Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä odotetaan ensi perjantaita ja kierukan poistoa. :) Tunteet seilaa laidasta laitaan tän kolmosen ”hankinnan” kanssa, mutta kyllä se sydän taitaa olla se, jota nyt pitää kuunnella.. Mun motto jollain tavalla on, että ihmisen on hyvä asettua vähän oman mukavuusalueensa ulkopuolelle, joten eiköhän me se kolmonenkin handlata jos nää kaks aiempaakin. :love7

Tänään käyty varhaisultrassa.
Alkio vastasi 7+3, joka on neljä päivää pienempi kuin mun omat laskut oviksesta. Mutta pääasia, että syke löytyi.:):Heartred

Ihanaa Emir että tuli hyviä ultrakuulumisia! :happy::Heartred
Tuntuu että omasta varhaisultrasta 7+0 olisi jo ikuisuus. Tasan viikko enää nt-ultraan täällä. :nailbiting:

Ihanaa Emir että tuli hyviä ultrakuulumisia! :happy::Heartred
Tuntuu että omasta varhaisultrasta 7+0 olisi jo ikuisuus. Tasan viikko enää nt-ultraan täällä. :nailbiting:
No ootpas sä jo pitkällä. Mäkin ootan nt-ultraa joka on varmaan vasta heinäkuun puolella.

20200609_164855.jpg

Minä aloitin tikuttelee sunnuntaina ovistesteillä.

Saa nähdä koska mahtaa olla. :)

Oon keskittynyt nyt täysillä etäopiskeluun ja käsitöihin, että oon jättänyt kaikenmaailman foorumit tauolle.

Ja niin se vaan meni, että heti kun lopetti sen stressaamisen :grin
Testi on tehty viikko sitten, eli ihan alussa vasta ollaan.

Viikonloppuna tuli jotain tuhrua ja oli vatsa kipeä, mutta loppui kyllä viikonlopun aikaan. Jatkuva etova olo kyllä on hyvä merkki :depressed:

Mä oon nyt päättänyt, että tässä alkuraskaudessa en stressaa. Jos ultrassa paljastuu ikäviä, niin surraan sitten. Siihen asti elelen kuin tuolla kasvaisi jotain :)

Liitteet

• IMG_20200604_094607.jpg
    IMG_20200604_094607.jpg
    27 KB · Katsottu: 169
Mä voisin liittyä tänne mukaan kuumeilemaan. Tosin en tiedä kuinka sitä ehtii kirjoittelemaan. Meillä siis kaksi lasta, esikoinen poika täytti 5v. (2015 syntynyt) ja nuorin neiti syntyi tammikuussa 2020 eli ikää sen 5kk. Kolmansille annettiin lupa heti tulla jos on tullakseen kun eipä tässä enää nuorruta ja toiveissa on ollut 4 lasta :)

Tämä nuorin on kyllä vähän laittanut pohtimaan omaa jaksamista kun neidillä todettiin refluksi kuukauden iässä ja tää 5kk on kyllä mennyt aika väsyneenä. Neiti ollut todella itkuinen ja vaativa tapaus. Imetyksen lopetin kun neiti oli 1kk ja ekat menkat alkoi muutama kierto sitten. Hyvin ne on heti tulleet säännöllisinä ja oon aika hybin tunnistanut oviksen. Ainoa vaan et molempien väsymys hieman verottanut noita sänkyhommia mut tässä kuussa päästiin oikeaan aikaan petipuuhiin joten katsotaan parin viikon päästä käykö tärppi.

Täällä odotetaan ensi perjantaita ja kierukan poistoa. :) Tunteet seilaa laidasta laitaan tän kolmosen ”hankinnan” kanssa, mutta kyllä se sydän taitaa olla se, jota nyt pitää kuunnella.. Mun motto jollain tavalla on, että ihmisen on hyvä asettua vähän oman mukavuusalueensa ulkopuolelle, joten eiköhän me se kolmonenkin handlata jos nää kaks aiempaakin. :love7

Siis vau mikä sattuma, mullakin poistettiin kierukka tänään! Nyt vaan jännäilemään sitten.. Hui, ensi kesänä saattaakin olla jo vauva sylissä :cat:

Nyt on siis kolmoselle lupa tulla, jos on tullakseen. Lupaan etten testaa yhtään ovulaatiota enkä tee yhtään raskaustestiä ennenkuin se on oikeasti järkevää :angelic: Päiviä saatan laskeskella, huvikseen, you know :rolleyes: Elämä meillä jatkuu ilman kolmostakin, mutta on nyt ainakin kokeiltu, eipähän jää sitten vanhana harmittamaan.

Onnea plussanneille ja ihania kesäisiä päiviä kaikille!

Siis vau mikä sattuma, mullakin poistettiin kierukka tänään! Nyt vaan jännäilemään sitten.. Hui, ensi kesänä saattaakin olla jo vauva sylissä :cat:

Nyt on siis kolmoselle lupa tulla, jos on tullakseen. Lupaan etten testaa yhtään ovulaatiota enkä tee yhtään raskaustestiä ennenkuin se on oikeasti järkevää :angelic: Päiviä saatan laskeskella, huvikseen, you know :rolleyes: Elämä meillä jatkuu ilman kolmostakin, mutta on nyt ainakin kokeiltu, eipähän jää sitten vanhana harmittamaan.

Onnea plussanneille ja ihania kesäisiä päiviä kaikille!

Avvi, ihan samaa tuumailen täällä. Onpahan annettu mahdollisuus, mutta stressiä en ota. :) Tuntuu tosi mukavalta ja rennolta näin.

Mulla on ollut nyt melkein päivittäin turhuvuotoa. Yleensä yhdellä tai kahdella vessakäynnillä jää paperiin. Ja viikonloppuna oli jotain kipuakin. Sellaista menkkamaista jomotusta ja pienesti vihlovaa tuolla alhaalla. Ja kohdun seudulla vähän repivää kipua.

Yritän itseäni tsempata, että kaikenlaiset kivut kuuluu alkuraskauteen. Ja se repivä muistutti kovasti liitoskipuja alkuvaiheessa.
Ja esikoista odottaessa oli kummallisia vuotoja. Että eihän nekään nyt välttämättä mitään tarkoita.

Ei oikein osaa iloita raskaudesta kun pelkää menevän kesken :sad001

Oi liliina, tarrasukkia pienelle! <3

flikka, Toivotaan että olisi vain harmitonta tuhruilua! <3 Monestihan alkuun menkkojenkin aikaan tulee vain tuhrua ja sitten se loppuu. Mulla kyllä viikon jatkunut tuhruvuoto enteili nimenomaan keskenmenoa, mutta ainahan asia ei näin kuitenkaan ole. Nyt täytyy vain toivoa parasta!

Mä vaan nyt toivon, että jos menee kesken niin menisi edes kunnolla. Lapset täytyy ottaa mukaan ekaan neuvolaan, koska ei saada lastenvahtia silloin. Kamalalta tuntuu kertoa lapsille ensin vauvasta, jos ultrassa paljastuukin kesketyneeksi alkuvaiheessa :sad001
Miten kertoa pienille lapsille, ettei vauvaa tulekaan.

liliina, tarrasukkia paljon matkaan <3

flikka, mulla on aina tuhruvuodot ennakoineet keskenmenoa. Näissä jotka syliin sain, ei ollut vuotoja mut kaks keskenmenoa on ollu ja niissä oli tuhrua. Toivotaan kuitenkin et olis harmitonta <3

ON: täällä kp 20 ja viikko ehkä oviksesta. Tänään päivällä alkoi hirveästi väsyttää ja palella. Piti oikein päikkärit ottaa. En kyl yhtään usko et olis tärppi käynyt kun tuon 5kk neidin itku on niin raastavaa ja jatkuvaa et ei ihme jos vähän väsyttää.

Mulla tuhrutti ekan kohdalla viikko ennen ja jälkeen plussan eli pari viikkoa. Ja välillä ihan siteeseen asti. Olin varma et raskaus loppuu ennen kuin kunnolla aikoikaan, mut niin vaan pysyi kyydissä.

Näissä muissa ei oo ollu mitään vuotoja.

Takaisin