Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No, pitää toivoa että aiemmat tallettelut auttaisi ja saataisiin mahdollisuus raskauteen tästä kierrosta. Saas nähdä, kyllä eilen vähän harmitti Ääh, toi on kyllä niin tylsää kun juur oviksen aikaan on kipeenä. Toivotaan, että ne aiemmat kerrat sitten riitäis.:)Meillä meni sitten ovulaatiopäivät (kännykkäsovelluksen mukaan) ohi koska käännyttiin kipeiksiNo, pitää toivoa että aiemmat tallettelut auttaisi ja saataisiin mahdollisuus raskauteen tästä kierrosta. Saas nähdä, kyllä eilen vähän harmitti
![]()
Meillä meni sitten ovulaatiopäivät (kännykkäsovelluksen mukaan) ohi koska käännyttiin kipeiksiNo, pitää toivoa että aiemmat tallettelut auttaisi ja saataisiin mahdollisuus raskauteen tästä kierrosta. Saas nähdä, kyllä eilen vähän harmitti
![]()
No joo, mietin tätä eilen ja varmuuden vuoksi piti sit peittoakin heiluttaa.. Eli mä en nyt tiedä odotanko mä menkkoja vai vietänkö piinapäiviä TAAS
oispa rajattomasti rahaa ni kävis ultrassa kurkkaamassa.
Meidän perheeseen iski nyt varmaan syysflunssa. Esikoisella oli kurkku tosi kipee eilen ja edellis yönä. Tänään käytin hänet korona testissäkin. En kyl usko et on koronaa vaan ihan tavallista kausiflunssaa, mut on sit pois sujettu.
Mun lääkäriaika peruuntui ja varasin nyt uuden ajan ens viikolle. Tänään piti käydä verikokeissa mut en menny kun on tätä flunssaa, ehkä ens viikolla uus yritys. Oon menossa terveystalolle verikokeisiin (ihan omasta halusta/mielenkiinnosta) ja aattelin ottaa sen naisen laajan tutkimuspaketin. Se näytti olevan tosi kattava (mm. ferritiini, D-vitamiini ja B12-vitamiini). Aluks mietin vaan ferritiiniä, mut taidan ottaa noi muutkin niin näkee onko jossain muualla häikkää.
Viime viikolla hain kahta työpaikkaakin. Toivotaan et tärppäis edes sillä saralla kun ei sitä plussaa ny kuulu.
Äkkiä se vuosi on hujahtanu täällä kuumeillessa.
Tänään kp71.:arghh:
Kaippa se ovis voi nytkin vasta olla, hyvä että tallettelitte.Pidetään peukkuja et aiemmat kerrat riittäisi, kyllähän ne simpat viisikin päivää pysyy elossa
Sori mä analysoin joka tekstissäni omaa kiertoa mutta.. Menkat ei oo alkaneet. Alan kallistua sen kannalle, että ovista ei ollutkaan. Se mun saama oletettu ovisplussa oli kyllä tummempi kuin kontrolliviiva mutta tosi ohut ja oletetut ovisoireet vasta 2vrk plussan jälkeen. Nyt lauantaina ovistesti taas oli aivan kirkuvan punainen ja yhtä paksu kuin kontrolli ja sillä raskautta epäilinkin vaikka r-testi oli vain viivanpaikka. Mutta oisko mahdollista, että se olikin vasta nyt se oikea ovisplussa? Kp 33No joo, mietin tätä eilen ja varmuuden vuoksi piti sit peittoakin heiluttaa.. Eli mä en nyt tiedä odotanko mä menkkoja vai vietänkö piinapäiviä TAAS
oispa rajattomasti rahaa ni kävis ultrassa kurkkaamassa.
Joo en tiä mikä nyt mättää. Aloin syömään heti km toteamisen jälkeen metformiinia, että kierto ei venyis kun sillä se on pysynyt aisoissa ollen n.32pv.Huh toi 71 on kyl jäätävä, toivottavasti pääsisit pian uuteen kiertoon! Mä oon kans miettinyt ferritiinin mittausta, täytyykin tutustua tuohon pakettiin.
Oon taustalla lueskellut muutaman päivän ajan ja ajattelin nyt hypätä mukaankin. :) Ollaan miehen kanssa nyt muutama viikko käyty keskustelua kolmannesta lapsukaisesta ja molemmat näytti vihreää valoa vauvalle.
Hormonikierukka mulla vielä on, mutta kunhan rohkaistun niin käyn poistattamassa sen. Ajatuksena olisi, että kun esikoinen aloittaa ensi syksynä koulun, voisin olla kotona vauvan kanssa. Esikoisella on ykköstyypin diabetes ja koulun alku hirvittää senkin vuoksi jo. Toinen lapsi on 4,5 vuotias. Molemmat poikia. Ikäeroa heillä siis 1,5 vuotta.
Tervetuloa rupattelemaan.Heippa!Oon taustalla lueskellut muutaman päivän ajan ja ajattelin nyt hypätä mukaankin. :) Ollaan miehen kanssa nyt muutama viikko käyty keskustelua kolmannesta lapsukaisesta ja molemmat näytti vihreää valoa vauvalle.
Hormonikierukka mulla vielä on, mutta kunhan rohkaistun niin käyn poistattamassa sen. Ajatuksena olisi, että kun esikoinen aloittaa ensi syksynä koulun, voisin olla kotona vauvan kanssa. Esikoisella on ykköstyypin diabetes ja koulun alku hirvittää senkin vuoksi jo. Toinen lapsi on 4,5 vuotias. Molemmat poikia. Ikäeroa heillä siis 1,5 vuotta.
Tsemppiä kaikille! Toivottavasti pian pääsen itsekin piinailemaan ja jännäämään.![]()

Ja nyt alkaa jo kuvitella itselleen oireitakin vaikka ei tietenkään voi olla mahdollista
:bag:
Hurja parannus siihen 4-6päivään!
Voi ei toi on kyl niin hanurista. Eikä semmoset jotka raskautuu yk1 niin millään voi käsittää tätä pidempään yrittämisen mukanaan tuomia fiiliksiä.Tervetuloa mukaan Niini
Menkat alko maanantaina, plääääh. Yk8 pärähti käyntiin. Mut jos jotain positiivista niin perjaatteessa luteaalivaihe oli jo 11 päivää kun vuoto alkoi lähemmäs 00 yölläHurja parannus siihen 4-6päivään!
Yhdessä tiiviissä wappiryhmässä masentelin, et näin kävi, taas... Yks sitte sano siihen vastaukseks, et hän voi olla raskaana vaikkei he edes yritä ja eivät oo varmoja haluavatko toista lasta. Mun teki siin kohtaa mieli räjähtää![]()

Täällä tilannepäivitys. R-testi siis tehty ma mikä nega. Menkkakivut jatkuu ja alaselkäsärkyä tullu kuvioihi.menkkoja ei viel siis näy ja jätin uuden pillerilistan alottamatta et ootan tuleeko ollenkaa. Oon kuullu et pillereiden syönti vois vaikuttaa r-testin tuloksee et näyttäski väärin? Voiko olla mahollista?
Miten näitä julkkisten raskausuutisia oikeesti satelee melkein päivittäin.:arghh:
Terveisin turhautunut kp77![]()