Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mäkin varmaan jossain vaiheessa palailen tänne sitten kun jaksan.
Mulla alkoi sunnuntaina vuoto ja eilen tuli sit varmaan kaikki pois kun tuli iso hyytymä kipujen kanssa. Nyt on vuoto ollu runsasta ja pienempiä hyytymiä tullut.
Tänään on 11+0 ja pääsen viä ultraan tänään.
Kyllä vituttaa ja harmittaa. Kaikki täytyy taas aloittaa alusta.:smiley-angry017

Emir, olen tosi pahoillani. :sorry: Onneksi pääset ultraan saman tien niin saat tilanteeseen varmuuden. Paljon voimia! :Heartred
 
Vuoto jatkuu edelleen runsaana, mutta ulos ei tule mitään. Kivutkin loppui yön aikaan.
Pitää soittaa neuvolaan, kunhan puhelintunti alkaa.

Flikka, toivotaan tosiaan että vuoto olisi harmitonta jos hyytymiäkään ei tule. Toivottavasti pääset pian ultrattavaksi. Voimia!
 
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, vielä samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin, ja saan vielä tänään ne otettua.

Joskus vaisto näköjään on oikeassa.
 
:sad001
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, vielä samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin, ja saan vielä tänään ne otettua.

Joskus vaisto näköjään on oikeassa.

:sad001 :sad001 Olen niiin valtavan pahoillani! Paljon jaksamista! :Heartpink
 
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, vielä samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin, ja saan vielä tänään ne otettua.

Joskus vaisto näköjään on oikeassa.
Voi ei :sad001 pahoitteluni ja voimia :Heartred
 
Ultrassa sikiö 6+4, ei sykettä. Eli keskeytynyt viime viikkoisen ultran jälkeen, vielä samana päivänä.
Sain tyhjennyslääkkeet kotiin, ja saan vielä tänään ne otettua.

Joskus vaisto näköjään on oikeassa.
Voi ei, voimia sullekin ihan hirveesti. On tää melkosta kuraa.:arghh:
 
Olen pahoillani flikka, hirmusti voimia! :Heartred

Kyllä ne vaistot ikävä kyllä usein on oikeassa. Ainenkin omalla kohdalla sen tunsi km raskaudessa jo alusta asti ettei kaikki tuu menemään hyvin. :sad001
 
Otin tänään lääkkeet, eikä mitään tehoa. Ei kipuja, ei runsastunutta vuotoa. Ainoastaan vatsa oli sekaisin hetken, mutta sekin helpottanut. Toivon, että alkaa illalla tai huomenna viimeistään.
Kaksi päivää käski odotta ennen soittoa, jos ei toimi.
 
Otin tänään lääkkeet, eikä mitään tehoa. Ei kipuja, ei runsastunutta vuotoa. Ainoastaan vatsa oli sekaisin hetken, mutta sekin helpottanut. Toivon, että alkaa illalla tai huomenna viimeistään.
Kaksi päivää käski odotta ennen soittoa, jos ei toimi.
Mihin aikaan otit tabletit ja laitoitko emättimeen vai suun kautta? Kuinka monta tabl sait?

Mä sain kkm:ssa 4 cytotecia emättimeen ja parin tunnin päästä 2 viä suun kautta (nämä siis kotona). Sit sain 2 päivää aiemmin polilla 1 kpl mifegyne pehmittämään kohdun suuta.

Toivotaan ny että lähtis ni ei tarvi montaa kertaa lääkkeitä ottaa tai kaavintaa.:sad001
 
Oliskos mulla menny n.4h ennen kunnon vuodon alkamista. En muista enää kun siitä on jo 3,5v aikaa.
 
Mihin aikaan otit tabletit ja laitoitko emättimeen vai suun kautta? Kuinka monta tabl sait?

Mä sain kkm:ssa 4 cytotecia emättimeen ja parin tunnin päästä 2 viä suun kautta (nämä siis kotona). Sit sain 2 päivää aiemmin polilla 1 kpl mifegyne pehmittämään kohdun suuta.

Toivotaan ny että lähtis ni ei tarvi montaa kertaa lääkkeitä ottaa tai kaavintaa.:sad001


Sain vain noi cytotecit, 4kpl suun kautta (vuoto sen verran runsasta). Otin tossa kahden aikaan.
Nyt alkoi kipeytyä sen verran, että vielä toivon tyhjenevän kotona
 
Sain vain noi cytotecit, 4kpl suun kautta (vuoto sen verran runsasta). Otin tossa kahden aikaan.
Nyt alkoi kipeytyä sen verran, että vielä toivon tyhjenevän kotona
Aa, ok niin juu jos vuoto on jo käynnissä niin eipä sinne emättimeen voi enää mitään laittaa. Toivotaan et nyt lähtis.
 
Miten paljon tavaraa onnistuneessa tyhjennyksessä tulee ulos?

Mulla oli viime vuonna paljon hyytymiä, mutta raskausmateriaalia oli kuitenkin jäänyt kohtuun ja jouduin kaavintaan.

Nyt on tullut vasta yksi isompi klöntti, luulen (toivon) että oli sikiö ja pussi. Supistukset on nyt kuitenkin helpottanut. Voikohan hoitua ihan vain vuodolla loput, vai pitäisikö tulla hyytymiä lisääkin o_O
 
Mulla tuli nyt myöskin yks isompi klöntti vaan ja muuten on tullut pienempiä hyytymiä. Suurin kipu oli eilen illalla juuri ennen sitä isompaa. Sen jälkeen kivut helpotti aika pian. Tänään on ollut kipujen puolesta jo hyvä päivä, satunnaisia vihlaisuja vain.
Ja ultrassa todettu, että sikiö ja istukka poistunut kohdusta. Vain jotain "jämiä" jäljellä.

Aattelin viikon päästä testata että miltä r-testi näyttää. Millai on hcg laskenu. Toivon myös saavani neuvolasta lähetteen labraan hcg-kontrolliin.
 
Anteeksi, mutta kun kysyn mikä sun oma tilanne on?
Kiitos kysymästä fyysisesti yllättävän hyvin. Henkisellä puolella ottaa päähän ihan vitusti, mut minkäs näille teet.
Oli varmaan jotain kromosomi- ym vikaa sikiössä. Näin mä sen itselleni selitän, niin on helpompi kestää tää.
 
Kiitos kysymästä fyysisesti yllättävän hyvin. Henkisellä puolella ottaa päähän ihan vitusti, mut minkäs näille teet.
Oli varmaan jotain kromosomi- ym vikaa sikiössä. Näin mä sen itselleni selitän, niin on helpompi kestää tää.
Pahoitteluni :Heartred sinulla tänään oli ultra missä selvisi km. Olen syvästi pahoilani :Heartred :Heartred
 
Siis mitä, Emir? :sad010Olen niin pahoillani! :Heartred
:sad001 Mutta näinhän se on että yleensä silloin sikiöllä ei olisi ollut mahdollisuuksia selviytyä, jotain vakavasti vialla jne. Täytyy ajatella.

flikka, Mitkä viikot sulla olikaan? Mulla rv 6 tuli vaan aikalailla menkkamaisesti eli kuin runsaammat puoleiset menkat ja tyhjeni hyvin. Ei hyytymiä tms.
Sikiön näin pussissa kun tyhjeni kauppakeskuksen pönttöön silloin matkalla äitipolille ja siellä polilla todettiinkin että tyhjentynyt oli.
Eli voi myös päästä suht helpolla. Kipujakaan ei muistaakseni juurikaan ollut, ainenkaan kovempia kuin menkkojen aikaan.
 
Soitan huomenna naistenpolille ja kysyn asiasta. Vuotokin yön aikana rauhoittunut, eikä vuoda enää kuin niukemmin kuin menkat.
Kolme viikkoa on pitkä aika odotella, että saa tietää verikokeen tuloksen :sad001
Jos pääsisi tarkastamaan tilanteen.

Muoks. Onko kellään kokemusta yksityisistä lääkäriasemista keskenmenon jälkeen? Tuskin pääsen julkisella tarkistukseen, kun aika nihkeästi niitä ultria antavat. Mutta ei kyllä pää kestä odotella kolmea viikkoa, ihan vaan että mahdollisesti saa tietää tyhjennyksen jääneen kesken.
 
Muokattu viimeksi:
Pahoitteluni :Heartred sinulla tänään oli ultra missä selvisi km. Olen syvästi pahoilani :Heartred :Heartred
Mulla alkoi sunnuntaina vuotaa ihan spontaanisti. Maanantaina tuli kaikki ulos ja eilen vaan varmistettiin ultrassa että on ollut keskenmeno.
 
Takaisin
Top