Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tein first responsen eikä mitään ei edes viivan paikkaa. Eli tuhrua odotellessa.

Mitä jos aiempi testi reagoikin kiinnittymiseen?
Mulla kävi niin kakkosen kanssa. Sitten joitain päiviä negaa ja alkoi taas vahvistua. :) Dpo 8-10 yleensä on tuo otollisin aika.
Tosin! Meiän bebe kasvoi jatkuvasti + viikon. Eli vaikka ultralla lääkäri meinas alussa kun ultrattiin ,että olis ollut kiinnittyminen jne. Oon miettinyt jos se ensimmäinen olikin jo ihka oikea haamu mutta syystä x näytti välissä negaa.

Yritin kai sanoa että ei heitetä vielä pyyhettä kehään, kun nää on niin ihmeellisiä juttuja että mitä vaan voi vielä tapahtua! :)

Mitä jos aiempi testi reagoikin kiinnittymiseen?
Mulla kävi niin kakkosen kanssa. Sitten joitain päiviä negaa ja alkoi taas vahvistua. :) Dpo 8-10 yleensä on tuo otollisin aika.
Tosin! Meiän bebe kasvoi jatkuvasti + viikon. Eli vaikka ultralla lääkäri meinas alussa kun ultrattiin ,että olis ollut kiinnittyminen jne. Oon miettinyt jos se ensimmäinen olikin jo ihka oikea haamu mutta syystä x näytti välissä negaa.

Yritin kai sanoa että ei heitetä vielä pyyhettä kehään, kun nää on niin ihmeellisiä juttuja että mitä vaan voi vielä tapahtua! :)
Niin nythän on vasta dpo9. Viime raskaudessa vielä dpo11 oli niin hailakka että tihrustaa sai.
Ei nyt kauheeta uskoa raskauteen ole, mutta ehkä toivotaan ihmettä.:smiley-angelic001

Aivan! :) Ja se että tuhru loistaa poissa olollaan on minusta jo hirmu hyvä merkki.

V***n tuhru.:smiley-angry016
Sieltä se taas tuli tai oikeastaa ihan kirkasta verta. Mää en ala, ei tästä tuu mitään.:sad015
Ostin innostuksissani kaupasta jo rfsu normi ja herkän testin, mut eipä tarvi testata.

Voi ei. :( Kuinka kauan teillä olikaan nyt yritystä takana?

Voi ei. :sad001 Kuinka kauan teillä olikaan nyt yritystä takana?
Se innostus muuttui yritykseksi pikkuhiljaa, mutta oon laskenu että tää oli nyt yk6. Mulla on pco ja apuna nyt pelkkä metformiini. Keväämmällä tarkoitus ottaa letrotsol avuksi. Siks tuo epätoivo ottaa vähän valtaa kun en vaan usko että ilman letroja tulosta tulee. Ja kun toi luteaalikin jää noin lyhyeks. Tuntuu et vaan tuhlaan näitä kiertoja.

Mie tein aamulla tämmösen, ylempi eiliseltä. Jaiks, sit jännäämää vahvistuuko. Jotain tapahtu laadulle :pompus:
DSC_5592.JPG

Laitoin lääkärille viestiä ja kysyin voisko letrot alottaa jo kun luteaali on lyhyt ja ikäkin alkaa painaa.
Niin mää sain nyt sitten letrot jo tähän kiertoon.:happy093
Huh miten huojentunut olo ja nyt on oikeesti ehkä jotain toivoa.:happy:

Laitoin lääkärille viestiä ja kysyin voisko letrot alottaa jo kun luteaali on lyhyt ja ikäkin alkaa painaa.
Niin mää sain nyt sitten letrot jo tähän kiertoon.:happy093
Huh miten huojentunut olo ja nyt on oikeesti ehkä jotain toivoa.:happy:
No onpa hyvä! Onneks ei tarvinnut pidempään enää odottaa. :happy:

Hyvä juttu Emir! Nyt vaan tsempit tähän kiertoon :happy:

Täällä on kp 16 ja limoja ilmoilla. Ovis tuskin myöhästynee tältä kuulta kun ehtii ennen ensi viikon hammasoperaatiota tod.näk tapahtua. Normaalisti siis kp 20 oviksen ajankohta.
Mietinkin josko siirtäisin gynen seuraavaan kiertoon, niin että hän saattais jopa nähdä mitä siellä tapahtuu, ehkä oviksen ajankohtaan tai jälkeen? Mitä mieltä te olette? Kun seuraava kierto olisi toivottavasti taas virallinen yrityskierto meillä! :shy:

Hyvä juttu Emir! Nyt vaan tsempit tähän kiertoon :happy:

Täällä on kp 16 ja limoja ilmoilla. Ovis tuskin myöhästynee tältä kuulta kun ehtii ennen ensi viikon hammasoperaatiota tod.näk tapahtua. Normaalisti siis kp 20 oviksen ajankohta.
Mietinkin josko siirtäisin gynen seuraavaan kiertoon, niin että hän saattais jopa nähdä mitä siellä tapahtuu, ehkä oviksen ajankohtaan tai jälkeen? Mitä mieltä te olette? Kun seuraava kierto olisi toivottavasti taas virallinen yrityskierto meillä! :shy:
Mä oon nyt tykänny käydä oletetun oviksen jälkeen, niin on nähny et onko keltarauhasta edes.
Sulla tosin ei ole ovis ongelmaa, niin en tiedä onko väliä millon käy.

Kp27. Nyt on haamujen haamu testissä, en saa ikuistettua kuvaan. Olisko sitten taas kerran virheellinen tai kemiallinen.

Alkoikin viiva vahvistuu. Mutta näkyy vain tietyssä valossa/hämärässä. Onks se normaalia?

Liitteet

• DSC_0010.JPG
    DSC_0010.JPG
    12.7 KB · Katsottu: 221
  • DSC_0011.JPG
    DSC_0011.JPG
    13.2 KB · Katsottu: 236
Kyllä tossa alemmassa kuvassa näkyy ihan selkeä viiva.
Onnea.:)

Clearbluen testi sanoo negaa.. :sad001
Että olisko se sitten kuitenkaan mahdollista. Ei auta ku odotella uutta kiertoa muutama päivä. Sitten testaan uudestaan. Toi aiempi testi oli herkkä ja toi clearbluen normi olikohan 25.

Mites muuten syökö kukaan foolihappoa?

Muokattu viimeksi:
Takaisin