Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Flikka, millon sulla pitäis alkaa menkat? Täällä kans jännät päivät menossa. Nyt kp22/23-26. Flo ennustaa tästä kierrosta 25pv mittaista, mut ovis kuitenkin vasta kp15. Ei oo minkäänlaisia oireita menkkojen tai raskauden suuntaan. Lämmöt on korkeella, mut mies oli viime viikolla kuumetaudissa ja mulla nyt kurkku kipeä, niin varmaan johtuu siitä.

flikka, Onpas siellä jännät ajat käsillä! Toivottavasti viivanen vahvistuisi. Tänne sitten kuvaa. :wink

Sporttikselle ja Ninnille myös tsemppiä, toivotaan plussia! <3 Ihana jännäillä täällä teidän puolesta. :)

Täällä oviksen tienoilla yritystä kolmena päivänä. Katsotaan miten käy. En uskalla toivoa mitään, koska aiemminki pettyny niin kovasti. Kp20 menossa. Oon jo tiedustellut neuvolasta kotisairaanhoidon mahdollisuutta, koska kaks aiempaa odotusta oli hyperemeesiä. Pelottaa vaan ajatus siitä, että äitiyspäiväraha määräytyy sitten saikun mukaan :sad001
Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? :)

Olisi vaan pitänyt malttas taas se päivä ennen testiä :meh:

Tiputtelu on alkanut, eli menkat tulee ajallaan. Yk5 alkaa kohta.

Miksi tää on tällä kertaa niin vaikeeta!

No voi hitto flikka! :( Mulla kans nyt menossa yk5 ja aiemmat tärpännyt heti.

Onko tänään kukaan testaillu? :)

Mulla vasta dpo5, eli ens viikkoon saa odottaa. Paitsi jos tuhru ehtii taas ensin.

Mä testasin tänä aamuna negan. Tosin tänään ehkä vasta dpo8, Flon mukaan ovis oli tosi myöhään, vasta kp15.

Mulla ei oo ikinä tullu selkeetä plussaa ovistestiin. Oon jokusessa kierrossa kokeillu, nyt jätän testaamatta ja mennään vähän silleen tjottailulla. Mullaki toi flo sovellus käytössä.

Mulla ei oo ikinä tullu selkeetä plussaa ovistestiin. Oon jokusessa kierrossa kokeillu, nyt jätän testaamatta ja mennään vähän silleen tjottailulla. Mullaki toi flo sovellus käytössä.
Mä en oo myöskään saanut ikinä ennen, mut nyt kun tilasin Raskauskeijun ovistestejä ja tein vahvemmasta pissasta, niin tässä kierrossa sain ekan kerran. Hyvä, että sain sillä ainakin tässä kierrossa ovis oli oletettua myöhemmin.

Mä en oo myöskään saanut ikinä ennen, mut nyt kun tilasin Raskauskeijun ovistestejä ja tein vahvemmasta pissasta, niin tässä kierrossa sain ekan kerran. Hyvä, että sain sillä ainakin tässä kierrossa ovis oli oletettua myöhemmin.

Sieltä mä tilasin ovistestejä ja rtestejä joskus aiemmin. Ne rtestit anto vääriä negoja ja ne pettymykset oli kyl kovia :sad001

Sieltä mä tilasin ovistestejä ja rtestejä joskus aiemmin. Ne rtestit anto vääriä negoja ja ne pettymykset oli kyl kovia :sad001
Ai no höh. :( Mulla on niitä raskaustestejä kans ja eilen ja tänään tullut negat niistä.

Mulla on vaan hyviä kokemuksia raskauskeijun testeistä ja paljon on tullut kyllä testailtua. :p Niiden ovistestit ainoita joilla plussan saan kiinni.

Täällä on tosi epämääräistä oiretta, oon vähintäänkin googlettamalla diagnosoinut itselleni jo munasarjasyövän tms. :shifty:
Menkkojen jälkeen mun etova olo on vaan pahentunut, nännit on arat (imettäessä) Alapäähän vihloo ja alavatsaa jomottelee menkkamaisesti sekä on hieman arka paineltaessa. Turvottelee etenkin iltaisin. Järkyttävä palelu. Ja oon ollut niin väsynyt että nukkunut miltei kahdet päikkärit per päivä. Kaikki tälläiset perinteiset "oireet" löytyy, mutta kaiketi ilman raskautta kun testit on olleet negaa.
Varasin nyt kuitenkin gynen maanantaille ja ajattelin että olisi hyvä tsekata perusteellisesti ihan jo tulevia raskaustoiveitakin varten onko kaikki ok. Valmistaudutaan juuri miehen kanssa treffeille ja housutkin tuntuu niiiin epämukavilta jalassa kun puristaa. :arghh:

Mulla on vaan hyviä kokemuksia raskauskeijun testeistä ja paljon on tullut kyllä testailtua. :p Niiden ovistestit ainoita joilla plussan saan kiinni.

Täällä on tosi epämääräistä oiretta, oon vähintäänkin googlettamalla diagnosoinut itselleni jo munasarjasyövän tms. :shifty:
Menkkojen jälkeen mun etova olo on vaan pahentunut, nännit on arat (imettäessä) Alapäähän vihloo ja alavatsaa jomottelee menkkamaisesti sekä on hieman arka paineltaessa. Turvottelee etenkin iltaisin. Järkyttävä palelu. Ja oon ollut niin väsynyt että nukkunut miltei kahdet päikkärit per päivä. Kaikki tälläiset perinteiset "oireet" löytyy, mutta kaiketi ilman raskautta kun testit on olleet negaa.
Varasin nyt kuitenkin gynen maanantaille ja ajattelin että olisi hyvä tsekata perusteellisesti ihan jo tulevia raskaustoiveitakin varten onko kaikki ok. Valmistaudutaan juuri miehen kanssa treffeille ja housutkin tuntuu niiiin epämukavilta jalassa kun puristaa. :arghh:
Hyvä, että pääset noin pian tarkistamaan tilanteen. Toivottavasti olis vaan hormonit sekaisin tms. eikä olis ainakaan mitään vakavaa. Suurempi todennäköisyyshän se onneksi niin on. Ja imetyskin vielä sotkemassa normaalia hormonitoimintaa...

Täällä nyt 1kp ja kierto näin ollen oli 78kp primolutien ansiosta katkesi. Vuoto alkoi aivan puun takaa sen kuumoisempaa oiretta ei menkka turvotusta eikä päänsärkyä menkkojen tulo aikaan. Parina päivänä oli päänsärkyä ennen vuotia, mutta ajattelin sen tämän flunssan piikkiin laittaa 1vkn ollut jo flunssa :sad001 Nämä kuukautiset aivan helppo lusia, kun ei oireen oiretta, että vuoto ois päällä ja vuotokin minimaalista vaikka omat luomu menkatkin ovat niukat ja vähä oireiset. Huomenna muutto.

Sporttis, No sepä se, meillä tää pienin on ainenkin hieman vähentänyt tissittelyä että ehkä sekin on osasyy tähän kaikkeen. Ja niin, mulla tietysti vielä kilpirauhasen vajaatoiminta joka hakee tasapainoa.
Mutta onhan se hyvä käydä tarkistuttamassa muutoinkin että kaikki kondiksessa! :) Ainenkin toivon että selviäisin "puhtain paperein".

Tsemppiä Heitsu muuttoon! Se on aina raskasta puuhaa. Oliko teillä niin että vaihtui kaupunkikin?
Onneksi sait kierron starttaamaan apukeinoin! Hirmu pitkä kyllä oli.

Takaisin