Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ei kai se oikeasti näillä päivillä ole edes mahdollista, luulen että oon suggeroinut itselleni raskauspahoinvoinnin
sen verran otik itseni tosissaan että aloin miettiä testien hommaamista, mutta se ei ollutkaan ihan helppoa kun duunipaikan vieressä oleva kauppa myy vaan rfsu:ta eikä ne ole kovin herkkiä. Miehelle en haluais tunnustaa et harkitsen testaamista liian aikaisin, se käy siis meillä yleensä kaupassa ja vois tuoda Pregcheckin testejä. Sit jää apteekin testit, tiedättekö onko ne 10-herkät ultrat mistään kotoisin? Kalliimpia ainakin kuin noi markettimallit..dpo9 ja pitihän se kokeilla rfsun aikasella. Nega ylläripylläri. Katotaan sitte myöhemmin onko lopullinen tulos.jatkuvasti jomoja alavatsalla taas vaihteeksi.
Mä testasin nyt sit kanssa jo tänään, dpo 10 Pregcheckillä. Ihan puhdas nega, mutta vielä ei tullut sellainen olo et tää kierto oli tässä. Pahoinvointi tuli taas iltapäivästä ja nännien ympärillä verisuonet on tummat. Jos en oo raskaana, niin en kyllä jatkossa luota yhtään mihinkään oireisiin.. Tein vikan ovistestin samasta pissasta ja se antoi tasavahvat viivat.
dpo9 ja pitihän se kokeilla rfsun aikasella. Nega ylläripylläri. Katotaan sitte myöhemmin onko lopullinen tulos.jatkuvasti jomoja alavatsalla taas vaihteeksi.
esim mä tein pe sillä herkällä, eikä niin mitään. Noin 6 päivää menkkojen alkuun. No lauantaina tein iltapissistä pregcheckillä ja tuli haamujen haamu. :angelic: pointti on siis se, että ei tohon rfsun herkkään kannata luottaa ihan heti, jättäisin kauppaan moisen. 
Rfsun herkkä on ihan surkea. Näyttää viivanpaikkoja ja sit kun tosi kyseessä, niin ei edes kovin ajoissa näytäesim mä tein pe sillä herkällä, eikä niin mitään. Noin 6 päivää menkkojen alkuun. No lauantaina tein iltapissistä pregcheckillä ja tuli haamujen haamu. :angelic: pointti on siis se, että ei tohon rfsun herkkään kannata luottaa ihan heti, jättäisin kauppaan moisen.
![]()
on mulla tosiaan cb digit tuolla vielä, ootan et raskisin käyttää, vaikka nekihän pitäs toimia ehkä tässä vaiheessa kohta jo :) yks pc on vielä, mietin kokeilenko huomenna sen.
Jaksan vaan ihmetellä miten voimakas tää vauvakuume on. En ole vastaavaa kokenut edes esikoista "yrittäessä" silloin aikanaan 
Nyt on jännä. Mun laskujen mukaan dpo 13, odotin menkkoja eiliselle tai tälle päivälle aiempien lyhyehköjen luteaalivaiheiden perusteella. No, ei menkkoja, joten tänään testi. Testiajalla ei mitään (tein 2, apteekin ultra ja rfsu normiliuska), molempiin yliajalla viivanpaikka(/haamu). Masentuneena tiristin vielä tipan pissaa ja tein vielä ovistestin, selkeä plussa. Ja mä olen siis voinut pahoin jo 4 päivää. Voiko olla, ettei vielä testissä näy vai onko mulla LH ja pää sekaisin? Oikeasti tiedän et testit lupaa luotettavaa tulosta vasta 16. päivänä oviksesta eli mun kohdalla kai tiistaina, mutta kaks aiempaa lasta näkyi jo näillä päivillä. Pakko vaan malttaa, huomenna uutta putkeen...
Mites Heydi?
todennäköisesti ne menkat sieltä tulee, jotenkin semmone olo nyt vaa 
No onpas jännä tilanne. Ootko testiä tehny?Hei kaikki! Täällä nyt hieman erikoinen tilanne ja mielipiteitä kaivataa :O kolmosta siis kuumeilen,mies ois sitä mieltä et ehkä jo nää 2 riittäs (poika01/17,tyttö 06/18). Yritystä ei oo alotettu ja yasmin pillerit käytössä. Yhtää en oo unohtanu ottaa ja joka pvä ottanu pillerin samaa aikaa. 30.8 otin liuskan vikan ja ootin vuodon alkavan ti-ke. No ke tuli pari tippaa pönttöön, ja perus vatsakivut. To ja pe ois pärjänny iha pikkuhousun suojal, ni pientä ruskeaa liman sekasta vuotoa tuli.. ja tänää ei ku tuhrua pyyhkiessä..eikä öisinkää oo vuotanu tippaakaa. oon iha äimänä! Järkyttyneenä mietin oonko oikeesti pieniin päin. Menkkajomot on kyl pääl koko aja, mut ilman särkylääkettä pärjää hyvi.. ja viikko sit töihin mennessä kuvotti iha tosissaa (en aamusin syö ku juon vaa kahvin) ni et piti heti työpaikal syyä aamupalaa et olo tasaantu. Ikinä ei oo moista käyny näide pillereiden kaa..pelottaa ku 2 oluttaki tullu juotuu tässä kk sisää mitää tietämättömänä ..