Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ootte muuten ihan uskomaton pariskunta Miitu ja tiuhtimus kun ootte jo kolmatta kertaa samassa LA-ryhmässä.:wideyed:
Ja oliko vielä niin, että tiuhtimuksella ei ollu vielä edes yritys päällä, vaan tuli ehkäisyn läpi.:happy:

Mun piti tänne liittyä kirjoittelemaan kun tehtiin päätös kolmannen yrittämisestä, mutta tää kolmas nappas samantien niin kirjoittaminen jäi, lokakuussa olis laskettu aika :) Oon kuitenkin lueskellu teidän juttuja ja pakko oli nyt tulla ulkopuolelta huutelemaan Miitulle onnittelut! :happy:

Oi onnea Miitu!

(Pahus, mä en taida ehtiä sun ja tiuhtimuksen kanssa tällä kertaa samaan porukkaan.)

Ja minäkin kävin huutelemassa tuolta ”väärältä” puolelta. :laughing021 Kun vasta kolmosen yrittämistä harkitaan.

Voi että oot jo pitkällä pikkumartta.:)
Aiotteko kysyä sukupuolta ultrassa.

Käytiin tossa muutama viikko sitten yksityisellä ultrassa ja siinä veikkasi poikaa :) oli vähän jalat supussa niin mä ei kovin selkeästi näkynyt mutta jospa se varmistuis tiistaina! Ja tosiaan kaks pikkujäbää löytyy ennestään joten musta tulee sit kunnon boymama :D

Kiitos kaikille, ihanat! :Heartred Vielä en uskalla iloita kun edellinen km kummittelee mielessä. Mutta tietysti toivon että tämä pikkuinen pysyisi kyydissä tällä kertaa. :love017

Ja onnittelut pikkumartta poikalupauksesta! Olet tosiaan jo hirmu pitkällä. Mihin tämä aika oikein menee. Tsemppiä loppu odotukseen! :happy093.

Tämän päiväinen parin tunnin pidätyksellä.
Vielä olisi pc puikko ja ya apteekin testit tuhlailtavana. :smiley-angelic006

Liitteet

• IMG_20200420_105159__01.jpg
    IMG_20200420_105159__01.jpg
    31 KB · Katsottu: 207
Ai vitsi miten sitä tuleekin näitä plussia katsellessa olo, että mäkin haluun sen plussan NYT.:banghead:

Muokattu viimeksi:
Rfsun parjattu liuska ja vertailuna alempana toissa päiväinen testi. :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20200420_164940__01__01.jpg
    IMG_20200420_164940__01__01.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 190
  • IMG_20200418_223710__01.jpg
    IMG_20200418_223710__01.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 186
Ai vitsi miten sitä tuleekin näitä plussia katsellessa olo, että mäkin haluun sen plussan NYT.:banghead:

Minä niin toivon teille plussaa ja että SE kierto olisi jo tämä kierto! :smiley-angelic001:love017

Rfsun parjattu liuska ja vertailuna alempana toissa päiväinen testi. :nailbiting:
Hienosti on vahvistunut.:hello2
Mä tykkään tehdä rfsu:n testejä kun ne on niin leveitä. Joku one step herkkä on ihan karsee kun on niin kapea.

Takaisin