Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Clearbluen testi sanoo negaa.. :sad001
Että olisko se sitten kuitenkaan mahdollista. Ei auta ku odotella uutta kiertoa muutama päivä. Sitten testaan uudestaan. Toi aiempi testi oli herkkä ja toi clearbluen normi olikohan 25.

Mites muuten syökö kukaan foolihappoa?
No höh.:oops:

Mä syön mammavitskuja niin niissä foolihappoa myös.
 
Mä en kyllä tiedä mikä ongelma mulla on, mutta jotain ilmeisesti kuitenkin. :confused005

Ninni, Harmi että sieltä tuli nega :sorry: Mä syön imetys- ja raskausajan vitamiinia, jossa siis mukana tuo foolihappo myös.
 
6kp täällä ja kuukautiset kesti 2pvää luomuna kestävät kolme. Aikoinaan, kun oltiin lapsettomuushoidoissa kävi sama vuoto kesti vain kaks päivää ja yks ja viimeinen päivä oli todella niukkaa vuotoa joillekkin kuulma tekevät tuon kuukautisten vuoto ja määrä vähenevät ja toisella kerralla primolutejen vuoto voi kestää yhtäpitkään kuin luomu menkkojen aikaan. Meidän hoito paikkaan kans täytyisi ottaa yhteyttä lähikuukausina voivatko tarjota hoitoja jossain vaiheessa meille enää meidän historian takia.Tsempit kaikkille omiin tilanteisiin.
 
Toivottavasti pääsisitte vielä hoitoihin Heitsu! :) Teilläkin raskas tausta kuitenkin.
Täällä myös siinä määrin kolmas raskaus mietityttää että on kaiken maailman kohtutulehdukset, ennenaikaisuuden riskit ja vuodelevot ym. En tiedä miten kaikki edes käytännössä kävisi näiden kahden lapsen kanssa.. Mutta yritän avoimin ja posiitivisin mielin olla. Ehkä gyne osaa vastata huoliini kun menen keskustelemaan.

Nyt se ovis taisi mennä menojaan, eilen olin bongaavinani limoja ja Flo ennusti ovista eiliselle. Lisäksi lämmöt droppasi taas hurjasti!
Valmistaudun parhaillaan ensi viikon hammasoperaation ja siitä toivuttua voidaankin pohtia seuraavaa kiertoa, jos yritettäisiin taas sekin hyödyntää! :) Ajattelin varailla sen gynen siihen oviksen tienoille jotta näkisi vähän tapahtuuko siellä edes mitään.
 
Mies ei ole vielä sanonut mitään suuntaan eikä toiseen. Mutta ei me kyllä olla pahemmin nyt puuhailtukaan. Pari kertaa suihkuseksiä menkkakipuja helpottamaan. Mutta niinä vuotopäivinä todennäköisyys raskautua on sitä luokkaa, että eipä paljon tälle kk odotella :p

Mutta en mä usko, että mies olisi mieltään muuttanut. Puhutaan muutosta takaisin edelliselle paikkakunnalle, ja siellä asuminen reilusti kalliimpaa. Eikä siellä ole apuja (ei sillä että täälläkään olisi, vaikka kovasti uhosivat ennen muuttoa. On helppo puhua välimatkan päästä :rolleyes:). Tällä porukalla kuitenki mahduttaisiin asumaan pienemmässäkin kolmiossa jonkin aikaa ja lapset kasvaa niin helpottaa koko ajan.

Ehkä huomaa, että yritän keskittyä hyviin puoliin tässä tilanteessa :hilarious:
 
Kp32/29 negaa näytti taas aamulla. Eilen tuli herkkään haamu viel iltapäivästä. Ajatukset pyörii vaan raskautumisessa, varmaan stressi saa kierron sekasi nyt :bored: Ei oo ollu näin pitkä kierto ikinä, sehän tässä nyt on erikoista.
 
Täällä kp 30/27-32. Flo ennustaa tänään menkkoja alkavaksi.. Vaaleanpunertavaa tuli paperiin viikko oviksen jälkeen seksin jälkeen, rinnat ollu n. 2 viikkoa arat ja illalla turvonneet, yks ilta tällä viikolla oksensin ja etomista esiintyy joka päivä.. Hullut valkovuodot ollu nyt jo tosi pitkää, hiivan tyyppistä. Haluun kyl ensin selvittää oonko raskaana ennen kuin haen mitään lääkkeitä. Raskauskeijusta tulossa niitä halvimpia puikkotestejä 2 kpl. En tilannut enempää kun ajattelin että selviihän se sillä yhelläkin ja kun tarpeeksi pitkään odottaa ennen ku testaa. Ja sit voi viel toisella testata vahvistuuko viiva. Ja niissä kuitenkin max 2v säilyvyys
 
Täällä kp 30/27-32. Flo ennustaa tänään menkkoja alkavaksi.. Vaaleanpunertavaa tuli paperiin viikko oviksen jälkeen seksin jälkeen, rinnat ollu n. 2 viikkoa arat ja illalla turvonneet, yks ilta tällä viikolla oksensin ja etomista esiintyy joka päivä.. Hullut valkovuodot ollu nyt jo tosi pitkää, hiivan tyyppistä. Haluun kyl ensin selvittää oonko raskaana ennen kuin haen mitään lääkkeitä. Raskauskeijusta tulossa niitä halvimpia puikkotestejä 2 kpl. En tilannut enempää kun ajattelin että selviihän se sillä yhelläkin ja kun tarpeeksi pitkään odottaa ennen ku testaa. Ja sit voi viel toisella testata vahvistuuko viiva. Ja niissä kuitenkin max 2v säilyvyys
Siis niitä herkkiä eli 20 IU/ml. Onko kellään kokemusta ko. testeistä?
 
Mies ei ole vielä sanonut mitään suuntaan eikä toiseen. Mutta ei me kyllä olla pahemmin nyt puuhailtukaan. Pari kertaa suihkuseksiä menkkakipuja helpottamaan. Mutta niinä vuotopäivinä todennäköisyys raskautua on sitä luokkaa, että eipä paljon tälle kk odotella :p

Mutta en mä usko, että mies olisi mieltään muuttanut. Puhutaan muutosta takaisin edelliselle paikkakunnalle, ja siellä asuminen reilusti kalliimpaa. Eikä siellä ole apuja (ei sillä että täälläkään olisi, vaikka kovasti uhosivat ennen muuttoa. On helppo puhua välimatkan päästä :rolleyes:). Tällä porukalla kuitenki mahduttaisiin asumaan pienemmässäkin kolmiossa jonkin aikaa ja lapset kasvaa niin helpottaa koko ajan.

Ehkä huomaa, että yritän keskittyä hyviin puoliin tässä tilanteessa :hilarious:
Epävarmuus on ikävää ja välillä ahdistavaakin. Kun on suunnitelmat selvillä niin on hyvä mennä kohti tulevaa. Toivotaan, että miehes tekee päätöksensä pian, niin osaa sitten sen mukaan suunnitella tulevaa.
Mitä mieltä itse oot kolmannesta jos muutatte kalliimmalle alueelle tai jos mies ei enää haluakaan kolmatta.
Tsemppiä joka tapauksessa teille.
 
Täällä meni kesken :arghh: Haamut ehti vahvistua, mut sit heräsin yks aamu kipuihin ja seuraavaks alko vuoto. Masentavaa.
Kaikki sanoo aina, et no uudessa kierrossa sitte jne uus yritys, mieski sanoo niin. Joo, tiedän, mut on kolaus aina silti kuitenkin:sorry:
 
Olen pahoillani Sinimarias! Ja Ninnille myös tsemppiä uuteen kiertoon!

Rapumammalla on komeat viivat! Nyt vaan liimoja ja tarroja mukaan!

Täällä oli taas sellainen päivä. Palaan siis hoitovapaalta töihin huhtikuussa ja kävin tänään pomon kanssa juttelemassa työtehtävistä ja firman tilanteesta. Pomo sitten pudotti pommin ja ilmoitti jäävänsä eläkkeelle vuoden sisään, mikä on sinänsä harmi kun ollaan tultu niin hyvin juttuun. No, mikä tekee tästä entistä mielenkiintoisempaa on, että hän kertoi että talossa on vain yksi henkilö jonka hän näkisi voivan hakea seuraajan paikkaa - ja samaan hengenvetoon kysyi olisinko minä kiinnostunut hänen pestistään! Kyseessä on siis tj:n pesti ja muut hakijat olisivat sitten talon ulkopuolelta. No. Ainahan voi hakea, olen kyllä mielestäni vielä vähän junnu (mutta toisaalta, pääministerikin on ikäiseni...:cool:) Mutta. Jos kävisi niin hassusti että loppuvuodesta napsahtaisi tällainen työ niin kolmas lapsi jäisi kyllä haaveeksi. Alkoi ihan ärsyttää.

Nyt olen siis miettinyt (koska tehtävä kyllä kiinnostaa ja aion sitä hakea jos se vapautuu), että varmaan yritys jää hautumaan rekrytoinnin ajaksi (eli loppuvuoteen) ja sitten jos ja kun minua ei valita voin hyvillä mielin jäädä vielä kerran äippälomalle. Tosin olen silloin taas vuoden vanhempi ja hedelmättömämpi...

Saapahan mieskin lisäaikaa miettiä yritetäänkö kolmatta - voihan tosiaan olla ettei se enää sitten onnistukaan... Kristallipalloa kaipaisin nyt!

Edelleen pidän kuumetta yllä tsekkaillen teidän tilanteita, olen niin koukussa foorumiin :woot:
 
Olen pahoillani Sinimarias! Ja Ninnille myös tsemppiä uuteen kiertoon!

Rapumammalla on komeat viivat! Nyt vaan liimoja ja tarroja mukaan!

Täällä oli taas sellainen päivä. Palaan siis hoitovapaalta töihin huhtikuussa ja kävin tänään pomon kanssa juttelemassa työtehtävistä ja firman tilanteesta. Pomo sitten pudotti pommin ja ilmoitti jäävänsä eläkkeelle vuoden sisään, mikä on sinänsä harmi kun ollaan tultu niin hyvin juttuun. No, mikä tekee tästä entistä mielenkiintoisempaa on, että hän kertoi että talossa on vain yksi henkilö jonka hän näkisi voivan hakea seuraajan paikkaa - ja samaan hengenvetoon kysyi olisinko minä kiinnostunut hänen pestistään! Kyseessä on siis tj:n pesti ja muut hakijat olisivat sitten talon ulkopuolelta. No. Ainahan voi hakea, olen kyllä mielestäni vielä vähän junnu (mutta toisaalta, pääministerikin on ikäiseni...:cool:) Mutta. Jos kävisi niin hassusti että loppuvuodesta napsahtaisi tällainen työ niin kolmas lapsi jäisi kyllä haaveeksi. Alkoi ihan ärsyttää.

Nyt olen siis miettinyt (koska tehtävä kyllä kiinnostaa ja aion sitä hakea jos se vapautuu), että varmaan yritys jää hautumaan rekrytoinnin ajaksi (eli loppuvuoteen) ja sitten jos ja kun minua ei valita voin hyvillä mielin jäädä vielä kerran äippälomalle. Tosin olen silloin taas vuoden vanhempi ja hedelmättömämpi...

Saapahan mieskin lisäaikaa miettiä yritetäänkö kolmatta - voihan tosiaan olla ettei se enää sitten onnistukaan... Kristallipalloa kaipaisin nyt!

Edelleen pidän kuumetta yllä tsekkaillen teidän tilanteita, olen niin koukussa foorumiin :woot:
Oi, hieno mahdollisuus ja samalla kinkkinen tilanne. Sitä kristallipalloa todella välillä kaipaisi.
Uskon, että kaikki menee parhain päin.:)
 
Oi, hieno mahdollisuus ja samalla kinkkinen tilanne. Sitä kristallipalloa todella välillä kaipaisi.
Uskon, että kaikki menee parhain päin.:)
Kiitos Emir! :Heartred Sepä juuri, elämä usein järjestyy itsestään (tai sitten ei, mutta siihen on luotettava). Sekin tuli tässä laskettua, että jos nyt yritystä lykätään loppuvuoteen, ehtii silti mahdollisesti saada kolmannen ennen kuin kuopus täyttää 3 tai ainakin sinne päin, tässä ehtii nyt tehdä töitä sen 12 kk joka tapauksessa. Että jos tässä nyt katsoisi molemmat kortit ihan rauhassa. Ja jos ylennystä ei tule, niin äitiysloma varmaan tulee ihan hyvään saumaan kun johto firmassa vaihtuu ties miksi :grin Ainoa riski on tuo oma ikä, mutta olen sitten 36 tai 37 niin alamäkeähän tämä vissiin on. Äitini sai minut 36-vuotiaana (ja sen jälkeen tuli vain keskenmenoja ja jäin ainoaksi) - antaa vähän osviittaa aikatauluihin.

Ihanaa kun on foorumi jolla saa purkautua, miehen lisäksi en voi tästä puhua kenellekään.
 
Täälläkin muuttui hieman aikataulu ja tuli sellainen olo että mikäköhän tämänkin tarkoitus nyt on..
Mulla piti tänään olla suurempi hammasoperaatio (nimenomaan tulevaa yritystä silmällä pitäen) ja sepä peruttiin aamulla! :mad:
Sain seuraavan operaatio ajan toukokuulle :banghead:
Ja nyt pohdin olisiko varaa yksityiselle, mutta kun ei oikein ole. :facepalm:

Yritän ajatella että tällä oli nyt jokin tarkoitus suuremmassa mittakaavassa, jota en ihan vielä hahmota. :rolleyes:
Mutta meidän yritystä tämä nyt ainenkin siirtää.
Mies oli ottanut vapaata loppuviikon ja lastenhoitajakin hankittuna.
No nyt me lähdemmekin sitten treffeille! :Heartred
 
Tips, Sulla on siitä hyvä tilanne että kumpikaan ei ole huono vaihtoehto, mitä sitten tapahtuukaan! :)

Ja tämä foorumi on kyllä aivan loistava paikka purkaa sydäntä ja vertaistukeen. :Heartred
 
Jes Emir, tsempit ja toivotaan jotta tuottais tulosta! (Peukutin vahingossa ensin alas, oli tarkoitus ihan peukut pystyyn laittaa :wink
.
Mulla oli Flo mukaan ovis kp 19 ja puuhailtiin siinä kummankin puolen ovista, vaikka tän kierron pitikin jäädä väliin. :shy:
Nyt mulla on ollut aivan jäätävää vihlontaa kohdunkanavassa tai jossain siellä. :eek: + lämmöt pomppasi välittömästi + 36,5 oletetusta oviksesta. Oisko käynyt "tahaton" tärppi. Ainahan sitä saa toivoa. :grin
 
Takaisin
Top