Kertooko sormustesti lapsen sukupuolen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Perinteisesti on uskottu että sormustestillä voi selvittää lapsen sukupuolen. Nykyisinkin moni on tainnut sitä vähintään leikillään kokeilla. Ohjeet siihen löytyy täältä. Oletko sinä kokeillut? Mitä testi näytti? Olisi mielenkiintoista myös kuulla lopputulos. :)

En muista enää kokeilinko sitä esikoista odottaessa. Ehkä palaan asiaan, jos saadaan toinen. Noin periaatteessa se ei ehkä ole ihan niin huuhaata kuin voisi kuvitella. Kenties tiedämme alitajunnassa kumpi on tulossa ja alitajunta vaikuttaa käden liikkeeseen niin että se kertoo sen.
 
Olen kokeillut jo kauan ennen kun edes lapset olivat suunnitelmissa.
Testi yllättäen kyllä pitänyt paikkansa kaikkien viiden kohdalla.
Samoin nyt kun tyttäreni on raskaana ( hän ei ollut kuullutkaan moisesta testistä) tein hänelle ja kyllä se jälleen kerran piti paikkansa ( ainankin ultraäänen mukaan) vaikka tytär oli aivan varma siitä että odottaa poikaa, mutta tyttö sieltä on tulossa.
Testi piti paikkaansa myös mieheni kohdalla :)
Joten en sitä ainankaan näin pidä aivan huuhaana.
 
Mahan päällä tehtävän testin tein esikoisesta. Väitti tytöksi, oli poika. Tämän perusteella en usko :grin Ehkä tässäkin raskaudessa kokeilen jossain kohtaa.
 
Näytti keväällä että esikoinen tyttö, seuraava tyttö. Esikoinen osui oikeaan, tulevan vauvan sukupuoli saattaa selvitä maanantaina.
 
Tein sormustestin odotusaikana ja ihan oikein se näytti. :) Tiedä häntä oliko vain sattumaa vai olisiko siinä jotain perää.
 
Äitini teki minulle sormustestin juhannusaattona ollessani 15-vuotta. Testin mukaan olisin saanut kaksi poikaa. Sitten 10-vuotta myöhemmin sain esikoiseni ja poika tuli.:Heartblue Ajattelin, että voiko tämä olla totta! Sitten aloin odottamaan 9 vuotta vuotta myöhemmin toista lastani. Olin varma, että odottaisin jälleen poikaa. Ultrassa saatiin kuitenkin tietää, että pienoinen tyttönen on tulossa.:Heartpink En ollut pettynyt, pöllämystynyt pikemminkin. Olin pitänyt niin varmana, että toinen poika sieltä tulisi. Äidilläni oli ennustajan virkaa kuitenkin, en tiedä yhtään ennustusta mikä olisi mennyt äidiltäni pieleen.

Jokatapauksessa, minun kohdallani sormustesti ei pitänyt kuin puoliksi paikkaansa. laughing7
 
Itse olen tässä raskaudessa tehnyt sormustestin ja poikaa näytti. Kävin yksityisellä ultrassa rv17+ ja ei näyttänyt sukupuoltaan (jalat yhdessä tiukasti), ultraaja oli sitä mieltä ettei poikaan viittaavaa näy kun oli vilauttelevinaan paikkoja. Aloin uskomaan kovasti että kolmas tyttö tulee. Sormustestiä kokeilin vielä masun päällä ja poikaa sinnikkäästi vaan näytti. Rakenneultrassa olikin sitten selkeä poika :rolleyes:
 
Poikaa näytti sormus mahanpäältä kokeiltuna. Rakenneultrassa saatiin ehkä poika veikkaus :D Ensi maanantaina ultrataan taas nii katsotaan jokos saataisiin tietää varmemmin :)
 
Ultra tänään taas ja sukupuoleen saatiin varmistus :) Kuulemma niin selvä poika, että erehtyä ei voi :Heartblue:grin Ja sormus siis näytti poikaa aina kun kokeilin :)
 
Sormustestin tein ja se kyllä niin voimakkaasti meni edestakaisin tehden liikettä päästä varpaisiin päin, että kyllä se poikaa vaikuttaisi veikkaavan.

Kiinalaisen raskauskalenterin mukaan olisi myös poika. Saapa nähdä miten käy :wideyed:
 
Tein nyt pitkästä aikaa testin.

Mahan päältä näyttää poikaa, ultrassa on annettu poikalupaus :)

Ranteen päältä näyttää ensin kolmea tyttöä, sitten poikaa. Sen jälkeenkin näyttäisi vielä poikaa, en ole varma. Neljä todettua raskautta minulla onkin ollut, näyttäisi senkin puolesta oikein kun kolmesta ekasta on yksi tyttö :)
 
Mulla näytti poika,tyttö,poika,tyttö. Tämä eka on poika, niinkuin sormus sanoi. Saa nähä osuuko seuraava oikeaan.
 
Takaisin
Top