Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Jee, vuoden 2021 odottajille on avattu jo omat ryhmät. Kunpa pääsis sinne tammi-huhtikuun odottajiin.:happy: :smiley-angelic001

Kp9, yk8, toinen letrokierto.

Kuulin vauvauutisia joku aika sitten. Lapsuuden ystävä saa lapsen :sorry: Oon kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan, mutta kyllä tuntuu myös pahalta. Tämä on heille toinen, ja heti tärpännyt. Laskettu aika syksyllä. En tietenkään mielipahaani hänelle näyttänyt.
Mutta koska itse en voi olla raskaana kovasta halusta huolimatta, lähipiirin uutiset vihlaisee jossain syvällä.

Oon mä alkanut ajatella niitä hyviäkin puolia kahden kasvavan lapsen vanhemmuudessa :). Ja ajatellut niitä meidän elämän realiteettejakin, että olisiko meillä resursseja kolmen lapsen perheeksi.
Että kyllä tää helpommaksi ajan kanssa muuttuu

Emir, Jee!! :smiley-bounce012 Toivottavasti meistä mahdollisimman moni päätyisi sinne.

flikka, Ymmärrettävää ja sinulla on myös oikeus tunteisiisi. :sad001 On niin kaks piippuinen juttu että on toisaalta tietysti onnellinen toisen puolesta, mutta samalla on se oma tilanne päällä ja väkisinkin tuntee niitä ikävämpiäkin tunteita. (Minullakin tästä kokemusta)
Ja eipä meilläkään ihan puhtaasti järjellä ajateltuna niin ihannetilanne olisi kolmannelle, mutta haluan myös ajatella että kyllä kaikesta selviää! :)

Nyt jos kolmannen yritys sitten siirtyisi niin yritän ajatella että ehkä mukavempi sitten kun lapset jo koulussa ja voin olla kotona. Ja varmaan isommatkin osaisivat ihan erilailla ottaa pienen vastaan ja olla mukana vauva-arjessa. Asioilla on aina puolensa. :happy:

Mun kaveri sai kolmannen niin, että vanhemmat lapset oli 8 ja 11.
Onhan se aivan eri kuin pienten kanssa, joita saa vielä auttaa pukemisessa ym. Saa rauhassa olla kotona vauvan kans kun isommat on koulussa. Ja ton verran isommat jo auttaakin. Eli on siinä puolensa.

Mulla vaan tulee ikä vastaan eli en voi isoa ikäeroa jättää (aina siihen ei voi ite vaikuttaa).

48kp ja ilmavaivoja paljon mistälie. Huomenna testaan ja jos nega niin sitten primolutit käyttöön. 1v yritystä tarvitaan ja uusi lähete hoitoihin luulin, että meidän lapsettomuustausta olisi vaikuttanut jotenkin asiaan ja kaikki vastoinkäymiset mitä synnytyksen jälkeen oli ja miksi päädyttiin hätäsektioon 26rv. Foolihappo reseptin sain uusittua ja onhan tässä menty jo sen 1v1kk ilman ehkäisyä ilman plussaa ja todella epäsäännöllistä kierto. No sitten, kun aika on sopiva pyydetään lähete uudestaan jokatapauksessa näin ilman ehkäisyä mennään siihen asti, kun mies saanut käytyä armeijan ja pupuillaan sen mitä tulee sen kummoisempaa kovempaa yritystä.

Emir, En minäkään. Mulla rajana on se 35v. Aika ehdoton olen asian kanssa. (Syitä on) Onneksi on vielä joitain vuosia aikaa siihenkin. Ei näihin aina voi niin vaikuttaa..
Juuri toisessa ryhmässä harmittelin sitä että miksei me miehen kanssa vain perustettu perhettä jo aiemmin. Olin 26 kun esikoinen syntyi.

Tänään olisi dpo 7 ja seksin jälkeen alkoi todella epämiellyttävän tuntuinen supistelu/menkkamainen jomotus alavatsalla. :nailbiting:

Mä tuun myös tänne kolmosesta haaveilevien joukkoon. Tänään lähti kierukka (olisi lähtenyt kyllä muutenkin, kun oli väärässä paikassa ja aiheutti melkoista epämukavuutta). Pari päivää sitten oli fiiliksistä päätellen ovis, joten annettiin kolmoselle teoreettinen mahdollisuus tulla saman tien, mutta jos nyt ei tärppää, niin kuin todennäköisesti ei käy, kun elimistössä kuitenkin vielä vieraita hormoneja, niin sitten loppukesään asti leikitään "varmoilla päivillä" ja sen jälkeen ryhdytään tositoimiin.

Tsemppiä liliina, toivotaan teille pikaista plussaa! :)

Mikähän noissa kierukoissa, kun tuntuu että hirmu monella ne vaeltelee. Enpähän uskaltais moista kapistusta edes laittaa.. :/

Mekin alotettiin mielestäni ihan "ajoissa". Olin 27 kun alotettiin yritys ja 31 kun esikoinen syntyi. Siinä ajassa joku tehokas olis "tehny" jo kolme lasta jos ois oikeen hedelmällinen.:laughing002

Noh nää on näitä. Täytyy nyt vaan mennä eteenpäin näillä mitä on. Ja jos meidän lapsiluku ei tästä enää kasva, niin sit se olkoon niin.:)

Niin ja tervetuloa liliina.:greet025
Mä olin kans tuossa marraskuiset 2015 ryhmässä, mutta en siellä salaisella puolella. Sillon en kirjotellu näin aktiivisesti.

Mä olin kans tuossa marraskuiset 2015 ryhmässä, mutta en siellä salaisella puolella. Sillon en kirjotellu näin aktiivisesti.

Ai me ollaankin kaikki oltu samassa ryhmässä! :)

Muistin et oisin sen sanonu. Katoin kyl Miitu että oot ollu kans marraskuisissa.

Voi Heitsu. Onpas tympeää, että se vuosi tarvitaan edelleen.
Onko teillä tiedossa jo millon mies pääsee armeijasta?
Jos ilmottautuisitte hoitoihin muutamaa kuukautta ennen sitä, niin pääsisitte ehkä aloittamaan hoidot heti kun mies pääsee pois.

Ai me ollaankin kaikki oltu samassa ryhmässä! :)

Marras15-kokoontumisajot. Mun esikko kyllä kiirehti lokakuun puolelle.

Mulla oli sillon eri nimimerkki. Ja kävin stalkkaamassa sitä mein listaa, niin meillä näytti olevan liliina samana päivänä la sillon.:bookworm:

Mulla oli sillon eri nimimerkki. Ja kävin stalkkaamassa sitä mein listaa, niin meillä näytti olevan liliina samana päivänä la sillon.:bookworm:

Ja molemmilla tyyppi kiirehti lokakuulle. Katsotaan, saataisiinko kolmosetkin ajastettua yhtä hyvin :grin

Miltäs se herkkä testi näyttää.:joyful:

No eivät ole saapuneet :o Postitettu jo viime viikolla muttei näy eikä kuulu. Täytyy mieheltä pyytää että tuo kaupasta jonkun, ei taida tosin olla meidän lähikaupassa kuin rfsun sellaisia.

Eilen oli iltatreenin jälkeen outo paineentunne alavatsalla mutta muutoin ei kyllä oireita oo. Että eipä tässä nyt kovat odotuksetkaan ole. :p

Takaisin