemmat eroon reilu 2v sitte ja painokin on vähä pudonnu.

Tän kevään mä oon huomannu jokaisen oviksen. Oon aina sen päivän niiiiin kipee, et oon lyllertäny kaksinkerroin. Nyt sit oviksen tullessa laitoin miehelle töihin viestin, että herätäppä tullessas vauvantekopuuhiin.

Noin viikkoo myöhemmin oli päivän ajan vähä ruskeeta tuhrua ja se oli siinä.
Menkat ois pitäny alkaa keskiviikkona, mutta ei merkkiäkään. Jännää on nyt se, että mulla on menkkakipuja, joita mulla ei yleensä ole!!
Pissalla hyppään vähintään tunnin välein ja tänään oon palellu, vaikka viimeaikoina oon muuten hikoillu ku possu. En saa enää unta kun herään yöllä. Väsyttää. Turvottaa.

Saa nähdä kauanko mun visiitti täällä kestää. Kävin tänään ostamassa testin ja ajattelin sen huomenna aamulla tehdä. Vois olla kyllä jo meidän aika plussata, kun kuudetta vuotta jo vauva haaveissa.
 
Inte gravid.
Noh, niin kauan on kai toivoa, kun ei menkkoja näy. Eikä ne nyt oo myöhässä vasta kun 3 pv.

Ekasta en aikanaan testannu ollenkaa. Olin 16v kun tulin raskaaks ja olin 100 varma, et oon raskaana, kun 3. kuun alussa menin neuvolaan.
Toisesta tajusin testata vasta, kun menkat oli 2vk myöhässä.

Katotaan...vähän on kyllä pettyny fiilis. Taas.
 
Kp 41/36. :rolleyes:

Osaako kukaan sanoa, että voisko viitata raskauden mahdollisuuteen, kun tuli tämmönen outo juttu tänään vastaan, että selkä ei kestäny pesua karkeella saunasienellä, vaikka yleensä se ei tunnu oikein miltään. Tuntu ku joku ois raapinu teräsharjalla. :confused:

Taidan pinnistellä viikonloppuun seuraavan testin kans...
 
Takaisin
Top