Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä on tyhjennys tehty ja vuoto ja kivut laantumaan päin. Henkisestikin tuntuu helpottavan, itkut on itketty. Nyt odottelen et jälkivuoto loppuu ja sit uuteen yritykseen. Lääkäri suositteli odottamaan yhdet kuukautiset, mut sairaalan virallisissakin ohjeissa neuvottiin odottamaan vaan jälkivuodon loppuun.

Olen pahoillani miuk :( Toivottavasti saatte pian plussan joka jaksaa mukana loppuun asti. Samaa toivon tietysti kaikille muillekin <3

Vaihdoin vastaliittyneenä nimimerkkini kun huomasin että ketjuun kirjoitti toinenkin mammatti! Tervetuloa :D

Paapu. Tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa sinne toivon :)

Miuk. Toivottavasti siellä jälkivuoto loppuu pian ja toivottavasti saatte pian pysyvän plussan..

Täällä täti on juuri häipymässä ja pääsee odottelemaan ovista :)

Mä täällä mietin kaikkea mahdollista, mulla on tosiaan noita oireita ollut jo jonkun verran, nyt perjantaina alkoi limainen vuoto jossa hiukan vaaleanpunaista seassa.
Vasemmalla alamahassa tuntu välillä jotain pistelyä.
Sitten vessa reissujen yhteydessä, aina pyyhkiessä tulee paperiin verta, siteeseen asti ei tuu eikä tuu hyytymiä tms yhtään ja ei oo perus menkka kipuja ollenkaan ja tosiaan on niin niukat ettei voi menkat edes olla :) että voisko olla vaan jotain asiaan kuuluvaa tms mä oon kauhian vainoharhainen kaikkien vuotojen kans ku tosiaan se keskenmeno koettu keväällä

Elaffy, jos siulla olikin kiinnittymisoireita? :) Dpo5 ois hyvinki mahdollista :)

Wm, toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa! Onks siulla millon ultra?

Mammatti tervetuloa! Meidän esikko on kans 2/15 syntyny :)

Miuk toivottavasti tyhjennys menee hyvin ja tärppää uusiks pian!

Tervetuloa paapu !

Ei ne menkat oo vielä alkanut, mutta onnistuin luultavasti bongaamaan ekan oviksen!! Oon siis lämpöjä seuraillu vähän, ja nyt mennään dpo 2 tai 3 :) tallettelut osui dpo 0 ja -3 tai dpo -1 ja -4. Ja heti hirveä piinailu, vaik ei pitäny alkaa vielä hirveesti kuumeilemaan :D

Tänään kp25/25 ja ehkä dpo11, testi aamulla nega. Tätiä odotan paikalle huomenna. Jomotteluja on jonkun verran toispuoleisesti, raskausoireita nolla. Pettymys, vaikka olikin odotettavissa. Ehkä sekin aika taas tulee, kun mekkojen alku ei enää tunnu missään..

Tervetuloa uusille! :)

Mannikka: Mä odotan np-ultraan asti. Sen pääsen varamaan ensi viikon neuvolan jälkeen :) meneepi joulukuun ekalle viikolle näillä näkymin. Jos tulee vuotoja tai kovia kipuja niin sit hakeudun aikaisemmin. Eka neuvola 11.11.

Onnea vielä wm! :)

Nyt olen hyvin hämilläni! :eek: Tänään on kp27/25 ja täti on nyt hukkunut jonnekin.. mahakipuja on ollut jonkun verran, mutta muuten ei oikein ole mitään oloja mihinkään suuntaan. Ei menkkoihin tai raskauteen. Tein tänään 4h pidätyksellä pc testin ja se oli ihan puhdas nega. Tänään on mahdollisesti vasta dpo12-13, joten sekään ei välttämättä kerro vielä yhtään mitään. Kohdunnupukka on ylhäällä ja kova, mutta liekö sillä välttämättä yhtään mitään merkitystä. Mietin vain, että kannattaako minun tuhlata ainukainen jäljellä oleva testi huomenna aamulla vai odotella esim perjantaille, jos tätiä ei vain näy ja kuulu?

Mulla aamulla näkyi haalea haamu testissä! :) jotenkin ei pysty uskomaan todeksi :D kp 27/28
Mutta nää oireet ollut sen verran vahvoja että olisin kyllä suuresti ihmettelly jos ei plussa olis ilmestyny, kaikista hulluinta on tää itku herkkyys, pillitän ihan ihme asioille :D

Onnea mammatti!

Elaffy, ootko aiemmin plussannut kuinka aikaseen? Itse oon myöhäinen plussaaja ja ekat haamut saanu näistä kahdesta dpo16 ja dpo17. Silti sortunu aina tekemään testin joskus dpo10 :D kohdunnapukka kuulostaa hyvälle, vaikka tosiaan ei se välttämättä mitään kerro. Et oo lämpöjä mittaillu?

Onnea Mammatti :)

Mulla ei vielä Elaffy noilla dpoilla näy mitään. Oon kanssa erittäin myöhäinen plussaaja. Ekat haamut kanssa vasta dpo 16.

Venähti vain näköjään kierto.. :( Tuttu kipu ja vuoto sen perään alkoivat. Onneksi on vielä parin vuoden takaisesta kkm tyhjennyksestä muutama kunnon särkylääke jäljellä.. kivun kanssa pärjäsi hyvin ilmankin, mutta henkinen kipu riittää yleensä minulle. En halua tuntea enää fyysistä kipua siihen päälle. Joku muu kierto on meidän, jos edes mikään on.. Onneksi on jo kaksi lasta! Paljon paljon enemmän tämä sattuisi ilman heitä!

Pahoittelut elaffy menkoista:/

Mannikka: Mikä dpo sä sait selkeän viivan testiin? Eli et näkyi hyvin ilman käänteltä?

Onnea mammatti! Pahoittelut menkoista elaffy!

Mä olin jo eilen toiveikas, näytti et jälkivuoto alkaa loppua. No tänään alkoikin ihan kamalat vatsakivut ja lorahti iso määrä verta ja hyytymiä. Kivut loppui onneksi siihen. Soittelin varmuuden vuoksi naistentautien polille, on kuulemma normaalia. Äh, loppuis nyt jo.

Elaffy pahoittelut :(

Wm esikosta mies tais uskoa vasta dpo20, ja suht samaan aikaan toisestakin oli selvä viiva.. haalea tosin edelleen.

Voi ei Elaffy [emoji17] toivottavasti saatte pian plussan [emoji173]

Täällä eletään hämmentäviä aikoja. Mies on ollut haluton edes puhumaan kolmannesta lapsesta ja olenkin yrittänyt totuttautua ajatukseen ettei meille kolmatta tulekaan. Onnistuinkin siinä mielestäni hyvin ja aloin omaa tulevaisuuttanikin suunnittelemaan (opiskelua, töitä..) kunhan kuopus vielä vähän kasvaisi. Enkä siis ole kytevästä vauvakuumeesta puhunut miehelle enää mitään pitkään aikaan.
Ja nyt sitten! Menkat alkoi päälle viikko sitten ja mies vaikutti hämmästyneeltä. (Edellinen kierto harrasteltiin puoliturvallista seksiä eli alku ilman kumia.) Viime viikolla mies kysyi minulta kesken petipuuhien että pitäisikö vetää huppu päälle ja vastasin että ihan miten vaan. Eikä hän laittanu kortsua ollenkaan!! Eikä laittanut eilenkään, tosin koko kortsusta ei ollut puhettakaan [emoji27]
Olen tosi hämmentynyt ja hyvin varovasti innoissani. En ole puhunut miehelle asiasta mitään ja olen yrittänyt käyttäytyä niinkuin mitään kummallista ei olisi tapahtunutkaan ettei hän vaan stressaannu asiasta ja muuta mieltään. Jos nyt ylipäänsä on mitään muutettavaa, en tiedä onko yritys nyt alkanut vai onko hänellä jokin ohimenevä mielenhäiriö meneillään.
Toivon parasta ja pidän suuni kiinni [emoji28] nyt menossa kp9 ja jos tämä kierto on yhtä lyhyt kuin edellinen (24 päivää) niin ovis on käsillä. Aiemmin on tärpännyt nopeasti eli periaatteessa olisi jo mahdollisuus eilisestäkin tärpätä... Nyt on mun pakka sekaisin!

Jaa, eipä tainnu täällä olla sitä ovista kuitenkaan :( luulin et lämpöjen nousu ois varma merkki, mut nyt ois jo dpo18-19, mutta ei menkkoja eikä plussaa.. plääh, eli kai se kierto sit palailee joskus myöhemmin. Palailen sit taas kunhan jotain tapahtuu.

Täällä ilmottautuu kolmannesta haaveileva äiti. Ennestään tyttö 3/2013 ja poika 7/2015. Kierto on ollut imetyksen jälkeen n. 33-39, joten hieman hakusessa se oletettu ovis.

Viime kierrosta sen bongasin, muttei tärpänny. Nyt lämmönnousuja ollu kaks, kp 20 ja kp 27. En tiiä,kumpi on ollu "oikea",nyt kyllä lämpö näyttää olevan kokoajan aika korkee ja kp 27 oli eilen.. eli onkohan tää vaan flunssaa :-\ nyt kyllä ilmaantunu elämän suurimman ja kipeimmät finnit selkään, ennen ei ainakaan nuin montaa ole koskaan ollut kerralla.. :O ja maha on kipuillu niinku menkkoja odottaessa.

Ajattelin ens kiertoon ottaa apuja mukaan, eli jotain niitä mehiläiskapseleita mitä lie oli nimeltään..ja ehkä greippimehua.. foolihappoa ja omega 3 syön jo muutenki.

Takaisin