Eilen tais tosiaan olla the kp1.
Tää on niin mahtavaa, huomenna ekat letrot naamaan ja uutta yritystä kohden.![]()
jes, mahtavaa! nyt vaa paljon peukkuja kiertoon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen tais tosiaan olla the kp1.
Tää on niin mahtavaa, huomenna ekat letrot naamaan ja uutta yritystä kohden.![]()

Mä en kyl ala jos tähän nyt tulee joku yhdyntä kielto. En kyllä siihen usko kun viimekskin oli vaan yks isompi folli.Nyt on viiminen letro napsittu.
Viikon päästä on folliultra. Lääkäri halus sen kun rakkulat näytti jotenkin "herkiltä", ettei sit tuu viittä lasta kerralla.Mä en kyl ala jos tähän nyt tulee joku yhdyntä kielto. En kyllä siihen usko kun viimekskin oli vaan yks isompi folli.
Mulla oli tänään folliultra, vähän liian aikaisin mutta viikonloppu painoi päälle ja alkuviikosta en töiden puolesta ois päässyt menemään. Yks folli oli 13mm ja ovis varmaan noin viikon kuluttua, aloitan testaamisen sunnuntaina ja toivotaan et ovis tosiaan tapahtuu.
No niin nyt vaan peukut pystyyn. Mikä kp sulla on nyt?Ehkä hyvä sit tarkastaa ettei nyt kerralla tuu ihan suurperhettäMulla oli tänään folliultra, vähän liian aikaisin mutta viikonloppu painoi päälle ja alkuviikosta en töiden puolesta ois päässyt menemään. Yks folli oli 13mm ja ovis varmaan noin viikon kuluttua, aloitan testaamisen sunnuntaina ja toivotaan et ovis tosiaan tapahtuu.
Tervetuloa Hemppa87![]()
No niin nyt vaan peukut pystyyn. Mikä kp sulla on nyt?
Edit. Eiku eks ollu pari päivää edellä mua eli kp9. Hyvän kokoinen folli kyl sit jo.
No niin nyt jännäilemään.Meidän tuttavapiirissä suurimmalla osalla on yks lapsi, muutamilla kaksi. Tiedän jo nyt, että jos saadaan kolmas niin kylähullun leima tulee otsaan.. No mutta yritystä kuitenkin on, koska mulla tais olla ovisplussa tänään! Ihan saletti en ole, koska aiempiin turhiin pussiin kyllästyneenä hankin vähemmän herkkiä testejä ja noista en nyt sit taas saa sanoa et onko plussa vai melkein. Mutta gyne sanoi 5 päivää sitten, että 5-7 päivän päästä pitäis olla ovistestiin positiivinen että siihen sopisi, samoin kun ihan tajuton määrä ovislimoja. Testaan silti vielä pari päivää et haaleneeko vai onko vasta tulossa.
Ootko Emir testannut ovista vielä?
No niin nyt jännäilemään.
En oo viä testaillu. Huomenna ultra, niin nähdään mikä meno. Oikeella on tuntunu pientä nipistelyä.

Ultrassa pelkästään hyviä kuulumisia.
Oikealla puolella 19mm folli ja limakalvo 8mm. Gyne myös näki jotenkin, että rakkulassa on myös munasolu (ei siis sitä solua nähnyt mut jostain muusta osas sanoo ettei oo tyhjä ainakaan).
Tää on niin kauheeta kun kaikki pitäs olla kohdillaan, niin ne toiveet nousee ihan älyttömän korkealle. Pitäs vähän rauhottua.
Nyt kp14. Viikonlopun ja alkuviikon hommat selvillä.![]()

Tais tallettelut osua hyvin kun eilen oli seksiä ja tänään O+. Tänään vielä ja ehkä ylihuomenna kerta kiellon päälle.
View attachment 94866
Nyt on kp15 enkä oo aiemmin saanu O+ näin aikasin. Yleensä kp18-21. Tähän kiertoon aloin syömään gelee 1tabl./pv.