Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Juuri näin! Ei ole lainkaan huono juttu noilla arvoilla. :)
Olisinpa itsekin osannut olla yhtä fiksu etukäteen.
Pääsisitkö siihen rautatankkaukseen kun noin matala lukema jo on. Vai mitä ne on neuvolassa sun tilanteesta mieltä.
 
Pääsisitkö siihen rautatankkaukseen kun noin matala lukema jo on. Vai mitä ne on neuvolassa sun tilanteesta mieltä.

Sitä tässä selvitellään. Mulla on neuvolalääkäri onneksi ensi viikolla ja täytyy kysellä.
Lisäksi muutama aika pelkopolille, niin josko ottaisivat siellä edes kantaa. Luulen että tapella tästäkin asiasta varmaan joutuu. :banghead:
 
Sitä tässä selvitellään. Mulla on neuvolalääkäri onneksi ensi viikolla ja täytyy kysellä.
Lisäksi muutama aika pelkopolille, niin josko ottaisivat siellä edes kantaa. Luulen että tapella tästäkin asiasta varmaan joutuu. :banghead:
Toivotaan ettei kauheesti tarttis taistella on siinä kuitenkin kyse myös vauvasta.:smiley-angelic001
 
https://aijaa.com/D1d7uc

Mitä mieltä olette? Dpo9 lähikaupassa ei muita testejä tarjolla kuin näitä. Huomenna lenkillä käyn poikkee prismassa niin saa pc testejä, toivoisin tämän olevan oikea haamujen haamu. Eikä viivanpaikka! :smiley-angelic001
 
Kyllä siellä näyttää niin kuin jotain olis. Onks tää rfsu herkkä?

On valitettavasti rfsu herkkä, varauksella oon tätä testiä kohtaa siis. Huomenna haen pregchekin testejä tai apteekista apteq merkkisen herkän. :)
 
On valitettavasti rfsu herkkä, varauksella oon tätä testiä kohtaa siis. Huomenna haen pregchekin testejä tai apteekista apteq merkkisen herkän. :)
Mulla näky viime raskaus aikasemmin rfsu 25miu kuin tuossa herkässä.
 
Toivotaan ettei kauheesti tarttis taistella on siinä kuitenkin kyse myös vauvasta.:smiley-angelic001

Näimpä! Onneksi sitten voi apua hakea myös yksityiseltä, jos tilanne siihen menee, mutta toivon että ottaisivat asian hoitaakseen nyt myös äitipolilla.
 
https://aijaa.com/D1d7uc

Mitä mieltä olette? Dpo9 lähikaupassa ei muita testejä tarjolla kuin näitä. Huomenna lenkillä käyn poikkee prismassa niin saa pc testejä, toivoisin tämän olevan oikea haamujen haamu. Eikä viivanpaikka! :smiley-angelic001

Kyllähän siellä jotain pilkottaa! :rolleyes:
Ja siis mulla sama kokemus kuin Emirillä, eli se herkin ei oo herkin noissa. :grin
Hui kuinka jännää! :smiley-bounce012
 
Ihan negoja oli rfsu se 25miu ja pc testit. Huoh. Tää rfsu 'herkkä' on niin epäluotettava testi kyllä, taitaa jäädä jatkossa kauppaan.

Tässä nimittäin taas tämän päiväinen rfsu herkkä.

https://aijaa.com/DZZhzq
 
Lisäksi tässä tämän illan aikana ollu jo tyypillistä menkkajuilintaa että eiköhän ne menkat huomenna ala. Ostin paketin siteitä valmiiksi jo.
 
Mutta d
Joo niin on. Pettynyt laatuun, kuitenkin lähes 3euron testi ja antaa tollasta tulosta mikä ei sit olekaan totta.. :banghead:

Mutta siis ymmärsinkö oikein, sulla on vasta dpo10? Mä sain aikanaan dpo10 just tuollaisen haamun 10miu testiin, 25miu oli silloin puhdas nega. Älä siis vielä luovuta, kyllä tossa väriäkin näkyy!
 
Siis joo on, kokemusta on edellisestä raskaudesta jonka plussasin jo dpo9 apteq merkin testillä, haamu tuloksella ja dpo10 tein silloin clearblue digin joka ilmoitti raskaana 1-2.

Mulla on toki aamuksi yksi pcliuska, mutta tuntwmukset on vähän sitä luokkaa että kohta vuotaa. Laitoin jo siteen varuiksi pöksyihin yötävasten.. Mutta toki toivoa on niin kauan kunnes vuoto ei ala, mulla toki normaalia on luteaalivaiheen pituus 10-12pv.
 
Noniin, testi nega ja jäädään siis odottelemaan uutta kiertoa..
 

Liitteet

  • 20200921_065434.jpg
    20200921_065434.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 128
Ja kierto kääntyi kp1.

Sain nämä postista äsken, kun pistin sähköpostia pari viikkoa sitten rfsu:lle kun ovulaatiotestipaketista puuttui yksi testi.

20200921_162254.jpg
 
Takaisin
Top