Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Taidan huomenna soittaa neuvolaan, kun tähän tuhruttamiseen kipuja on liittynyt. Eilen heräsin yöllä supistusmaiseen kipuun.
Tänään tein viikkonäyttöisen testin ja näytti 2-3 viikkoa. Nyt menkoista laskettuna 7+3, joten eikö sen pitäisi olla enemmän?
En tehnyt aamupissasta, mutta ei kai sen pitäisi juuri vaikuttaa enää nykytesteihin.

Jos ei pääse neuvolan kautta tarkistamaan, ettei ole keskeytyny, niin sitten pitää kyllä varmaan jo maksella yksityiselle ultra.
 
Taidan huomenna soittaa neuvolaan, kun tähän tuhruttamiseen kipuja on liittynyt. Eilen heräsin yöllä supistusmaiseen kipuun.
Tänään tein viikkonäyttöisen testin ja näytti 2-3 viikkoa. Nyt menkoista laskettuna 7+3, joten eikö sen pitäisi olla enemmän?
En tehnyt aamupissasta, mutta ei kai sen pitäisi juuri vaikuttaa enää nykytesteihin.

Jos ei pääse neuvolan kautta tarkistamaan, ettei ole keskeytyny, niin sitten pitää kyllä varmaan jo maksella yksityiselle ultra.

Kyllä minäkin sinuna haluaisin tietää kuinka on. Epätietoisuudessa on hirveää olla. Onko sulla aiemmin ikinä ollut keskenmenoja?
Toivon, että olisi väärä hälytys :Heartbigred
 
Kyllä minäkin sinuna haluaisin tietää kuinka on. Epätietoisuudessa on hirveää olla. Onko sulla aiemmin ikinä ollut keskenmenoja?
Toivon, että olisi väärä hälytys :Heartbigred

Viime syksynä kkm.

Pahinta ehkä olisi se, että ehdittäisi lapsille iloita tulevasta sisaruksesta, kun meidän esikoisellakin on ollut pitkään kova vauvakuume. Ja sitten jos paljastuisikin vasta viikkojen päästä kesketyneeksi :sad001
 
Ehkä vähän nolottaa :oops:
Mun yölliset vatsakivut paljastui ilmavaivoiksi!!! :hilarious:
Mulla on tosi kipeänä alavatsa jos ei vatsa toimi ja kertyy kaasuja, ja varsinainen stressivatsa. Ja kun stressaa niitä normaaleja vatsavaivoja keskenmenokivuiksi, niin kierre on valmis.

Vuotoa ei ole tullut tänään yhtään ja etova olo on ollut voimissaan, lisäksi kahvi ei aamulla maistunut, eikä ole tehnyt mieli edes keittää lisää.

Meinasin ensi viikolla tehdä viikkonäyttöisen testin uudestaan, varmistaa että viikot lisääntyy sen testin mukaan. Soitan toki neuvolaan jos tulee aihetta.

Mutta ei ne tässä vaiheessa mitään tekisi. Ei voi mitään jos menee kesken, ja kun ei ole vuotoa ja kivutkin loppuneet niin milläpä ne mitään tarkistaa, kun sydänäänetkään vielä kuulu :confused005
 
flikka, Jos yhtään lohduttaa niin tässä raskaudessa tein digin. Se näytti ensin 2-3 (3+6). Sitten ajattelin että teen toisen myöhemmin ja se näyttäisi jo 3+, mutta niin se vaan näytti 2-3. Sitten luin että +6 viikoilla testi voi jo antaa epämääräisiä tuloksia, kun hormoonia on niin paljon. Tämä luki ihan digin pakkausselosteessa.

"Jos testi tehdään yli 6 viikkoa hedelmöittymisestä viikkonäyttö voi antaa odottamattomia tuloksia. Tämä johtuu virtsan korkeasta HCG pitoisuudesta."

Myöhemmin tuli sitten vielä se +3 testiin. :)
 
Me käytiin eilen nt ultrassa ja kaikki hyvin! :):Heartred
Joten nyt täytyy vaan toivoa että loppukin sujuu hyvin ja saadaan tämä kolmas syliin asti. Laskettu aika siirtyi 28.12, joten jännätään syntyykö tämän vai ensi vuoden puolella. :wink
 
Me käytiin eilen nt ultrassa ja kaikki hyvin! :):Heartred
Joten nyt täytyy vaan toivoa että loppukin sujuu hyvin ja saadaan tämä kolmas syliin asti. Laskettu aika siirtyi 28.12, joten jännätään syntyykö tämän vai ensi vuoden puolella. :wink
Onnea hyvistä ultra kuulumisista :Heartbigred

On kyllä tosiaan jännää kumman vuoden puolella syntyy:)
 
Me käytiin eilen nt ultrassa ja kaikki hyvin! :):Heartred
Joten nyt täytyy vaan toivoa että loppukin sujuu hyvin ja saadaan tämä kolmas syliin asti. Laskettu aika siirtyi 28.12, joten jännätään syntyykö tämän vai ensi vuoden puolella. :wink
Onnea hyvistä ultrakuulumisista.:happy:

Ootko koittanu nubin perusteella katsoa kumpi ois tulossa?

Meillä nt-ultra kolmen viikon päästä ja mä aattelin olla niin kahjo et lähetän kuvan sivustolle joka tulkitsee näitä ja antavat sit oman arvionsa sukupuolesta.:hilarious:
 
Emir, Itse asiassa mietin tuota tuollaista sivustoa myös (tosin fb) :hilarious:
Ainenkin hänellä oli tyttösykkeet, "164".
Tosin oli kyllä meno päälläkin. Mittoja oli tosi hankala saada, sekä kuvia. En nähnyt mielestäni kunnolla nubia.
Mies ei uskalla ajatellakkaan että ois tyttö vaan on aivan varma että meillä tehdään vain poikia. :grin
 

Liitteet

  • IMG_20200616_140031__01__01.jpg
    IMG_20200616_140031__01__01.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 123
Emir, Itse asiassa mietin tuota tuollaista sivustoa myös (tosin fb) :hilarious:
Ainenkin hänellä oli tyttösykkeet, "164".
Tosin oli kyllä meno päälläkin. Mittoja oli tosi hankala saada, sekä kuvia. En nähnyt mielestäni kunnolla nubia.
Mies ei uskalla ajatellakkaan että ois tyttö vaan on aivan varma että meillä tehdään vain poikia. :grin
Oi jännää. Meillä on pojilla ollu kans sykkeet aina ~140.
No joo, tosta kuvasta aika vaikea sanoa.
Mäkin oon ihan varma että poika on tämäkin. Ja olen siihen jo asennoitunut. Ihan yhtä tervetullut silti.:Heartblue
 
Emir, Itse asiassa mietin tuota tuollaista sivustoa myös (tosin fb) :hilarious:
Ainenkin hänellä oli tyttösykkeet, "164".
Tosin oli kyllä meno päälläkin. Mittoja oli tosi hankala saada, sekä kuvia. En nähnyt mielestäni kunnolla nubia.
Mies ei uskalla ajatellakkaan että ois tyttö vaan on aivan varma että meillä tehdään vain poikia. :grin
Ihan aikanikuluksi lueskelin mutta oli pakko vastata tähän.tää on tyttö.nub on ihan selvä tyttö nub :) on häntäluun suuntainen :)
 
Ihania ultrakuulumisia täällä :)

Mä yritin kans katsella sitä nubia tän toisen kohdalla ja olin aika varma et tyttö olis. Ja tyttö sieltä tuli. Tosin toivoin tyttöä ja appiukko oli todennu jo aiemmin et ootan tyttöä kun olin rv 8:rolleyes: tiedä sit mistä arvasi. Mulla alkoi kyllä kunnon oireet jo ennen plussaa ja moni sano et raskaus näkyi jo tuolloin. Ja pahoinvointi oli jatkuvaa verrattuna poikaraskauteen.

Miten flikka? Vieläkö vuoto jatkuu? Toivottavasti ei enää :Heartred

ON: Täällä tänään kp 26. Ei varsinaisesti oireita ja kaiken kukkuraksi illasta alkoi tiputella kirkasta verta. Outoa tässä on se et menkat alkaa yleensä kunnon tummalla vuodolla ja yltyy nopeasti. Nyt pieniä tippoja vaan. Oli mulla pientä tissikipua ja menkkakipuja ja hirveää turvotusta mut luota yhtään niihin. Kierto on ollu yleensä sen 27-29 päivää. Oletetusta oviksesta olis tänään ehkä 12 päivää. No oon aika varma et huomenna alkaa kunnon vuoto.
 
Freyja, kuulostaa lupaavalta kuitenkin.. testiä vaan tässä joku päivä. :)

Täällä joku dpo 1-2 ehkä.. mutta ei olla nyt tähän ekaan yk:hon satsattu millään lailla, tai siis oikeammin ollaan vältelty ”heittämästä lastia sisään” :laughing002 Koska jos nyt kävisi niin, että heti tärppäisi, niin haluaisin opiskelujen jälkeen kerätä jonkinmoiset äitiyspäivärahat kuitenkin kasaan, siispä virallinen yk 1 taitaa olla vasta ensi kuussa. :happy119
 
Vielä jatkuu, yhtä niukkana kuin aiemminkin. Eilen tosin tuli kirkasta verta sen ruskean sijaan o_O
Nyt odottelen, että kello lyö yhdeksän ja neuvolan puhelintunti alkaa. Jos en pääse sitä kautta tarkistamaan, varaan ajan yksityiselle. Ei olisi sellaisiin rahaa, mutta pää hajoaa tästä stressistä
 
Ihan aikanikuluksi lueskelin mutta oli pakko vastata tähän.tää on tyttö.nub on ihan selvä tyttö nub :) on häntäluun suuntainen :)

Ihana kun jaksoit vilkaista. :happy: Mulla on siis jostain syystä ihan tyttöolo. 12.8 ois rakenneultra. En tosin tiedä vielä tohditaanko me selvittää sukupuolta vai pidettäisiinkö yllätyksenä. :woot:
Koska Emir sulla nt ultra? :)
 
Vielä jatkuu, yhtä niukkana kuin aiemminkin. Eilen tosin tuli kirkasta verta sen ruskean sijaan o_O
Nyt odottelen, että kello lyö yhdeksän ja neuvolan puhelintunti alkaa. Jos en pääse sitä kautta tarkistamaan, varaan ajan yksityiselle. Ei olisi sellaisiin rahaa, mutta pää hajoaa tästä stressistä

Saitko neuvolasta ketään kiinni ja pääsitkö tarkistamaan asiaa? On kyllä stressaava tilanne varmasti. :/
 
Takaisin
Top