Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä on ollut ehkäisy käytössä, ja mulla nyt niin selvät limat, että ovulaatio on kyllä aikaisessa nyt. Eli ei tästä kierrosta toiveita raskautua :rolleyes:

Kyllä mua vähän harmittaa, en aio valehdella. Ja miestäkin ehkä vähän, koska en tee niin mitään ehkäisyn eteen. Hoitakoon hän, kun ne kerta haluaa :p
Kyllä mä varmaan ne pillerit käyn, kunhan totun tätän uuteen arkirytmiin ja saan elintavat pysymään parempina. Osaa sitten paremmin seurata, mitkä oireet ovat vain väsymystä ja mitkä tulee hormoneista. Ja paremmin varaudun painonnousuun :rolleyes:
Mutta siihen asti aion vaan makoilla sen ajan mikä menee ehkäisyn hoitoon :hilarious:

Opiskelujen kanssa asiat on aika hyvällä mallilla ja saan hyödynnettyä kursseja, joista on hyötyä ihan meidän tulevaisuuden suunnitelmissakin. Kunhan nyt saisi arjen silleen rullaamaan, että jaksaisi treeenitkin aloittaa. Nyt tuo stressiä vielä ongelmat päivähoidossa, mutta jospa nekin tästä selviää.
 
Lämmöt on olleet reilusti koholla oviksesta. Tänään tuli lämpökäppyrään selkeä dippi ja aivan jäätävät vihlaisut alavatsalla. Hetken mietin josko olisikin jotain kiinnittymiseen liittyvää.. Oletettu dpo 8. :nailbiting:
Tällä kiertoa ei ole siis yritettykkään ja olisi siltä osin ihme.
Eikä tämän kaiken korona hässäkän keskellä kyllä nyt toivoisikaan välttämättä mitään. :shifty:

Mitä muille kuuluu? :)
 
Lämmöt on olleet reilusti koholla oviksesta. Tänään tuli lämpökäppyrään selkeä dippi ja aivan jäätävät vihlaisut alavatsalla. Hetken mietin josko olisikin jotain kiinnittymiseen liittyvää.. Oletettu dpo 8. :nailbiting:
Tällä kiertoa ei ole siis yritettykkään ja olisi siltä osin ihme.
Eikä tämän kaiken korona hässäkän keskellä kyllä nyt toivoisikaan välttämättä mitään. :shifty:

Mitä muille kuuluu? :)
Siellä on kyllä lupaavia oireita. Kumpa nyt oliskin tärppi käynyt.:nailbiting:

Mulla kp10 eikä ny ihmeempiä tässä vaiheessa.

Esikoisella on flunssa-kuume-kurkkukipu. Ja aattelin tän kaiken korona-hässäkän vuoksi ottaa esikoisen pois päiväkodista. Kaks päivää viikossa on nytkin vaan.
Mein kaupungissa ei onneks ole vielä todettuja korona tapauksia. Äkkiä niitä silti tulee.:sorry:
 
Emir, Voi eii, toipumisia pienelle! Ehdottomasti hyvä idea ottaa pois hoidosta ja etenkin tälläisenä kautena. Toivottavasti tauti selätettäisiin pian eikä tarttuisi teihin muihin. :)

Me asutaan täällä missä korona nyt viillintynyt.
Itselläkin on vähän kurkku kipeä, nyt äsken mitattuna hieman lämpöä (sen verran mitä ollutkin oviksesta asti) ja posket mm helottaneet koko illan. Mutta haluaisin jotenkin uskoa ennemmin hormoonien heittelehtimiseen. Onhan toki montaa sorttia kausiflunssaakin nyt meneillään.

Mies onneksi jää etätöihin kun on mahdollisuus siihen ja ollaan sen verran prepattu ettei pakko ole pariin viikkoon liikkuakkaan asioilla.
Kyllähän tämä tilanne hieman hirvittää.
 
Meillä on esikoinen myös flunssassa. On kyllä niin räkäinen, ettei sovi koronan taudinkuvaan. Ja hyvä niin!
Meillä ei ole mahdollisuutta ottaa kokonaan pois hoidosta, mutta teen viikossa yhden etäpäivän. Ajattelin pitää silloin lapset kotona.

Ovulaatio meni/on päällä, ja jotenkin vielä ärsyttää ettei päästä sitä hyödyntämään :shifty:
Varmaan nyt hetki menee, ennen kuin osaa oikeasti ajatella pidemmälle ja mitä suunnitelmia meillä on tulevaisuudelle, ja miten vauva toisi niihin haasteita. Mutta kyllä se siitä! :)
 
Paranemisia myös flikka teidän pienelle!
Ja tässä tapauksessa tosiaan räkäisyys hyvä homma. Ei ainenkaan tuota koronaa silloin.

Onhan se hankalaa asennoitua eri tavalla nyt, mutta varmasti helpottaa kun näkee myös ne kaikki positiiviset asianlaidat! :)

Me pohditaan myös tuota yrityksen jatkoa nyt vakavammalla mielellä ja uskon että mihin sitten päädytäänkin, niin asiat menevät hyvin ja juuri niinkuin meille olisi paras! :Heartred
 
Kp12 ja huomenna follikkeliultra. Nyt vaan toivotaan, että olis vastetta letroille. Jos ei, niin hyvä että huomataan tässä vaiheessa etten turhaa syö liian pientä annosta.
Tilasin kotitestiltä ovis-ja r-testejä. Huomasin samalla, että sinne oli tullu ferritiinitestejä, tilasin sit myös sellasen kun makso vaan 8,90€.:)
 
Tsempit Emir ultraan! Ja toki hyvä saada realistinen kuva. Uteliaisuudesta, millainen tuo ferrit testi on, eli miten se otetaan? Onkohan miten luotettava.
 
Sormenpäästä otetaan verinäyte. Siinä rajana 30ng/ml. En tarkkaan itsekään tiedä miten näyttää tuloksen.:bag:
Mut siis ei mitään lukua näytä vaan että onko ton rajan alle. Eli vähän suuntaa antava.
 
Mä täällä mietin että meenkö huomenna sinne folliultraan. Se kun ei todellakaan ole mikään välttämätön.
Mitään viestiä sieltä ei ole tullut tai en löytäny terveystalon sivuilta, että mikä on suositus heiltä.:eek: Kai sitä pitäs välttää kaikkea turhaa kontaktia.

Mitä te tekisitte?
 
Minä en varmaan menisi. :/
Tosin kuulun itse riskiryhmään. Mutta me ollaan ainenkin nyt ihan tarkoituksella eristyksissä ja ainoastaan ensiapua vaativa asia olisi lääkärin paikka.
Mutta niin, hirveän vaikea asia. Voisihan sitä läträtä käsidesin kanssa, suojata hengitystiet jne. jos pakko mennä?
 
Päätin sitten, että menen sinne ultraan.

Letroille oli hyvä vaste. Vasemmalla 17mm ja oikealla pienempi 11mm folli. Limakalvo 10mm.

Hyvän kokoinen folli, mutta väärällä puolella. Mulla on yksisarvinen kohtu, niin en tiedä onko tuo vasen munajohdin edes yhteydessä kohtuun. Ainakin se oli 2012 tukossa. Eli tähän kiertoon ei juurikaan toiveita, mutta ehkäpä ens kierrossa johtofolli tulee oikealle.
Pääasia et lääke toimii.:happy:

Nyt kp13 ja illan suunnitelmat selvät.:smiley-angelic006:love022
 
Tsempit nyt sitten Emir matkaan! :wink Olisipa tämä teidän kierto.

Täällä odotellaan kp 1.. Tänään kp 34/29-33. Eli tuntuu taas venyvän.. :banghead:

Mutta tämä olisi varmaankin viimeinen yrityskierto nyt.
Mies sai eilen tietää että hänet nyt todennäköisemmin lomautetaan ja mulla odottaa työhön paluu varmaan hieman suunniteltua aiemmin.
En halua heti töihin palattuani jäädä äitiyslomalle.
Lomautukset sun muut nyt ei tätä vauvaprojektia kaataisi. Tälläkin hetkellä kun elellään aikas minimeillä mun ollessa hoitovapaalla ja pärjätään! :)
 
Vitsit et on outo fiilis.
Oviksen pitäs olla näinä hetkinä ja mulla on alamahalla ihan sama olo kun just ennen menkkoja. Semmonen paineen tunne. Voikohan ovis tehdä sen. Ei oo ennen ollu tämmöstä oloo oviksen aikoihin.:bored:
 
Emir, Mulla on oviksen aikoihin toisinaan juuri kuvailemaasi tunnetta ja joskus menkkamaista jomotteluakkin, joten hyvin voi olla! :)
 
Miua kiukuttaa kun olen itselleni niin ilkeä! Viikko sitten sain hienon ovis +. VAIKKA edellenkin kierukka paikallaan.
Siinä ensimmäinen syy kun itseäni kiusaan! NO NYT olen alkanut raskaustestejä dippaamaan, koska minä älytön ajattelen, että olisin raskaana! :hungover: TÄYSI MAHDOTTOMUUS! Ja silti olen muka varma, että olen! Tiiraan tikkuja kuin pahinkin kuumeilija!! Kierukan poistoaika onkin jo sovittunakin, mies ei tosin ihan samalla aaltopituudella kanssani kolmannessa joten perun todennäköisesti senkin... MUTTA kyllä ihminen voi olla itselleen inhottava!

TOIVON KAIKILLE VALTAVASTI PLUSSATUULIA JA VAUVALIIMAA SEKÄ TSEMPPIÄ! :angel5
 
Takaisin
Top