Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Olo on hyvin oireeton tällähetkellä.. Testejä en oo ostanut ja ostan aikaisintaan maanantaina jos täti ei oo kylään tullut ennen sitä. :) nyt siis kp.32/28-42 meinasin pistää 31 mut tajusin et vuorokausi olikin jo vaihtunut et äkkii nukkumaan :grin

Voisinpa minäkin liittyä mukaan vaikkei yritys ole alkanut :) meillä lapset -14 ja -15, yksinäni olen kolmatta kaipaillut jo pidempään. Mies ei vielä ole valmis aloittamaan yritystä eikä osaa sanoa kauanko joudun yksin kuumeilemaan.. en haluaisi vuosien ikäeroa jos ja kun kolmas jää viimeiseksi. Toisaalta tuntuu siltä että onko tässä kuumeilussa mitään järkeä kun on jo kaksi pientä kotona mutta toisaalta taas älyttömältä tuntuu lykätä yrityksen aloittamista - putkeen vaan kaikki lapset niin tulee vauvavuodetkin lusittua putkeen :D Ja ei kai koskaan ole täydellinen hetki hankkia lapsia, aina on syitä lykätä..
Mulla on ollut jo monta kuukautta kaikenmaailman yritysappit puhelimessa, kunpa pääsisin pian tosissaan yrittämään! (Nyt olisi sopivasti "tyttöpäivät" menossa eli ovis lähenee ;))
Plussatuulia kaikille, jään sivuun seurailemaan!

Mammatti.tervetuloa ja toivottavasti pääset pian kunnolla kuumeilemaan :)

En hakenu testejä kun alushousuissa oli inan punasta et hanat varmaan aukee pian.. :(

Mammatti tervetuloa ja lyhyttä käyntiä! :)

Loora, nyt hus pois täti! Ei mitään tuhruja sinne! Toivottavasti on vain kiinnittymistä!

Täällä on kp18/25 ja pe-la oli todella kovia kipuja. Olettaisin oviksen olleen kp14 torstaina. Eilen kipeytyivät nännit todella kipeiksi ja alamaha tuntunut vähän aralle. Mies ei ole ollut kotona hyvään aikaan, joten mitenkään turhan paljon ei ole ollut lempeä, mutta toisaalta yksikin kerta riittää. Kaksoset sain, kun seksiä oli kaksi kertaa.. :D

Tämä kierto olkoon kaikesta huolimatta sellainen rento kierto (eikös ne kaikki ole? :D ) ja tulee, jos on tullalseen. Torstaina olin akupunktiossa ja hoidettiin myös kohdun aluetta ja munasarjoja. Seuraava kerta on nyt keskiviikkona mahdollisen kiinnittymisen aikoihin. Eipä siitä haittaakaan ole! :)

Arki kahden pienen kanssa on taas melko hektistä, mutta tavallaan todella ihanaa. Molemmat oppivat tällä hetkellä uusia taitoja hurjaa vauhtia ja on ihanaa taas ihmetellä maailmaa lapsen tasolta. Maailmassa on heille niin monta ihmeellistä asiaa.. ♡

Mä palaan tänne kuumeilemaan... Tänään ultrassa todettu tuulimuna, viikkoja piti olla 11+2. Suru on kova, mut odotam et päästäis uuteen yritykseen.

Voi ei miuk! Ei ole sanoja, jotka lohduttaisivat, mutta olen pahoillani! :(

Elaffy. Hyvin ne pari talletusta riittää ja pidän peukut ylhääl et saat reilu viikon päästä saat plussan :)

Miuk. Eikä :( pahoittelut ja voimia sinne lähetän...:Heartred

Kyllä ne hanat varmaan huomenna aukee kun siteeseenkin on tullut vähän.... No ei auta ku uutta ovista kohti.
Onneksi on nää kaks pitämässä kiireisenä :)
Niin ja toi mun vuoropäällikkö harjoittelu myös vie hyvin pois ajatuksia.. Ainakin positiivista on se et palkka nousi :thumleft

Pahoittelut miuk :(

Täällä jänskään et josko ne menkat kuitenki kohta alkas, nimittäin parina päivänä nyt tiputellut rusehtavaa ja menkkajomot alkanu :) miehelläkin taitaa olla vauvakuume, kun yks ilta kysy et millon pissin positiivisen r-testin :D saa nähä kuin kauan menee nyt, esikoisen jälkeen lupa annettiin 5/15 ja plussa tuli 1/16..

Jotenki pöljä olo, kun kuume on kova, mut järjellä aateltuna vois kyllä tulla yli 1v ikäero kakkoseen :D piti ihan laskea, et nyt jos alkas menkat ja heti tärppäis ni tulis 11kk ikäero.. ehkä alan miettiä tarkemmin kunhan se täti saapuu :D

Plussaonnea kaikille!

Mannikka. Hienoa et sielläkin on kierrot lähdössä käyntiin. :)

Täällä syödään buranaa urakalla niin pahuksesti taas sattuu menkat ja jäätäviä klönttejä tulee :(
Mä oon miettiny et mitä teen näitten menkkojen kanssa sitten jos kolmas saadaan niin sen jälkeen kun en halua kärsiä näistä kivuista loppuelämää...

Minulla on edessä sterilisaatio sitten, kun lapset on minun osalta tehty. Hormonaaliset eivät ole sopineet, eikä kumin kanssa pelleily sovi meille yhtään..

Hitsit, kun tekee kipeää nousta ylös! Kaksin kerroin vetävä kipu molemmin puolin alamahaa.. Tänään on vasta kp19, ei kai nyt vielä mitään raskausoireitakaan voisi olla, jos ovis oli kp14? Toki ovisoireita oli kp8-kp15, joten mahdollista toki on ollut, että onkin ollut jo aiemmin.. en usko silti!

Pahoittelut miuk :/

Tärppionnea kaikille! :)

Vielä on vuodot pysyneet poissa. Pelko on suuri edelleen. Ei auta kuin päivä kerrallaan mennä eteen päin.

Hyppäänpäs tähän keskusteluun myös mukaan :) entuudestaan on tytöt 06/13&02/15 ja tosiaan kolmas kovasti toiveissa [emoji7] huhti/toukokuussa tuli keskenmeno rv10 ja tuo oli tosi rankkaa. Mutta nyt on vähän tunnetta että olisko tärpännyt, on meinaan sellaisia oireita [emoji1] oon todella väsynyt vaikka nukun paljon,pää ollut ajoittain kipeä ja nyt eilisestä asti vaivannut pahoinvointi joka muistuttaa ihan raskauspahoinvointia .. Ensi viikolla pitäis menkat alkaa ja toivon tosiaan ettei ala [emoji16]

Tervetuloa mukaan mammatti3! :)

Mä sain jo tälle päivää ajan naistentautien polille, kävin tutkittavana ja sain tyhjennyslääkkeet mukaan. Huomenaamulla otan lääkkeet, jännittää, mut sitten on sekin ohi.

Elaffy.toivottavasti olis noi kivut pikkusesta johtuvaa. mä oon kans tota sterilisaatiota miettinyt mut sehän ei poista mekkoja...? Hormonaalista en kans halua kun ei vaan oo ikinä sopinu...no onneksi ei tarvii nyt päättää mitä tekee..

WM. Toivon niin paljon et pieni on siellä tiukasti kiinni. tsemppiä..

Mammatti3. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa sinne toivon :) pahoittelut keskenmenosta.

Miuk. Paljon voimia lähetän täältä... Tsemppiä :Heartred

Täällä ilmoittautuu joukkoon mukaan yksi kolmannesta lapsesta haaveilija!

Ennestään löytyy lapset vuosimallia 2010 ja 2011. Tällä hetkellä tilanne se että meneillään dpo4 ja kovasti toivoisin sen plussan saavani reilun viikon päästä! Vuosi ollaan oltu ilman ehkäisyä tulee jos on tullakseen menetelmällä, mutta mies tekee reissutyötä joten elämä makuuhuoneessa ollut todella epäsäännöllistä. Kyllästyin odottelemaan joten otin järeämmät aseet käyttöön. Ekaa kertaa elämässäni käytin tässä kierrossa ovistestejä, oon syönyt foolihappoa ja kaikki mahdolliset vippaskonstit kokeiltu. Nyt pitäisi vaan jaksaa odotella!

Takaisin