Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Alinah pahoittelut uudesta kierrosta :Heartpink

Ei kuulunut soittoa labroista niin soitin itse ja kysyin. Kilpirauhaskokeet ei olleet jostain syystä valmiit, mutta ferritiinin sain ja se oli tasan 100. Sanoi, että se on hyvä ja näin olen itsekin ymmärtänyt. Aloitin Terot jo maanantaina kun en halua että tämä kierto venyy ja venyy.. Tänään kp 51.
 
dpo4 nippailua nappailua alavatsalla taas, odottavan aika on pitkä :meh: tissikipua ei näy, viime kierroissa tullu oviksen jälkeen, oispa tämä merkki jostain :smiley-angelic001

hammaslääkärihommia oli tänään, ensvkolla viisurin poisto, saapahan ruokamontunkin kuntoon ajoissa :happy: meillä on perähuone remontissa, materiaaleja vaan uupuu että pääsis jatkamaan. Sais ajatukset muualle ja aika ehkä menis nopeammin eteenpäin.
 
Alinah pahoittelut uudesta kierrosta :Heartpink

Ei kuulunut soittoa labroista niin soitin itse ja kysyin. Kilpirauhaskokeet ei olleet jostain syystä valmiit, mutta ferritiinin sain ja se oli tasan 100. Sanoi, että se on hyvä ja näin olen itsekin ymmärtänyt. Aloitin Terot jo maanantaina kun en halua että tämä kierto venyy ja venyy.. Tänään kp 51.

tuo luku on hyvä :thumleft toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon :happy:
 
alinah, Voi ei, tulin tänne vilkuilemaan mikä tilanne. :sad001 Tsemppiä ja plussatuulia uuteen kiertoon!
Ainenkin on hyvä testi arsenaali. :wink Rfsu kyllä hyvittää hyvin, itsekin jokusen reklamaation sinne laittanut aikoinaan.
 
Täällä menossa dpo2. Miun kroppa ei vaan halua tehdä yhteistyötä tässä lapsiasiassa:shifty: Kiertojen välillä vaihtelee roimasti oviksen paikka. Myös testien tummuminen ei noudata mitään logiikkaa. Toisissa tasasesti koko ajan tummenee jokusen 3-4 päivää ja toisessa kierrossa pamahtaa aika hailurasta plussaan seuraavana. Täytyy siis jatkaa tikuttelua, ettei mee ohi.

Nyt oli eka kierto kun ennen ovista testit oli todella haaleita, lähestulkoon puhdas testi. Aiemmin ollu koko kierron sillai aika tummaa. Monet kun saman värisistä alkaa ennustelee ovista parin päivän päähän nii ite oon sillai, hmmm mulla on aina tommosia:grumpy: Toivoisin niin, et tää muutos lupaa hyvää:smiley-angelic001

Laskeskelin tässä, et dpo11 ois samana päivänä kun kummitytön synttärit. Joko sinne mennään ilosena tai sit menkkakivuissa vuotaen ku seula...
 
Sinimarias, Minäpä tuun huuteleen et kaikista tärppi kierroista mun ovikset on ollut tosi oudossa paikassa. Mulla muutenkin pitkät kierrot ja ovis yleensä joskus dpo 18-24 välillä, mutta tärppi kierroissa ollut ihan eri aikaan.
 
Sinimarias, Minäpä tuun huuteleen et kaikista tärppi kierroista mun ovikset on ollut tosi oudossa paikassa. Mulla muutenkin pitkät kierrot ja ovis yleensä joskus dpo 18-24 välillä, mutta tärppi kierroissa ollut ihan eri aikaan.

Toivottavasti miullekki kävis hyvä tuuri nyt :angelic: Pitkiltä tuntuu vaan nää päivät tässä välissä. Kyllähän sitä asiaa miettii vaikka kuinka yrittää olla miettimättä.
 
Sinimarias peukut pystyssä!

Emir ootko vieläkään päässyt uuteen kiertoon? Mä otin viimeisen Teron eilisaamuna ja testasinkin varmuuden vuoksi, vaikka sitä ovista tuskin edes oli. Nega tietty. Letrot hain apteekista ja nyt vaan odotan sitä vuotoa.
 
dpo9 eilen ja tänään ollu lievää etovaa oloa. Kahvi ei oo viikkoon maistunu hyvältä, sitä oon ihmetelly kahviaddiktina, että miksei mee alas mutta josko sille olis syy :smiley-angelic006Hailakka haamu rfsun liuskassa. Ilmesty testiajalla ekan minuutin aikana, toivotaan että olis kyytiläinen mukana :smiley-angelic001 huomenna katon apteekin ultralla näkyykö mitään. :smiley-angelic001
 
Sinimarias peukut pystyssä!

Emir ootko vieläkään päässyt uuteen kiertoon? Mä otin viimeisen Teron eilisaamuna ja testasinkin varmuuden vuoksi, vaikka sitä ovista tuskin edes oli. Nega tietty. Letrot hain apteekista ja nyt vaan odotan sitä vuotoa.
Mä söin tänään viimiset terot. Toivon että tällä viikolla alkais vuoto. Letrot kans odottaa jo tuolla.
Tänään kp92, saas nähdä täyttyykö kp100.:facepalm::grin
 
Vihdoin kp1 :smiley-bounce012 nyt sit varaamaan folliultraa ja huomenna alkaa letrot. Edellinen kierto oli lopulta 60 päivää. Toivottavasti suunta siitä alaspäin nyt..

Mites Emir?
 
Vihdoin kp1 :smiley-bounce012 nyt sit varaamaan folliultraa ja huomenna alkaa letrot. Edellinen kierto oli lopulta 60 päivää. Toivottavasti suunta siitä alaspäin nyt..

Mites Emir?
Jes, mahtavaa että uus kierto starttas.:)

Täällä viä odotellaan menkkoja kp95 nyt ja maanantaina tosiaan otettu viiminen tero. Mä en oikeesti tiä mitäs sit jos menkat ei vieläkään älä.:arghh:
 
Jes, mahtavaa että uus kierto starttas.:)

Täällä viä odotellaan menkkoja kp95 nyt ja maanantaina tosiaan otettu viiminen tero. Mä en oikeesti tiä mitäs sit jos menkat ei vieläkään älä.:arghh:

Mä kans ajattelin et ei alakaan kun otin vikan su aamuna ja vasta to aamuna alkoi. Eli toivotaan et sä tuut päivän jäljessä ja huomenna sit viimeistään. Peukut pystyssä!
 
Mulla on yleensä kyl alkanutkin vuoto neljäntenä päivänä viimisestä terosta. Huomiselle on suuret odotukset.:grin
 
Täällä näyttää nyt lupaavalta menkkoja suhteen. Eilen jo tuli hieman verta mutta kuitenkin niin vähän etten laske kp1. Nyt aamulla tulikin ennemmän. Ehkä tänään vihdoin kp97-> kp1.:smiley-angelic001
Kumpa tää tästä nyt lähtis eikä kävis niin kuin viimeks et hiipuu kuitenkin eikä ala kunnolla.

Kävinpä sen mahdollisen lasketunajankin kattomassa.:facepalm::angelic: Heinäkuun puoliväliin menis.
 
Mun mies kysy kun tulin suihkusta, et miks mulla on punaset silmät, menikö shampoota silmiin:facepalm:

Dpo11 menossa. Perjantaina testasin illalla ja testiin tuli todella vaalee viiva. Kuivuneena sen kohdan kyllä bongas myös sivusuunnasta ja kuulemma viivanpaikkoja ei pitäs samallai näkyä. On ainaki vahvistunu :playful:

Kun ei oo mitään oireita pientä jomoilua lukuunottamatta:pompus: Sitä on menkoistaki aina.

Nyt voi mennä hyvillä mielin kummitytön synttäreille:Heartred
 

Liitteet

  • DSC_9568.JPG
    DSC_9568.JPG
    17.5 KB · Katsottu: 93
Eilen tais tosiaan olla the kp1.
Tää on niin mahtavaa, huomenna ekat letrot naamaan ja uutta yritystä kohden.:happy093
 
Vihdoin kp1 :smiley-bounce012 nyt sit varaamaan folliultraa ja huomenna alkaa letrot. Edellinen kierto oli lopulta 60 päivää. Toivottavasti suunta siitä alaspäin nyt..

Mites Emir?

Hienoa että pääsit uuteen kiertoon!



on: Täällä kp3, hailurahaamut ei kantaneet pitkälle, menkat alko hieman etuajassa. Vuoto ihan tajuttoman runsasta ja melkonen möhkälekin tipahti mukana, katotaan kuinka pitkä vuoto tulee. Tyypilliset menkkaoireet puuttu tästä kokonaan, ehkä siellä joku oli :sorry: mutta ei se auta kun uuteen nousuun :happy: esikoisen plussasin heti varhaisen keskenmenon jälkeen, josko tämäkin buustaisi kroppaa nyt eteenpäin. Iloinen oon siitä, että jotain tapahtuu, kroppa toimii. Hellulle tilasin simppatestin, näkeepähän senkin tilanteen vaikka nyt ei näytäkään siltä, että niissä vikaa olisi. :angelic:
 
Takaisin
Top