Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Moonaliisa millasii sun alaselkäkivut on? Mul alko tänää alaselkäkipu tai paremminki jomotus painottuen vasemmalle.. iha ihme kipua taas..
 
Heippa

Käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumisia ja haaveilemassa että itsekin pääsisin jo yrittämään. Olisi niin ihana kuulostella olotiloja ja toivoa niitä kahta viivaa.. Sen sijaan vielä odottelen toisen puoliskon lupaa kierukan poistoon. Puoliso tosin kertoi taannoin sukujuhlassa kaikille mulla olevan vauvakuume, joten ehkäpä hänkin alkaa tässä lämmetä ajatukselle.. :wink
 
Tänään sain verikokeiden tulokset. Lähes kaikki kunnossa. Kolesterolissa pientä viilaamista, arvo oli ok mutta hyvän ja huonon kolesterolin osuuksia vois parantaa.
Ferritiini oli 34. Näytti olevan viitearvojen sisällä, mutta kai tuo vois parempi olla raskautumista ajatellen.
 
Hei pitkästä aikaa, täällä ovis oli viime viikolla.
Nyt on menossa kp37 ja dpo6.

Mutta eiköhän tässä odotella vielä varmaan seuraava vuosi plussaa raskaustestiin..

Katsellaan ja ihmetellään.
 
No, tänään sitten päätin rohkaistua tekemään testin. Tällaista näytti, kai sitä pitää uskoa :cat::love7
 

Liitteet

  • 18092020plussa.jpg
    18092020plussa.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 126
No, tänään sitten päätin rohkaistua tekemään testin. Tällaista näytti, kai sitä pitää uskoa :cat::love7

Jee, paljon onnea!

Mä luovutin ja kävin gynellä. Ei pystynyt ultralla varmaksi sanomaan onko ollut ovista täss kierrossa vai ei, eli todennäköisesti ei. Ferritiini ja kilpparilabrat otettiin, ja niiden tulosten tultua aloitan Terolutit että päästään uuteen kiertoon ja jos labroissa ei ihmeempää, niin Letrot seuraavan kierron alusta. Kävin samassa paikassa missä aikanaan esikoisen ivf tehtiin niin ottivat heti tosissaan kun tietävät mun perusongelman jo. Tänään kp 46.
 
ihanaa kun tulee plussia :love017 nyt vaa tarrasukkia kauheesti :hello2

On: kp11, pari päivää ollu tosiaan tosi huono olo ja maha sekasin, migreeninki pukkas taas ja syyllinen tähän kaikkeen löyty oviksesta. Toissapäivänähän ei mitään, sitte hailura ja tänää testiviiva vahvempi, digillä varmistettu hymy :grin onneks peitto heilu toissapäivänä, ois voinu mennä ohi, tuli vaan olo et tikutan ja katon. En yhtään olettanu näin aikasta ovista, liekö geleet tehny tehtävänsä vaikka niihin tuliki muutaman päivän tauko välissä. noh, enivei, nyt sitte jänskätää :smiley-angelic001 uskon, et ovis on näillä näppäimillä ja tänään varmistellaan vielä:smiley-angelic006 eilen oli jo jotai nippailuja, mut jos kerta tänää plussa niin huomenna dpo0. Tulikin lyhyt kierto testauksen suhteen :laughing002

edit. en oo näköjään ees uutta kiertoa kirjottanu tänne, hups, mutta joo, uus alko sillo semmosella rytinällä että huh, vuos ku hanasta ja kolmantena päivänä loppu ku seinään.
 
Jee, paljon onnea!

Mä luovutin ja kävin gynellä. Ei pystynyt ultralla varmaksi sanomaan onko ollut ovista täss kierrossa vai ei, eli todennäköisesti ei. Ferritiini ja kilpparilabrat otettiin, ja niiden tulosten tultua aloitan Terolutit että päästään uuteen kiertoon ja jos labroissa ei ihmeempää, niin Letrot seuraavan kierron alusta. Kävin samassa paikassa missä aikanaan esikoisen ivf tehtiin niin ottivat heti tosissaan kun tietävät mun perusongelman jo. Tänään kp 46.
Meillä menee lähes samalla kaavalla.
Mä kävin kans tänään gynellä. Terot sain kierron käynnistämiseen ja siihen kiertoon myös letrot mukaan. Teroja syön 2tabl./pv.
Mulle vaan gyne sanoi ferritiinin mittaamisen olevan muoti-ilmiö. Mä kävin ottaa terveystalolla sen naisen laajan tutkimuspaketin ja siinä oli myös tuo ferritiini. Hänen mielestään mun 34 oli hyvä. D-vitamiinia pitää ottaa lisää kun se jäi alle suositusten.

Tänään kp82.:banghead:
 
Meillä menee lähes samalla kaavalla.
Mä kävin kans tänään gynellä. Terot sain kierron käynnistämiseen ja siihen kiertoon myös letrot mukaan. Teroja syön 2tabl./pv.
Mulle vaan gyne sanoi ferritiinin mittaamisen olevan muoti-ilmiö. Mä kävin ottaa terveystalolla sen naisen laajan tutkimuspaketin ja siinä oli myös tuo ferritiini. Hänen mielestään mun 34 oli hyvä. D-vitamiinia pitää ottaa lisää kun se jäi alle suositusten.

Tänään kp82.:banghead:

No onpa kieltämättä sama kaava, mullakin terot 2x päivässä. Tää itse ehdotti ferritiinin mittaamista. Ne on aloittamassa siellä klinikalla jotain tutkimusta ferritiiniarvon vaikutuksesta ivf-hoidon onnistumiseen, että varmaan piakkoin on sit tietoa että onko sillä oikeasti merkitystä.
 
Muuten oli ihana gyne käynti.
Totes siinä ennen kun ultrattiin et oot sen verran nuori vielä että kyllä tää tästä. Ja minusta kun tuntuu että oon ihan viime metreillä siä ruinaamassa apuja. Mut kai siä käy sit reilusti yli 40 vuotiaitakin naisia joilla ne mahikset on oikeesti aika pienet.
 
Muuten oli ihana gyne käynti.
Totes siinä ennen kun ultrattiin et oot sen verran nuori vielä että kyllä tää tästä. Ja minusta kun tuntuu että oon ihan viime metreillä siä ruinaamassa apuja. Mut kai siä käy sit reilusti yli 40 vuotiaitakin naisia joilla ne mahikset on oikeesti aika pienet.

No kuule tämäkin oli tänään ihan samaa! Mä sanoin et tulin nyt heti kun en ole ihan tyttönen, ja gyne vastas että onhan sulla vielä aikaa :)
Saako kysyä Emir kuinka vanha sä olet? Mä oon 36.
 
Meillä menee lähes samalla kaavalla.
Mä kävin kans tänään gynellä. Terot sain kierron käynnistämiseen ja siihen kiertoon myös letrot mukaan. Teroja syön 2tabl./pv.
Mulle vaan gyne sanoi ferritiinin mittaamisen olevan muoti-ilmiö. Mä kävin ottaa terveystalolla sen naisen laajan tutkimuspaketin ja siinä oli myös tuo ferritiini. Hänen mielestään mun 34 oli hyvä. D-vitamiinia pitää ottaa lisää kun se jäi alle suositusten.

Tänään kp82.:banghead:

Minäpä tuun huuteleen et ferrit 34 ei ole mitenkään päin hyvä. Arvo 30 on jo käytännössä rautavarastot tyhjät. Ja jos mahdollista, niin yrittäisi ehdottomasti parantaa raudansaantia.
Mulla lähtötilanne ennen raskautta oli 42 (tosi huono sekin) ja nyt sitten olikin enää 5,1 ferrit. Toivon niin kovasti että vauvalle saisin tankattua rautaa. :sad001
Ja olen itse lukenut raudanpuutteen merkitsevästi alentavan hedelmällisyyttä. Joten ehkä sekin kortti kannattaa katsoa!
 
No kuule tämäkin oli tänään ihan samaa! Mä sanoin et tulin nyt heti kun en ole ihan tyttönen, ja gyne vastas että onhan sulla vielä aikaa :)
Saako kysyä Emir kuinka vanha sä olet? Mä oon 36.
Voihan vitsit. 36 minäkin.:hilarious:
 
Minäpä tuun huuteleen et ferrit 34 ei ole mitenkään päin hyvä. Arvo 30 on jo käytännössä rautavarastot tyhjät. Ja jos mahdollista, niin yrittäisi ehdottomasti parantaa raudansaantia.
Mulla lähtötilanne ennen raskautta oli 42 (tosi huono sekin) ja nyt sitten olikin enää 5,1 ferrit. Toivon niin kovasti että vauvalle saisin tankattua rautaa. :sad001
Ja olen itse lukenut raudanpuutteen merkitsevästi alentavan hedelmällisyyttä. Joten ehkä sekin kortti kannattaa katsoa!
Kiitos infosta. Mä aloin silti syömään rautaa vaikka lääkäri muuta väittää.
 
Kiitos infosta. Mä aloin silti syömään rautaa vaikka lääkäri muuta väittää.

Juuri näin! Ei ole lainkaan huono juttu noilla arvoilla. :)
Olisinpa itsekin osannut olla yhtä fiksu etukäteen.
 
Takaisin
Top