Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mannikka, kyllähän jotkut plussaa vasta myöhään, jospa kyse olisikin siitä? :) Ite en oo lämpöjä mittaillu niin en siihen osaa ottaa kantaa..
Tervetuloa mukaan Mamman haave x 3! Jospa nyt plussaisit!

Täällä meikäläisellä turhautunut olo. Puuhailtu viimeksi kolme päivää sitten, ollut jotenkin semmonen olo että mies olisi vältellyt sänkypuuhia. Voi ihan hyvin olla kuvitelmaakin, mietin aina kaikkea iiiihan liikaa! :D Tänään ollut ovisoloja alamasulla ja masentaa jo valmiiksi ettei mies varmaan mitään vauvaa edes halua, ajatteli varmaan vaan "varmoilla päivillä" vedellä ilman ehkäisyä. Vaikka eihän viimeisin mikään varma päivä edes ollut jos ovis on tapahtunu tänään...
Ihanaa tämä epätietoisuus!

Löytypä hyvä ketju. Täällä kolmas haaveissa. Lapset on poika 10/10 ja tyttö 8/15. Tässä kierrossa tuli km ja nyt odotellaan josko se uusi kierto kohta lähtisi käyntiin. Varsinaisesti ei oltu vielä alettu mitenkään yrittää, menkatkin vasta muutaman kierron pyörineet kun imetän. Nyt ehkä vaan konkrretisoitui, kuinka paljon sitä lasta halutaan, kun se mahdollisuus vähän tuossa jo vilahti :) .

Violina, aiemmat plussat tullut dpo16 ja dpo17, niin jotenkin en usko et enää plussaks muuttus.. todennäkösempää kuitenkin et kierto ei vaan vielä oo startannu synnytyksen jälkeen.

Tervetuloa mamman haave x3 ja kyfi!

Tervetuloa mukaan Kyfi1373340! :)
Meillä kävi etäisesti samalla tavalla tokaa yrittäessä: yritys ei ollut vielä alkanut mutta sopivasti puuhailtiin oviksen aikaan kerran ilman ehkäisyä ja sopivasti oli menkatkin pari päivää sitten myöhässä. Tein testinkin ja negahan se oli mutta siitä alkoi sitten yritys sillä kertaa :D

Ja nyt se on tainnut tosiaan alkaa tälläkin kerralla! <3 Neljä puuhasteluvapaata (ja mulle stressaavaa) päivää kerkesi olla välissä miehen väsymyksen vuoksi mutta tänään taas peitot heilui ja mies kysyi taas ehkäisystä. Ja taas vastasin että ihan miten hän haluaa ja ilman oltiin :D että voikin ihminen olla iloinen! <3

Mitään ei siis olla virallisesti puhuttu yrittämisestä mutta kyllä tulkitsen tämän vihreäksi valoksi :)

Sainpas vaihdettua tuon nikin. Ja kiitos :) . Aika hiljasia vissiin nämä VAUn foorumit? Mut tätä se nykypäivä vissiin..

Hiljaisia ovat minusta kaikki muut, paitsi lasketun ajan ryhmät odotusaikana ja heti synnytyksen jälkeen.. :D Silloin saa juttuseuraa vaikka keskellä yötä!

Täällä on ehkä kp18 ja dpo jotain. En ole oikein ehtinyt seurata omaa kiertoa, kun tyttöjen kanssa on juostu lääkäreissä jatkuvasti. Viime viikolla oli toisella hengenahdistusta kurkunpäätulehduksen takia ja nyt toisen kanssa oltiin ensin kolme tuntia tk päivystyksessä ja sen jälkeen 3h sairaalan lasten päivystyksessä, kun kunto meni niin huonoksi ja hengitys vaikeutui yhtäkkiä. Molemmilla on ollut siis flunssaa jo hyvän aikaa..

Elaffy, toivottavasti teillä tytöt paranevat pian! Kamalaa kun joutuu lääkäreissä juoksemaan :(

Minä toivoisin että pystyisin olemaan rennommin tän alkaneen yrityksen kanssa. Oon ihan varma että jo pelkästään tällä asian jatkuvalla ajattelulla stressaan menkat myöhästymään >:(

Elaffy paranemisia sinne. Mullakin molemmat muksut kipeenä. Pojalla oli yks ilta kuumetta 40,4 O.o ei oikeen osannut itekkään olla. Olin jo edellisenä yönä stressannut sen hengitystä ja soittelin sairaalan päivystykseen, et lähetäänkö. No nyt poikakin paremmassa kunnossa, mut pari tuntia sit valitteli korvaansa. Ja tähän sitä haluais vielä kolmannen. On sitä hullu.

Tota samaa oon itekin miettiny danonina! Välillä semmosta taistelua näiden kahden uhmalaisen kanssa ja silti vaan haluaisi lisää. On sitä ihminen tosiaan hullu välillä :D
Paranemisia teidänkin lapsille <3
Täällä meneillään kp16 ja aika matelee.. ensi viikolla pitäisi menkat alkaa jos ovistuntemukset osui oikeaan.

Täällä piinaillaan, menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla, lyhyimmän kiertopäivän mukaan jopa tänään, mutta ei näy ei kuulu. Kipuja kyllä on, mutta ei vuotoa. Lähdetään loppuviikosta reissuun, joten mietin tossa et testaanko ennen vai jälkeen reissun :-D oireina ei muutaku vetinen valkovuoto ja lämmöt koholla edelleen..

Helou! Mä tuun tälleen hyvissä ajoin kuikuilemaan tänne, vaikka yritys olis tarkotus käynnistää kuopuksen täytettyä vuoden, eli vasta ens huhtikuussa. Entuudestaan meillä on poika 8/2014 ja tyttö 4/2016, mutta vauvakuume iski armottomana vaikka tää puolvuotias on vielä tississä kiinni :hilarious: Syytän juuri alkaneita menkkoja, ne selvästi provosoi mua... Katotaan nyt maltanko odotella tonne kevääseen vai pitääkö kellistää mies tositarkoituksessa jo aikasemmin :grin

Onko täällä kellään nyt tuntemuksia tästä kierrosta voisiko pikkusta olla matkassa? Mä oon niin ihmeissäni ja positiivisesti innostunut, kun mies on tosi kuumeinen. Ei tarvii paljon sanoa et tärppi päivät lähestyy, ni se alkaa heti käydä kierroksilla :D . Eipä tarvii ainakan yksin kuumeilla x) .

Ihanaa danonina että mies on täysillä mukana yrityksessä! :)

Ja tervetuloa kuikuilemaan Gnome, saa nähdä jaksatko kevääseen asti odotella ;)

Täällä on ollut tuntemuksia ja ihmettelyä :D ensinnäkin menkkamaisia kipuja on ollut koko tämän viikon! Ja kun muistelin niin mielestäni kivut ei ole aiemmin alkaneet ennen menkkoja, ei ainakaan päiviä aiemmin. Lämpöjen mittailun aloitin myöhään, vasta tällä viikolla senkin. Aamulämmöt olleet 36.0-36.1 paitsi tänä aamuna 36.8! Meneillään siis kp22/24-29 ja oviksen olin tunnistavinani kp11.. Osaako joku kertoa noista lämmöistä, nouseeko ne yleensä tolleen näin myöhään kierrossa? :D

Olin onnistunu jo rauhottamaan itseni tän kierron suhteen ja olin varma että ketuille meni mutta arvatkaa vaan onko nyt toiveet korkeella :D

Gnomelle tervetuloa! Itsekin kuumeilin hetken ehkäisyn kanssa ensin, mutta eihän sitä nyt kovin kauaa niin pystynyt.. ;)

Täällä on nyt kp25/24-27 ja yk6. Dpo lienee 10-11.. etovaa oloa on ollut useamman päivän ja samoin sellaisia hyvin lieviä menkkatuntemuksia tai kipuiluja. Itsetkään en niitä muista olleen ennen menkkoja.. lisäksi minun on koko ajan kylmä. Oireita siis olisi, mutta jotenkin en silti jaksa uskoa plussaan ja testiä ajattelin tehdä vasta aikaisintaan ensi viikon lopulla. Siis tietysti joka kierrossa on mahdollista tulla raskaaksi, mutta jotenkin olen saanut päähäni taottua ajatuksen, etten minä voi raskautua.. :D

Violina, minulla on lämmöt nousseet yleensä ihan vasta loppukierrosta, jos ovat nousseet.

Toivottavasti elaffy olisi nyt plussa tulossa teille! :)
Ja kiitos kommentista tuohon lämpöasiaan, en ehkä tipukaan niin korkealta jos ja kun menkat kohta alkaa :P

Minä testasin torstaina ennen reissua puhtaan negan,menkat ei oo edelleenkään alkanu kp 39/ 33-39. Ehkä mää odotan ens torstaihin asti ja testaan taas.. torstaina heti testin jälkeen tuli pikkusen punertavaa pyyhittäessä,mut siihen se jäiki! :O vatsaa juilinu välillä niinku menkat ois,muttei vuotoa ja lämmöt edelleen koholla... en usko raskauteen joten kävin jo ostaan ens kiertoa varten niitä mehiläiskukkakapseleita :-D mitä lie :)

Meneepä täällä monet viimesiä kiertopäiviä nyt :) . Mä oon puolessa välissä kiertoa. Toivottavasti teillä Violina ja elaffy, tuntemukset olisi nyt niitä oikeita :) . Menkka tuntemukset ei itsellänikaan ala koskaan ennen vuotoa, paitsi raskaana ollessa ;)

Kuudes yrityskierto ja kuudes kierto, kun kuvittelen olevani tiineenä. Viisi edellistä veikkaustakin on menneet pahasti metsään, joten etenkään mies ei enää ota minun "saatan olla raskaana" -höpinöitä kovin vakavasti.. :D Mutta tämä palelu on kyllä outoa! :confused:

Elaffy, toivotaan parasta! :)

Mamman haave, pahoittelut negasta :( mutta niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa, vai miten se meni ;)

Huomenna varmaan tulee raskauskeijusta paketti meikäläiselle, aion kyllä pysyä vahvana ja aikaisintaan keskiviikkona kp 25/24-29 testata. Viimeistään perjantaina testaan ennenkun lähden reissuun.

Takaisin