Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä taidan jo kuvitella itteni raskaaks vaikka ei oo ees mitään yritetty. Kerran viime kuulla puuhailtiin ja silloinkaan ei menty loppuun asti... Silti kuvittelen tuntevani kaikenlaisia oireita!
Ostin testinkin järkeistääkseni itteäni vaikka arvasin että negaa näyttää, vaikka silti pieni toive on koko ajan mutta ei se enempää kuitenkaan oo. Tää on yhtä tuskaa!!! Kait sitä vois yrittää jutella miehen kaa et jos voitas koittaa alkaa yrittään ja tulee kun tulee. Samaa linjaa kun nää kaks hurjapäätä =) Jotenkin vaan kattelee haikaillen kaikkia vauvoja kun oma on tosiaan jo  1,5v. Esikoisen kanssahan meillä oli jo tässä vaiheessa vauva...

Onnea niille joilla on jo tärpänny ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Me muut jatketaan sitkeesti yrittämistä.
 
Täällä yksi vauvakuumeilija ilmoittautuu ketjuun :D Meilä siis 3v ja 1v7kk ikäiset tytöt ja nyt sitten yhtäkkiä ja yllättäen vauvakuume on vallannut mielen kaikki sopukat! Meillä mies ei ole myöntyväinen kolmanteen ainakaan vielä mutta toivon saavani hänen päänsä käännettyä.

Olin kyllä itsekin vielä puolisen vuotta sitten melko varma ettei kolmatta lähdetä yrittämään, mutta kun .... nyt sitten mieli muuttuikin ja olisi ihanaa hoitaa vielä yhtä vauvaa, sitten olisi takapenkki täynnä eikä enempää tulisi. Mutta miehen kommentti: voithan hoitaa kavereiden vauvoja!! ihan kun olisi sama juttu kuin oma vauva.... argh! no, hän taitaa vaan olla hieman shokissa tästä vauvakuumeesta....

Onnea kaikille plussanneilla ja tsemppiä meille muille :D
 
Tervetuloa kaikille uusille, jos en ole vielä muistanut toivottaa :)

Täällä on mankat kateissa :/
Eilen olis pitänyt tulla mutta ei mitään..
 
Heh, tavallaan hienoa että monella juuri sama tilanne kuin itellä. Ukuli, saman ikäiset lapset sulla kuin mulla. Mullakin kaksi tyttöä. Ihanaa kun alkavat olemaan niin itsenäisiä ja reippaita. Toki välillä taas ihme kohtauksia vuorotellen, että olenkin tyytyväinen että "pahin on nyt takana". Ja mietinkin että mitä tässä oikein vielä haaveilen? Silti en ole muutamaan kuukauteen nyt pystynyt päästämään irti ajatuksesta kolmannesta. Hohoijaa, samoja juttuja vielä höpisen. Lupaan (itselleni) selvittää miehen todellista kantaa ja pian! Pääsispä jo yrittämään!
 

Kokeilempa tätäkin, vastaamista puhelimella.

Hurjaa tosiaan, parin muun kirjoitukset vois olla omasta suusta sanottuja!
meilläkin tilanne että mies ei mun kuumeesta tiedä, luulen kyllä että mieskin on ajatellut kolmatta ja viimeistä. Hän ainakin miettii sitä kun mä jäutuisin lähtee töihin ja jouduttas lapset laittaa hoitoon niin pieninä. Senkin takia olis järkevin tehdä se viimeinen heti perään. Hirveetä aatella rahaa mut mulla on ammatin vaihto edessä ja jos nyt teen sen, joudutaan vauvahaaveet lykkäämään vuosiksi, pahimmillaan ei enää vuosien päästä haluta ryhtyä uuteen vauva-aikaan!

En tiiä, paljo asioita pyörii päässä, miinuksia ja plussia. Mut en tunne perhettäni vielä täydeksi tällä kokoonpanolla, yhden se vielä vaatii <3

Minunkin täytyis puhua miehelle tosissaan ajatuksistani, eihän tästä muuten tuu mitään.

 

 

Kokeilempa tätäkin, vastaamista puhelimella.

Hurjaa tosiaan, parin muun kirjoitukset vois olla omasta suusta sanottuja!
meilläkin tilanne että mies ei mun kuumeesta tiedä, luulen kyllä että mieskin on ajatellut kolmatta ja viimeistä. Hän ainakin miettii sitä kun mä jäutuisin lähtee töihin ja jouduttas lapset laittaa hoitoon niin pieninä. Senkin takia olis järkevin tehdä se viimeinen heti perään. Hirveetä aatella rahaa mut mulla on ammatin vaihto edessä ja jos nyt teen sen, joudutaan vauvahaaveet lykkäämään vuosiksi, pahimmillaan ei enää vuosien päästä haluta ryhtyä uuteen vauva-aikaan!

En tiiä, paljo asioita pyörii päässä, miinuksia ja plussia. Mut en tunne perhettäni vielä täydeksi tällä kokoonpanolla, yhden se vielä vaatii <3

Minunkin täytyis puhua miehelle tosissaan ajatuksistani, eihän tästä muuten tuu mitään.

 

 

Kokeilempa tätäkin, vastaamista puhelimella.

Hurjaa tosiaan, parin muun kirjoitukset vois olla omasta suusta sanottuja!
meilläkin tilanne että mies ei mun kuumeesta tiedä, luulen kyllä että mieskin on ajatellut kolmatta ja viimeistä. Hän ainakin miettii sitä kun mä jäutuisin lähtee töihin ja jouduttas lapset laittaa hoitoon niin pieninä. Senkin takia olis järkevin tehdä se viimeinen heti perään. Hirveetä aatella rahaa mut mulla on ammatin vaihto edessä ja jos nyt teen sen, joudutaan vauvahaaveet lykkäämään vuosiksi, pahimmillaan ei enää vuosien päästä haluta ryhtyä uuteen vauva-aikaan!

En tiiä, paljo asioita pyörii päässä, miinuksia ja plussia. Mut en tunne perhettäni vielä täydeksi tällä kokoonpanolla, yhden se vielä vaatii <3

Minunkin täytyis puhua miehelle tosissaan ajatuksistani, eihän tästä muuten tuu mitään.

 

 
No, joko PePa on testannut? Kiinnostaa :).

Täällä menkat hiipuneet jo olemattomiksi,  mutta melkoista tulvaa ja kipuilua taas oli. Nyt sitten kymmenisen päivää odotellaan ovista ja sitten taas kerran jänskäillään. Tuumasin eilen miehelle, että onneksi ei ole tästä vauva-asiasta tullut mitään pakkomiellettä (vielä), vaan on ihan kiva keskittyä kaikkiin muihinkin juttuihin. Pojilla harrastukset ovat tässä taas pyörähtäneet käyntiin ja itsekin ehtii/jaksaa liikkua ja töissä sopivasti kiirettä. Mutta eipähän olla kertaakaan aikaisemmin yk 3:een asti päästy, eli tuntuu ainakin mulla olevan vaikeampi raskautua nyt kun ikää on jo 36v.

Tervetuloa taas uusille!

 
Testattu on ja sitkeesti negaa näyttää :/ Nyt kp 34 eikä näytä loppuvan.. Yleensä mulla normikierto on sen 30-32pv, tosin välillä on jääny kuukausi tai toinen välistä.

Todella turhauttavaa. Rintoja aristaa ja mahaa vihloo välillä, varsinkin jos yskäisee taikka tekee äkkinäisiä liikkeitä mutta ei vaan mitään.. Vois ne menkat kyllä alkaa niin pääsis uuteen yritykseen, tälläinen paikallaan jumittaminen on pahinta.
 
Kiva kyllä päästä tänne vähän purkamaan tuntojaan ja huomata että monella muulla on aika samanlainen tilanne.

Meillä keskusteltiin miehen kanssa mun vauvakuumeesta vähän paremmalla ajalla tänä aamuna ja kun olin kertonut tarkemmin omista fiiliksistäni, mies muutti kantaansa ehdottomasta eistä varovaiseen ehkään. Nyt olen siis tosi toiveikas, että jospa sitä kolmatta sitten oikeasti  yritettäis! Puhetta oli, että sitten JOS yritettäisiin niin ei stressattaisi siitä; tyylillä "jos tärppää niin hyvä, jos ei, niin se ei olisi maailmanloppu".

Hemppa: samaistun tilanteeseen (ja vaikka tosiaan tuntuu kurjalta ajatella rahaa) mutta siis minulla on vielä opinnot kesken ja olen sitä mieltä että kolmas saisi tulla nyt näiden kahden perään jos on tullakseen, koska sitten kun opinnot on hoidettu ja työelämä kutsuu, niin haluan varmasti olla siellä töissä enkä kotona lapsen kanssa. Nyt kun on jo tottunut tähän kotona olemiseen ja pieniin tuloihin hoitovapaalla niin pari kolme vuotta lisää ei olisi paha laisinkaan, päinvastoin ihanaa vaan :D

Pepa ja Mariannu: tsemppiä uuteen kiertoon! :D
 
Voi närästys. Parina päivänä tuli pienet norjat arabialaiseen viikko sitten, mutta nyt on vain tuo pala kurkussa ja kaikki voimakkaat tuoksut, yök.

Kävin tänään varhaisultrassa ja yksi pieni papunen voimakkaallla sykkeellä löytyi oikeasta paikasta. Viikkoja nyt sellanen 7+4 että eiköhän meillä vapuksi vauvaa nyt odoteta :)

Loppuis vain tämä ällötys.
 
Ihanaa, äitikahdelle, että ultrassa oli kaikki hyvin! Ja onpa kiva että täällä sentäs joku on onnistunut saamaan sen kolmannen alulle :). Kovasti tahtoisin mukaan tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan.

Täällä just ja just menkoista selvitty ja nyt jo tuntuu alavatsalla lähestyvä ovis. Siis täh. Koko ajan joku kipuilu menossa: ensin ovis, sitten oviksen jälkeinen ja sitten alkaakin jo orastaa menkkakipu, sitten pari päivää kunnon tuskaa ja parin päivän päästä sama alusta?!? Musta tuntuu ettei koko kierron aikana ole yhtään "normaalia" päivää.

Eli, kohta pääsee ilmeisesti taas tositoimiin ja sitten taas piinaviikot... Onneksi mieli on muuten hyvä ja töissä niin kiire ettei ehdi kovasti vauvahaaveilemaan.
 
Onnea äitikahdelle ja kaikkea hyvää odotukseen  emoticon

Täällä on päästy jo niin pitkälle että on puhuttu asiast miehen kaa ja molemmat kyllä haluis kolmannen. Mies vaan meinas et mun pitäs saada vähä laihdutettua eka. Oisha se ihan hyvä jos jonku kilon saisin pois ennen raskautumista mutta en haluu oottaa enää! Varsinki kun saatiin kuulla että ystävä perhe oottaa jo kolmatta ja mein lapset on saman ikäsii. Tarvii nyt siis tähdätä ens vuodelle omanki kolmosen kaa emoticon
 
äitikahdelle: Onnea hurjasti :) 

Mariannu: tsemppiä yritykseen ja piinailuun! Josko se tästä kierrosta nyt tärppäisi kunnolla!! :)

Itsellä täällä menossa vissiin rv 5+3. Minulla ei ole mitään raskausoireita. Pelottaa kyllä. Kaksi ekaakin olleet tosi vähäoireisia, mutta tuntuu silti, että voiko tämä oireettomuus olla normaalia. Reilu viikko vielä varhaisultraan...
 
Ensinnäkin hurjat onnittelut äitikahdelle, ihanaa kuulla että kaikki on hyvin!!!

Pepa, tiedän tunteen, mikään muu ei ole niin ärsyttävää kuin se että oma kroppa ei toimi kuten pitäisi....turhauttavaa kun ei pääse edes kunnolla yrittämään. Itsellä viime kierto oli 21 pvä, enää 4 päivää vajaa normaalista kierrosta, joten joskohan tässä kuussa jo olisi kaikki normalisoitunut. En tilannut edes ovistestejä tässä kuussa, kun en viimeksikään sitä bongannut, joten ajattelin odottaa ensin kierron tasaantumista ja sitten vasta aloittaa testauksen. Jotenkin on rennompaa kun ei tiedä ovista eikä tarvi testailla...jos vaikka tärppäis näin paremmin.

Jos kierto normaali niin ovis pitäisi ajoittua tulevaan viikonloppuun!!! Jes, juuri sopivasti. Mies on tehnytkin hirveästi ylitöitä eikä ole pahemmin iltaisin ollut sillä tuulella...nyt ei muuta kuin peittoja heiluttemaan viikonloppuna!!! Mukavaa kun on kriittiset hetket käsillä, ne odottavat piinaviikot ovatkin sitten niin kurjia..mutta nautitaan nyt tästä tilanteesta täysillä!!! Joten mukavaa ja aktiivista viikonloppua kaikille!!!!
 
Paljon onnea äitikahdelle :) Mukavaa kuulla että ultrassa oli kaikki hyvin. 

Kerttuli82 Ehtiihän niitä oireita vielä tulla, tsemppiä ultraan! :)

Vihdoin alkoi ne menkatkin, viikon myöhässä mutta kiva että tulivat kuitenkin. Päästään aloittamaan yk 2 :) Taidan myös jättää noi ovistestit pois tällä kertaa, ei niistä saa kun lisää stressiä :D
 
Moikka pitkästä aikaa! Harva se päivä oon käyny seuraamassa juttujanne ja oon täällä jännännyt muitten kanssa mutta ei oo tullu kirjotettua kun ei ole ollut oikein kirjoitettavaa. Nyt ajattelin tulla kertomaan että tänään kävin kaulan ultrassa ja ohutneulanäytteessä ja 2viikon päästä tapaan lääkärin ja päätetään onko struuman leikkaus edessä vai ei. Tuolla ultrassa lääkäri näki heti että kilpirauhanen tai joku osa on täyttynyt nesteellä,siksi se oli niin paljon kasvanut. Lääkäri punktoi sen ja nyt ei pattia juurikaan ole näkyvissä.Tässä itsekseni mietiskelin että josko ois niin että toi struuma ei hirveesti ois kasvanu vaan se neste olis vaan tullu. se saattais tarkoittaa sitä ettei tarttis vielä leikatakkaan ja se taas vois tarkoittaa sitä että me voitais aloittaa kolmosen yritys heti kohta,jabadabaduu! Ja nyt kun oon jo ehtiny innostua asiasta ni sit kuitenki palautetaan maanpinnalle lääkärissä...no toivottavasti ei.. Mä jo suunnittelin että heti maanantaina soitan yksityiselle ja ilmoitan meidät hoitoon ja jos lääkärissä päätetäänki leikata ni perun koko jutun mut katotaan sitä sitten.Siinä mielessä tässä voi ajatella positiivisesti kun käy hoidoissa että ei tarvii joka kuukausi stressata onko raskaana vai ei...ei tarvii piinata ku se 2 viikkoa siirron jälkeen ja saa tietää heti kuin kävi.Paljon muuta hyvää siinä ei sit olekaan :/ on vähän ristiriitaiset tunteet ku tässä yrittää ajatella että yritetään jos vaikka saatais vielä yksi lapsi mutta jos ei tule ni ei sekään haittaa,mut ihan sikana pelottaa että jää sit hirvee pettymys ja epäonnistumisen tunne pitkäks aikaa jos ei onnistutakaan. no,ei auta ku kokeilla ja voi että ku päästäis heti kohta aloittaa.Ja itekki tässä sitä stressaa ja miettii että jos nyt päästäis aloittaa hoidot ja onnituttais ni ehtisin vielä saada samat äippärahat ku kakkosesta mut jos menee myöhempään ni en kerkee tienaa juuri mitään kun ollaan muutettu tänne maalle ja sit joudun irtisanomaan itteni vakkariduunista ku poika täyttää 3v. mies kyl lohduttaa et raha-asiat menee sit niin ku ne menee ja näinhän se on mut oishan se kiva saada enemmän rahaa jos vaan mahdollista :D noh,näistä omista jutuistani ilmoon sit taas lisää ku tiedän enemmän:)

ÄITIKAHDELLE ja KERTTULI82 Paljon onnea plussasta ja ÄITIKAHDELLE onnea hyvin menneestä ultrasta<3 tahtoo päästä samaan myös pian!!!

Plussatuulia kaikille!
 
PipaPoppana, toivottavasti selviät tosiaan ilman leikkausta ja saatte aloittaa kolmannen yrityksen! Vähän erilaista teillä tuo odottaminen tosiaan, mutta jännäämistä yhtä kaikki!

PePa, onnittelut (kai?) melko lailla ajallaan tulleista menkoista! Ja harmistelut tietysti että ne ylipäänsä tulivat. Mä olen ajatellut, että otan parin kierron päästä ovistestit käyttöön, jos raskaus ei ala. Mullahan on tosi voimakkaat nuo ovis-tuntemukset, mutta ajattelin että sitten parin kk:n päästä voi testata tarkemmin, jos mitään ei siihen mennessä ole tapahtunut.

Flakes, toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä :).

Hm, unohdinkohan vielä jotain mitä piti kommentoida... No, omaa napaa nyt kuitenkin. Ovis käsillä, tuntemuksista päätellen ehkä tänään voisi olla The Day. Menossa kp 12/27-29. Ollaan yritetty tilaisuus taas hyödyntää, pari päivää vielä varmisteluja. Ja sitten taaaaas jännätään ja odotellaan. Nyt en aio testata yhtään liian aikaisin, kp 27 tosin aion, koska menen silloin hammaslääkäriin ja hammaslekuri sanoi viimeksi, että valitsevat eri puudutteen jos olen raskaana.
 
Heipsan vaan kaikille! :)
Olen kuulumisianne lukenut ja jännäillyt taustalla tässä jo hetkisen ja nyt rohkastuin itse myös mukaan. :)
Olen itse 25v ja aviomies 30v. Kolmas ,myös viimeinen, pienokainen olisi haaveissa, tai on ollut jo jonkin aikaa. Tammikuusta lähtien ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta virallisesti mennään neljättä varsinaista yrityskertaa.
 Meillä on kaksi ihanaa tyttöstä, ensimmäinen täytti kesällä 3v ja toisen 2v synttäreitä vietetään ensi kuussa. Molemmat tulleet erittäin helposti. Ensimmäinen yk2 ja toinen yk1 :). Tämä kolmas nyt antaa sitten odotuttaa itseään :/. Mulla kun noi kierrot on tuota 40 päivää niin tuntuu jo ihan ikuisuudelta tää yritys.
Mutta positiivisella ja hyvällä mielellä pyrin menemään, onhan tämä viimeinen kerta kun saa tätä odotuksen odotusta jännäillä ;D.

Ihana päästä teidän kanssa jutskaileen ja jakamaan tuntemuksiaan ja ajatuksiaan! :)

Kerttuli82 ja äitikahdelle erittäin paljon onnea masuasukeista! :)
 
Takaisin
Top