Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Emir, Oi ei enää pitkä aika! :nailbiting: Ja miten pitkällä sinäkin jo, mihin tää aika oikein menee? :grin

Tsemppiä matkaan flikka! :Heartred
Toivottavasti olisi jokin hematooma tms mikä vuotelee ja voisit myös huokaista, kun näkisi että pienellä kaikki hyvin. Epätietoisuus on pahinta.
 
Flikka, toivotaan et olis vaan harmitonta vuotoa :Heartred

Emir, ultrat on aina jänniä kun näkee kasvun ja vauvan siellä jumppailemassa :)

ON: Täällä alkoi eilen siis yk2. En mä nyt odottanutkaan heti tärppiä. Harmi vaan et kierto jäi siihen 26 päivään kun aiemmin ollut noin 28 päivää. Pitäis talletukset aloitella lähes heti kun vuoto loppuu. En kyl rupee ovista tikuttelemaan :D
 
Ei saanut lääkäri terveyskeskuksen laitteilla näkymään mitään! Nyt odottelen soittoa sairaalsta gynepuolelta, jonne laittoi lähetteen.
 
Ei saanut lääkäri terveyskeskuksen laitteilla näkymään mitään! Nyt odottelen soittoa sairaalsta gynepuolelta, jonne laittoi lähetteen.
No johan nyt. Usein oon kuullu et noi tk:n ultrat on aika huonoja. Miks ihmeessä niitä sit on jollei niillä mitään nää/huono näkyvyys.
Tsemppiä ja toivotaan et pääset pian gynelle.
 
Kohta lähdetään ajelemaan sairaalaa päin, eka labroihin ja sit lääkäriaika sinne gynekologiselle. Alkaahan tuiöo pikkuisen jännittämään jo :nailbiting:
 
Siellä pieni sykki :)
Oli pienempi kuin mitä olen menkoista merkannut, kahdella viikolla heitti :rolleyes:
Olen varmaan merkannut tiputtelun alun, ja jos ovulaatio tullut myöhemmin niin helposti kertyy parikin viikkoa :dontknow

Ei löytynyt syytä vuodelle. Käski vain olla yhteydessä jos runsastuu. Nyt yritän olla stressaamatta ja toivon, että vuoto loppuu vielä kokonaan :)
 
Siellä pieni sykki :)
Oli pienempi kuin mitä olen menkoista merkannut, kahdella viikolla heitti :rolleyes:
Olen varmaan merkannut tiputtelun alun, ja jos ovulaatio tullut myöhemmin niin helposti kertyy parikin viikkoa :dontknow

Ei löytynyt syytä vuodelle. Käski vain olla yhteydessä jos runsastuu. Nyt yritän olla stressaamatta ja toivon, että vuoto loppuu vielä kokonaan :)
Hieno juttu että syke löyty.:) Mitkä viikot nyt on?
 
Ihania uutisia flikka, kaikkea hyvää odotukseesi! :):Heartred
Toivottavasti vuotelu loppuu.

Ja minäkin ihmetellyt niitä iän vanhoja ultralaitteita joilla ei nää päätä, eikä sitä häntää. Miksi sellaisia on. :mad: (Meidän vanhassa tk:ssa oli ja olipa yhtä suttua :hilarious:)
 
Tai sitten on laitteet, joilla juuri ja juuri saa jotain ultrattua, mutta neuvolassa on lääkäri, joka ei osaa laitteita käyttää/ultrata :confused005

Meillä on nimittäin päässyt julkisella varhaisultraan ja neuvolassa oli ennen lääkäri, joka ultrasi tosi taitavasti. Kuopuksesta en vaan viimeksi päässyt, kun silloin oli neuvolassa sijaistamassa lääkäri, joka ei osannut ultrata :facepalm: en sitten tiedä miten nykyään, kun tää ultraamistaitoinen neuvolalääkäri on lähtenyt ja nykyään on neuvolassa joka kerta eri lääkäri ja melko monesti tuntuu olevan taidot aika hukassa kaiken suhteen :banghead:
 
Siellä pieni sykki :)
Oli pienempi kuin mitä olen menkoista merkannut, kahdella viikolla heitti :rolleyes:
Olen varmaan merkannut tiputtelun alun, ja jos ovulaatio tullut myöhemmin niin helposti kertyy parikin viikkoa :dontknow

Ei löytynyt syytä vuodelle. Käski vain olla yhteydessä jos runsastuu. Nyt yritän olla stressaamatta ja toivon, että vuoto loppuu vielä kokonaan :)

Ihania uutisia flikka :)

ON: täällä ihme kierto. Pari päivää vuotoa ja nyt jo hiipuu... yleensä siis vuoto kestää lähes viikon. En kyl usko et olis valemenkatkaan kun ei mulla oo mitään raskausoireitakaan. Tänään siis kp4/26-29.
 
Masentaa. Viime kierros luteaalivaihe 7-8päivää.nyt kp21 js oviksesta ei tietoakaa... Yhtä lyhyeks jää nytki siis. Soitin neuvolaan ja ne konsultoi gyneä. En saa nappeja koska lisää tulppariskiä. Ei auta vaik syön ohennuslääkkeitä samalla. Meni maku yrittämisestä nyt tyystin:sorry:
 
Heippa!

Päivitän tännekkin, olen taustalla paljon seuraillut teidän kuulumisia :Heartpink

Tälläisiä kuulumisia tänne, tämän selkeämpi ei varmaan voi ovistesti enää olla? :wideyed::woot:
Toivon mukaan tämä tulos tuo myös muita positiivisia tuloksia :Heartred

Kivaa alkanutta viikkoa teille kaikille! Nyt aktivoidun enemmän :p

ovus.jpg
 
Mä taidan palailla kolmasta kuumeileviin :sad001

Toissapäivänä alkoi seksin (joka muuten sattui ihan kamalasti, itku tuli ja piti lopettaa) jälkeen vuoto. No se ei yllättänyt. Mutta jatkui eilen aika runsaana, ja tänään sitten vielä enemmän. Tuli päivällä kipeitä supistuksia, mutta ulos ei tullut mitään. Vuotaa menkkamaista, ja pienen pieniä hyytymiä.
Huomenna soitella neuvolaan, jos saisi lähetteen polille ja ultraan, ja saisi lääkkeet hoitamaan homman loppuun. Jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Mulla oli plussatestin jälkeen olo, että tämä raskaus ei mene loppuun. Niin se vaan vaisto taisi olla oikeassa :sorry:
 
Mä taidan palailla kolmasta kuumeileviin :sad001

Toissapäivänä alkoi seksin (joka muuten sattui ihan kamalasti, itku tuli ja piti lopettaa) jälkeen vuoto. No se ei yllättänyt. Mutta jatkui eilen aika runsaana, ja tänään sitten vielä enemmän. Tuli päivällä kipeitä supistuksia, mutta ulos ei tullut mitään. Vuotaa menkkamaista, ja pienen pieniä hyytymiä.
Huomenna soitella neuvolaan, jos saisi lähetteen polille ja ultraan, ja saisi lääkkeet hoitamaan homman loppuun. Jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Mulla oli plussatestin jälkeen olo, että tämä raskaus ei mene loppuun. Niin se vaan vaisto taisi olla oikeassa :sorry:


Olen tositosi pahoillani, että joudut kokemaan tuollaista huolta ja surua :sad001 !
Toivon silti vielä, että olisi harmitonta vuotoa! :Heartpink Kaikkea hyvää ja jaksamista !! :Heartpink
 
Mä taidan palailla kolmasta kuumeileviin :sad001

Toissapäivänä alkoi seksin (joka muuten sattui ihan kamalasti, itku tuli ja piti lopettaa) jälkeen vuoto. No se ei yllättänyt. Mutta jatkui eilen aika runsaana, ja tänään sitten vielä enemmän. Tuli päivällä kipeitä supistuksia, mutta ulos ei tullut mitään. Vuotaa menkkamaista, ja pienen pieniä hyytymiä.
Huomenna soitella neuvolaan, jos saisi lähetteen polille ja ultraan, ja saisi lääkkeet hoitamaan homman loppuun. Jos ei nyt yön aikaan tyhjene.

Mulla oli plussatestin jälkeen olo, että tämä raskaus ei mene loppuun. Niin se vaan vaisto taisi olla oikeassa :sorry:
Olen tosi, tosi pahoillaan jos kävi huonosti raskauden suhteen :sad001 toivotaan että ois harmitonta vuotoa.
 
Vuoto jatkuu edelleen runsaana, mutta ulos ei tule mitään. Kivutkin loppui yön aikaan.
Pitää soittaa neuvolaan, kunhan puhelintunti alkaa.
 
Mäkin varmaan jossain vaiheessa palailen tänne sitten kun jaksan.
Mulla alkoi sunnuntaina vuoto ja eilen tuli sit varmaan kaikki pois kun tuli iso hyytymä kipujen kanssa. Nyt on vuoto ollu runsasta ja pienempiä hyytymiä tullut.
Tänään on 11+0 ja pääsen viä ultraan tänään.
Kyllä vituttaa ja harmittaa. Kaikki täytyy taas aloittaa alusta.:smiley-angry017
 
Takaisin
Top