Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jännät päivät siellä miitulla!

Mä en oo saanu vielä aikaiseksi alkaa ovista metsästää, mutta enpä uskokaan että sitä vielä hetkeen olisi tulossa.

Voi Heitsu. Onpas tympeää, että se vuosi tarvitaan edelleen.
Onko teillä tiedossa jo millon mies pääsee armeijasta?
Jos ilmottautuisitte hoitoihin muutamaa kuukautta ennen sitä, niin pääsisitte ehkä aloittamaan hoidot heti kun mies pääsee pois.
Onhan tuo ärsyttävää, mutta toisaalta ollaan oltu jo pojan syntymästä asti ilman ehkäisyä, että toivotaan, että ottavat sen huomioon etteivät laita tätä aikaa sen piikkiin että synnytyksestä vähän aikaa ei oo vielä tasaantunut hormoonit nyt voisi mennä tuon synnytyksestä niin vähän ajan piikkiin. Mies menee sellaiseen paikkaan missä on 8,5kk ja 11,5kk tehtäviä kestoltaa pääasiassa tuota 11,5kk. Tuon 11.5kk mukaan mies pääsisi pois 2021 kesäkuun lopussa. Silloin just kesäsulut menossa. Ajateltiin tehdä niin, että mennään ilman ehkäisyä siihen asti, kun armeija loppuun suoritettu ja jos nyt yllätys positiivinen luomu raskaus alkaisi silloin ei mitään hoitoja enää saataisi julkisella puolella ainakaan, mutta emme usko näin tapahtuvan. Toinen ajatus myös, että ajateltiin, että voisin jonossa olon aikana saada loppumaan kesken jääneet opinnot palaisin kouluun viimeistään, kun poika täyttää 3v ja silloin pyydettäisiin lähete vasta ja jonossa olon aikana saisin loppuun opinnot taikka hoitojen alkuaikoina viimeisiä opintoja tekisin loppuun.

Mie olin 24v kun sain tytöt ja ai kauhia ku mua tuijotettiin julkisella paikalla pitkään. Joo toki mun maha oli ihan hillittömän kokonen, mut näytän myös kuulemma ikäistäni nuoremmalta monta vuotta. Kai ihmiset aatteli, et tossaki yks teiniäiti tulossa. Ainaki ilmeistä päättelisin näin :facepalm:

En oo saanu miestä vielä innostumaan ovistesteistä vaik ite haluaisin testailla. Iski kevätmasennus valosuuden myötä nii ei rehellisesti jaksais hommailla ihan niin usein ku pitäs jos ei ovista oo metsästäny:sad001

Mites miitulla?

Mäkin olin nuorempana ihan varma, että mulla ois eka lapsi ennen kun oon 25. Periaatteessa se ois ollu ihan mahdollista olin 19 kun tavattiin miehen kanssa.
Hän halus et on opiskelut eka pois alta ja sitten vasta lapsia.
Olin 26 kun valmistuin mun toiseen ammattiin ja mieskin sai amk-opinnot päätökseen. Mies olis vielä halunnu että mulla on vakkarityö, mutta sit sanoin et nyt täytyy jo aloittaa jos niitä joskus haluaa. Tiä kuin kauan se olis viä miettiny sitä. Ehkä se oli jotenkin pelottavaa ryhtyä virallisesti yrittämään.
Onneks tuuppasin asiaa eteenpäin ku noin kauan se sitten otti aikaa. Sai mieskin totuttautua ajatukseen.

No tulihan ne testit sieltä viimein!
Mutta argh, olivat noita Davidin puikkoja. En tykkää.

Ja negaa näytti mielestäni aamulla, mutta nyt iltapäivällä tulikin haamu jonka miehenikin näki.
Toisessa kuvassa säädin vähän kontrastia jotta näkyisi paremmin.

Liitteet

• IMG_20200417_162502__01.jpg
    IMG_20200417_162502__01.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 238
  • IMG_20200417_162229__01__01.jpg
    IMG_20200417_162229__01__01.jpg
    14 KB · Katsottu: 242
Saatiin vielä tähän päivään tarjous kolmiosta jota haettiin ja valmistuu syksyllä sopivasti, niinku huh, jos kaikki tämä totta! :)

Voi vitsi Miitu.:nailbiting:
Kyllä näkyy molemmissa viiva. Huomenna uutta testiä.:woot:

Ja ihan mahtavaa jos vielä uusi asuntokin löytyi. Aika sopivasti menis tosiaan.:thumleft

Sen verran jalat kuitenkin maassa edellisen km takia että en vielä ala hihkua innosta.

Sitten jos tää pysyy matkassa, täytyy miettiä liitynkö joulu- vai tammikuisiin, kun la olisi 31.12 :facepalm:

No tulihan ne testit sieltä viimein!
Mutta argh, olivat noita Davidin puikkoja. En tykkää.

Ja negaa näytti mielestäni aamulla, mutta nyt iltapäivällä tulikin haamu jonka miehenikin näki.
Toisessa kuvassa säädin vähän kontrastia jotta näkyisi paremmin.

Kyllä siellä haamulainen näkyy! Jännää!

Sen verran jalat kuitenkin maassa edellisen km takia että en vielä ala hihkua innosta.

Sitten jos tää pysyy matkassa, täytyy miettiä liitynkö joulu- vai tammikuisiin, kun la olisi 31.12 :facepalm:
Meet Tammikuisiin, jospa me muutkin päästäis sit sun kans sinne.:grin

Illalla haamuili ja samanlaista haamua aamusta, mutta nythän se vasta piinaakin kun odottelee että alkaako vahvistua vai ei.. Mulla kun on ilmeisesti aiemminkin ollut nimenomaan kiinnittymisen kanssa ongelmaa.

Yritän ajatella että asiat menee miten menee ja juuri niin kuin pitääkin! :)

Tääl on niin kiva jännätä miten muilla menee.
Itsellä kp13 eikä edes ovistestit näytä elonmerkkejä. No O+ odotankin vasta ens viikon ke-to.

Niin on! :happy: Ja varsinkin kun omat kierrot on pitkiä, niin se on aina silkkaa odottelua vaan. :shifty:
Ehtii sit jännäillä muiden mukana! :grin

Takaisin