Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä yksi kolmosta kaipaava, ennestään 11/16 ja 12/18 lapset. Nuorimman imetys päättyi vastoittain, pari kiertoa yritetty tässä. En viimeksikään tullut raskaaksi ennen kuin lopetin imetyksen.
Aika rennolla meiningillä mennään, tavoite olisi että la olisi viimeistään loppuvuodesta 2021 kun silloin tulisi alle 3 v ikäeroa.

Nyt on viiminen letro napsittu.
Viikon päästä on folliultra. Lääkäri halus sen kun rakkulat näytti jotenkin "herkiltä", ettei sit tuu viittä lasta kerralla.:hilarious: Mä en kyl ala jos tähän nyt tulee joku yhdyntä kielto. En kyllä siihen usko kun viimekskin oli vaan yks isompi folli.

Nyt on viiminen letro napsittu.
Viikon päästä on folliultra. Lääkäri halus sen kun rakkulat näytti jotenkin "herkiltä", ettei sit tuu viittä lasta kerralla.:hilarious: Mä en kyl ala jos tähän nyt tulee joku yhdyntä kielto. En kyllä siihen usko kun viimekskin oli vaan yks isompi folli.

Ehkä hyvä sit tarkastaa ettei nyt kerralla tuu ihan suurperhettä :woot: Mulla oli tänään folliultra, vähän liian aikaisin mutta viikonloppu painoi päälle ja alkuviikosta en töiden puolesta ois päässyt menemään. Yks folli oli 13mm ja ovis varmaan noin viikon kuluttua, aloitan testaamisen sunnuntaina ja toivotaan et ovis tosiaan tapahtuu.

Tervetuloa Hemppa87 :greet025

Ehkä hyvä sit tarkastaa ettei nyt kerralla tuu ihan suurperhettä :woot: Mulla oli tänään folliultra, vähän liian aikaisin mutta viikonloppu painoi päälle ja alkuviikosta en töiden puolesta ois päässyt menemään. Yks folli oli 13mm ja ovis varmaan noin viikon kuluttua, aloitan testaamisen sunnuntaina ja toivotaan et ovis tosiaan tapahtuu.

Tervetuloa Hemppa87 :greet025
No niin nyt vaan peukut pystyyn. Mikä kp sulla on nyt?

Edit. Eiku eks ollu pari päivää edellä mua eli kp9. Hyvän kokoinen folli kyl sit jo.

No niin nyt vaan peukut pystyyn. Mikä kp sulla on nyt?

Edit. Eiku eks ollu pari päivää edellä mua eli kp9. Hyvän kokoinen folli kyl sit jo.

Joo kp 9. Mulla on vaan luonnostaan ne munasarjat sellaiset haulikolla ammutun näköiset, että sellaista 9-10 millistä rakkulaa täynnä. Mutta oli toi 13mm jo munkin silmään selvästi muita isompi ja gyne oli sitä mieltä että selvä johtofolli.

Tänään tuli vauvauutisia. Kaveri saa kolmannen. Kyllä tuntuu oma olo ja tilannen niin surkeelta vaikka nyt onneks ollaan päästy sentään uuteen kiertoon.

Meidän tuttavapiirissä suurimmalla osalla on yks lapsi, muutamilla kaksi. Tiedän jo nyt, että jos saadaan kolmas niin kylähullun leima tulee otsaan.. No mutta yritystä kuitenkin on, koska mulla tais olla ovisplussa tänään! Ihan saletti en ole, koska aiempiin turhiin pussiin kyllästyneenä hankin vähemmän herkkiä testejä ja noista en nyt sit taas saa sanoa et onko plussa vai melkein. Mutta gyne sanoi 5 päivää sitten, että 5-7 päivän päästä pitäis olla ovistestiin positiivinen että siihen sopisi, samoin kun ihan tajuton määrä ovislimoja. Testaan silti vielä pari päivää et haaleneeko vai onko vasta tulossa.

Ootko Emir testannut ovista vielä?

Meidän tuttavapiirissä suurimmalla osalla on yks lapsi, muutamilla kaksi. Tiedän jo nyt, että jos saadaan kolmas niin kylähullun leima tulee otsaan.. No mutta yritystä kuitenkin on, koska mulla tais olla ovisplussa tänään! Ihan saletti en ole, koska aiempiin turhiin pussiin kyllästyneenä hankin vähemmän herkkiä testejä ja noista en nyt sit taas saa sanoa et onko plussa vai melkein. Mutta gyne sanoi 5 päivää sitten, että 5-7 päivän päästä pitäis olla ovistestiin positiivinen että siihen sopisi, samoin kun ihan tajuton määrä ovislimoja. Testaan silti vielä pari päivää et haaleneeko vai onko vasta tulossa.

Ootko Emir testannut ovista vielä?
No niin nyt jännäilemään.

En oo viä testaillu. Huomenna ultra, niin nähdään mikä meno. Oikeella on tuntunu pientä nipistelyä.

No niin nyt jännäilemään.

En oo viä testaillu. Huomenna ultra, niin nähdään mikä meno. Oikeella on tuntunu pientä nipistelyä.

Peukut pystyssä et ois hyvä folli tuloillaan!

Mun testi on tänään selkeästi eilistä vaaleampi, eli eletään nyt sen mukaan et tänään on ovulaatio.

Jos vanhan kaavan mukaan menee niin O+ tulee ens tiistaina. Toivon et näin on ja letrot pelittäis.

Ultrassa pelkästään hyviä kuulumisia.:happy:
Oikealla puolella 19mm folli ja limakalvo 8mm. Gyne myös näki jotenkin, että rakkulassa on myös munasolu (ei siis sitä solua nähnyt mut jostain muusta osas sanoo ettei oo tyhjä ainakaan).
Tää on niin kauheeta kun kaikki pitäs olla kohdillaan, niin ne toiveet nousee ihan älyttömän korkealle. Pitäs vähän rauhottua.:hilarious:

Nyt kp14. Viikonlopun ja alkuviikon hommat selvillä.:love022

Nyt Emir täällä on peukut pystyssä ja jännäilen taustalla!!! :wav

Ultrassa pelkästään hyviä kuulumisia.:happy:
Oikealla puolella 19mm folli ja limakalvo 8mm. Gyne myös näki jotenkin, että rakkulassa on myös munasolu (ei siis sitä solua nähnyt mut jostain muusta osas sanoo ettei oo tyhjä ainakaan).
Tää on niin kauheeta kun kaikki pitäs olla kohdillaan, niin ne toiveet nousee ihan älyttömän korkealle. Pitäs vähän rauhottua.:hilarious:

Nyt kp14. Viikonlopun ja alkuviikon hommat selvillä.:love022

Todella hyvältä kuulostaa! Peukut tiukasti pystyssä täällä.

Kiitos Miitu ja Cessi.:smiley-angelic003

Toi oikea puolikin on viä se mun parempi, koska vasen munajohdin on tukossa tai hyvällä tuurilla ei oo yhteydessä kohtuun ollenkaan, kun mulla on se yksisarvinen kohtu. Eli tää oli nyt huippu että folli oli oikealla.:angelic::happy:

Tääl on menossa kp23 ja oviksesta kiinnittymiseen asti oli hirveitä kipuja. Nyt kivut kadonnu, mutta kohdun napukka on tiukasti kiinni, kova ja kaukana. Toivoa siis on. Välil on etova olo ja väsynyt. Ei millään jaksais odottaa vielä viikon verran, että sais tietää tärppäsikö vai ei.

Eilen tuli pientä rusehtavaa vuotoa, huomenna aamulla kp 28 eli voisi ehken testailla. Kierrot olleet kyllä todella vaihtelevia 24-32. Hieman vielä nenä tukossa, saan yleensä aina jollain aikaa plussaflunssan.

Tais tallettelut osua hyvin kun eilen oli seksiä ja tänään O+. Tänään vielä ja ehkä ylihuomenna kerta kiellon päälle.:grin
20201017_104016.jpg
Nyt on kp15 enkä oo aiemmin saanu O+ näin aikasin. Yleensä kp18-21. Tähän kiertoon aloin syömään gelee 1tabl./pv.

Tais tallettelut osua hyvin kun eilen oli seksiä ja tänään O+. Tänään vielä ja ehkä ylihuomenna kerta kiellon päälle.:grin
View attachment 94866
Nyt on kp15 enkä oo aiemmin saanu O+ näin aikasin. Yleensä kp18-21. Tähän kiertoon aloin syömään gelee 1tabl./pv.

Loistavaa! Kaikki askelmerkit siis kohdallaan. Voidaan piinailla kimpassa :smiley-bounce013

Sinsulle ja Hempalle myös peukut pystyssä!!

Takaisin