Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heitsu, kamalan pitkä kierto! :wideyed: Miks sulla noi kierrot venyy noin pitkiksi?

Miitu, musta ainakin tuntuu että imetys ja myöhemmin sen lopettaminen pisti kropan ihan sekaisin, niin kyllä varmasti vähentäminenkin voi vaikuttaa.

Mulla tänään ehkä dpo10 ja luulin jo testanneeni negan sekä rfsu:n että onestepin herkillä testeillä. Myöhemmin tsekkasin vielä testit uudelleen ja onesteppiin (ylempi) on sittenkin ilmestynyt jotain väriä. :wideyed: Jännä nähdä miten tää tästä etenee. :nailbiting: Tänään kp25/23-26.

Liitteet

• 20200229_080415.jpg
    20200229_080415.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 226
Sporttis, No sepä se, meillä tää pienin on ainenkin hieman vähentänyt tissittelyä että ehkä sekin on osasyy tähän kaikkeen. Ja niin, mulla tietysti vielä kilpirauhasen vajaatoiminta joka hakee tasapainoa.
Mutta onhan se hyvä käydä tarkistuttamassa muutoinkin että kaikki kondiksessa! :) Ainenkin toivon että selviäisin "puhtain paperein".

Tsemppiä Heitsu muuttoon! Se on aina raskasta puuhaa. Oliko teillä niin että vaihtui kaupunkikin?
Onneksi sait kierron starttaamaan apukeinoin! Hirmu pitkä kyllä oli.
Jep muutto on raskasta ja päälle vielä flunssa :( toiseen kaupunkiin oli tarkoitus muuttaa Vantaalta Helsinkiin.

Heitsu, kamalan pitkä kierto! :wideyed: Miks sulla noi kierrot venyy noin pitkiksi?

Miitu, musta ainakin tuntuu että imetys ja myöhemmin sen lopettaminen pisti kropan ihan sekaisin, niin kyllä varmasti vähentäminenkin voi vaikuttaa.

Mulla tänään ehkä dpo10 ja luulin jo testanneeni negan sekä rfsu:n että onestepin herkillä testeillä. Myöhemmin tsekkasin vielä testit uudelleen ja onesteppiin (ylempi) on sittenkin ilmestynyt jotain väriä. :wideyed: Jännä nähdä miten tää tästä etenee. :nailbiting: Tänään kp25/23-26.
No mulla ens kuussa tulee "vasta" täyteen hätäsektiosta 1v ja en imetä. Ekat kuukautiset alko 6vk hätäsektiosta ja sen jälkeen kierrot ollut aika laajalla kirjolla mitä sattuu. Kierrot mitä nyt tämän melkein vuoden aikana on ollut 10, 26, 37, 150 ja tämä vasta vaihtunut kierto 77kp siis pidentynyt kokoajan ja edelleenkään kierto ei varmaan kierto ois katkennut jos en ois käyttänyt primoluteja. Hoitajat ja lääkärit kelle olen puhunut ongelmasta ovat vain arveilleet, että synnytyksestä niin vähän aikaan ja vuosia olen piikittänyt hormooneja lapsettomuushoidoissa vain pieniä parin kuukauden taukoja ollut välissä yks pidempi tauko, kun oltiin ivf hoitoon jonossa silloin oli tauko 10kk.

No mulla ens kuussa tulee "vasta" täyteen hätäsektiosta 1v ja en imetä. Ekat kuukautiset alko 6vk hätäsektiosta ja sen jälkeen kierrot ollut aika laajalla kirjolla mitä sattuu. Kierrot mitä nyt tämän melkein vuoden aikana on ollut 10, 26, 37, 150 ja tämä vasta vaihtunut kierto 77kp siis pidentynyt kokoajan ja edelleenkään kierto ei varmaan kierto ois katkennut jos en ois käyttänyt primoluteja. Hoitajat ja lääkärit kelle olen puhunut ongelmasta ovat vain arveilleet, että synnytyksestä niin vähän aikaan ja vuosia olen piikittänyt hormooneja lapsettomuushoidoissa vain pieniä parin kuukauden taukoja ollut välissä yks pidempi tauko, kun oltiin ivf hoitoon jonossa silloin oli tauko 10kk.
Ai joo no ei sit ihmekään, että kroppa on ihan sekaisin. :(

Meilläkin olisi toiveissa vaihtaa kaupunkia, Helsinkiin. Asutaan myös Vantaalla, Heitsu. :D
Toivottavasti kierto pian siellä asettuu!

Sporttis, Oletko testannut uudestaan? ;) Pidän täällä peukkuja!

Mulla siirtyikin gyne 5 päivällä, kun löysin ihan huippu gynen! Ja oikeastaan ajankohta parempi nimittäin Flo ennustaa ovista juuri siihen. Kuinkahan paljon gyne pystyy esim ultratessa näkemään ja sanomaan kierron eri vaiheista? (Kenellä kokemusta?) :)

Meilläkin olisi toiveissa vaihtaa kaupunkia, Helsinkiin. Asutaan myös Vantaalla, Heitsu. :D

Sporttis, Oletko testannut uudestaan? :wink Pidän täällä peukkuja!

Mulla siirtyikin gyne 5 päivällä, kun löysin ihan huippu gynen! Ja oikeastaan ajankohta parempi nimittäin Flo ennustaa ovista juuri siihen. Kuinkahan paljon gyne pystyy esim ultratessa näkemään ja sanomaan kierron eri vaiheista? (Kenellä kokemusta?) :)
Tänä aamuna testasin ja taitaa se plussa olla! :happy: Katotaan miten tää tästä nyt etenee, toivottavasti hyvin. :happy:

Mulla ei oo mitään kokemusta gynekäynneistä, mut mitä nyt muiden viestejä oon lueskellut, niin oon käsittänyt, että pystyy näkemään aika paljonkin. Tuu sit kertoo mitä kaikkea saat tietää! :)

Ai niin ja Tervetuloa Helsinkiin Heitsu, mä oon kans Helsingistä! :grin

Liitteet

• 20200301_073847.jpg
    20200301_073847.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 218
Oi onnea Sporttis! :) Onko sulla millaisia oireita? :shy:

Muuten, onko teitä ketään yrittäjiä/raskautuneita mietityttänyt tää jylläävä korona virus?
Tässä pohdin kun juuri luin että taas 2 uutta tapausta Husin alueella. :eek:

Oi onnea Sporttis! :) Onko sulla millaisia oireita? :shy:

Muuten, onko teitä ketään yrittäjiä/raskautuneita mietityttänyt tää jylläävä korona virus?
Tässä pohdin kun juuri luin että taas 2 uutta tapausta Husin alueella. :eek:
Kiitos! :Heartred Oireita on ollut vielä aika vähän. Hajuaisti on vissiin herkempi (moni haju ällöttää :grin) ja oon nyt jo 3 edeltävää yötä valvoskellut enemmän tai vähemmän. :nailbiting: Sit on ollut myös tosi etova olo pari päivää, mut oon yhdistänyt sitä enempi univajeeseen ja rautatabuihin. Huomenna en ota lisärautaa ollenkaan, niin näkee auttaisko se.

Mua kyllä vähän mietityttää tuo korona. Lähinnä siks, kun ei oo varmuutta miten vaikuttaa raskaana ollessa. :bored:

Nyt oon tiirannu tätä jo liikaa ja viivan kuvat on piirtyneet mun verkkokalvoille. Tänään vasta dpo8 ja tää nyt illalla testattu...juu en tiä miksi.20200301_175031.jpg

Kiitos Emir! :happy:

Ja mä oon kyllä näkevinäni tossa myös viivan. :) Tulispa nyt tännekin paljon uusia plussia! :)

Onpas lupaavan näköistä Emir! Mulla on tullut kummastakin lapsosesta samanlaista jo dpo 8 ja siitä vahvistunut.
Jännitän täällä niin teidän puolesta Emir ja Sporttis, plussia plussia! :)

Ja siis juu, en tiedä panikoinko suotta mutta itseäni jotenkin mietityttää jo raskaustoiveidenkin takia että miten tuo vaikuttaisi.. Oon yrittänyt rauhoitella itseäni mutta hitusen hankalaa täällä pääkaupungissa kun tuntuu tauti lähteneen leviämään. :meh:

Ei pitäis ollenkaan tämmösiä vielä tehdä kun vasta dpo8.:banghead: Tuhrukin tulee yleensä dpo9-10. Eli jännät pari päivää. :nailbiting:

Minunkin mielestä näkyy viiva :happy:
Mutta en luota enää omiin silmiini, koska olevinaan nään tommosia joka kuukausi ja menkat alkaa silti :shy:

Mies rupesi eilen puhumaan, että jos sittenkin odotetaan... Että myöhemmin sitten se vauva.
Siis kyllä mä ymmärrän, ollut paljon kaikkea ja kova stressi kaikesta. Ei oikein viihdytä täällä minne muutettiin. Tähdätään että muutettaisiin ensi vuonna takaisin sinne missä asuttiin. Ehtii esikoisen puheterapia täällä vauhtiin, ja mä ehdin valmistus. Mies saa enemmän irti töistä ja opetella uusia asioita. Ehditään hyvin pistää syrjään muuttoa varten kulut jne.

Mies sanoi, että välillä on sellainen olo, että heti se lapsi. Välillä, että muutaman vuoden päästä. Ei osannut eilen antaa vastausta. Sanoin, että seksiä ei kyllä tule, ennenkuin osaa kertoa ehkäisyn tarpeen.

Kyllä mua vähän harmittaa, mutta kyllä mä haluan lapsen niin, että mieskin on täysillä mukana. En niin, että se on tehty vähän mua varten.
Eli en oikein tiedä, onko yk5 vai ei yritystä ollenkaan :shy:

Flikka, onpas ärsyttävää tollanen epävarmuus. Toivottavasti se sun miehes nyt sit osaa sanoa mielipiteensä pian ettei kovin kauaa tarvii ite tota pohtia ees taas.

Emir, mikäs siellä on tilanne? :)

Täällä on alkanut viiva vahvistumaan. :happy:

Liitteet

• 20200302_084921.jpg
    20200302_084921.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 233
Vauu Sporttis! Hienosti vahvistuu. :happy:

flikka, Meillä välillä vähän samanlaista venkslaamista, jonka hyvin ymmärrän kun miehet tuppaa ajattelemaan ehkä käytännöllisemmin asioita. Toivottavasti sielläkin syntyisi selkyys asioihin! :)

Tänä aamuna testasin ja taitaa se plussa olla! :happy: Katotaan miten tää tästä nyt etenee, toivottavasti hyvin. :happy:

Mulla ei oo mitään kokemusta gynekäynneistä, mut mitä nyt muiden viestejä oon lueskellut, niin oon käsittänyt, että pystyy näkemään aika paljonkin. Tuu sit kertoo mitä kaikkea saat tietää! :)

Ai niin ja Tervetuloa Helsinkiin Heitsu, mä oon kans Helsingistä! :grin
Kiitos :) asuin pari vuotta Helsingissä jo 2017 nyt pikku pätkän Vantaalla.

Sporttis, Oletko testannut uudestaan? :wink Pidän täällä peukkuja!

Kiva :) toivottavasti nyt alkaisi tasaantumaan, ettei tämäkin kierto ois mitään lähelle tai yli 100kp.

Tein first responsen eikä mitään ei edes viivan paikkaa. Eli tuhrua odotellessa.

Liitteet

• 20200302_111906.jpg
    20200302_111906.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 231
Takaisin