Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Joo, esikoisen vierotin rinnasta oikeestaan vahingossa tai kyllä tarkotuksella kun oli töihin paluu edessä, mutta se vierotus kävi kivuttomasti kun olitiin kummatkin niin hirveessä flunssassa, et oli helpompi pienen syödä pullosta, niin meidän imetys jäi sit siihen. Esikoinen oli n.8 kk vanha sillon ja muutamaa päivää ennenkun täytti 9kk, oli plussa testi kädessä mulla, eli siis nopeesti tuli toi toinen, yhdet menkat kerkes olla ennen kun plussasin... Joten siis hirveesti meidän ei oo tarvinnu tehdä lapsia kun ovat tulleet oikeestaan ajatuksesta, jännä vaan nähdä et tuleeko toi 3 samalla tavalla, vai antaako ootuttaa itseensä? Mulla ei nyt siis oo hirvee kiire tolla imetyksen lopetuksella kun en palaa töihin ennen kun ens syksynä... Jään mieluummin tyttöjen kans kotia kun laitan hoitoon.

Plussatuulia nyt kovasti teille muille, mie täällä pien peukkuja ja jännään mukana ! :happy093

Zeni, kurjia noi sun oireet :/ Tiedän tunteen, kun harmittaa pienten puolesta oma känkkäily :( Muutenkin inhottavaa, että on kokoajan pahalla tuulella. Hurjasti jaksuja ja tsemppiä! Pidän peukkuja, että on tärppi käynyt! Se viimeistään helpottaisi oloa :)
Juoksemaan, minäkin tahdon! Minun jalkani eivät vaan ole viime kertoina tykänneet. Tiedä sitten onko kengissä vika vai missä, kun ei aijemmin ole ollut ongelmaa.

Mulla on tullut sellanen olo, että ehkä en kuitenkaan vielä ole raskaana.. Tuli paniikki, että pidinkö liian varmana.. :D No pian sen näkee :)

Huih, tuli jotenkin tosi vahva tunne raskaudesta äsken kun ajelin poikien kanssa kotiin yksiltä synttäreiltä! Nyt en malttais odottaa testin kanssa tiistaita/keskiviikkoa... En millään haluis taas pettyä...
Mutta! Tänään saavutin ensimmäisen juoksutavoitteen ja vetäsin sen 5km :D Mulla on ihan voittajafiilis! Mä en oo koskaan aikasemmin pystyny samaan :) Cooperikin on tehny tiukkaa, ja nyt 40min meni ihan suitsait vaan! Jei!!! Superdieettiäkin nyt takana 6viikkoa ja -4,3kg kevyempänä jatketaan kohti tavoitetta :) Kyllä mä vielä kolmekymppisenä oon ihan supermegahottismamma-kunnossa :D

Huomenna Nakarilla siis testaus/menkat edessä? Peukut ja varpaat pystyssä Täällä :)

Edit. Hah, ja nyt tuntia myöhemmin fiilis on ihan päinvastainen... Ota tästä nyt selvää....

Muokattu viimeksi:
Hih, niin tuttua! Ensin hehkuttaa, että kyllä nyt on tärpännyt ja hetken päästä jo katuu puheitaan ku fiilikset onkin jo ihan toista luokkaa!
Aivan mahtavaa tuo 5km:n juoksu! Saman tavoitteen saavutin keväällä, se fiilis oli kyllä huikee! :)

Huomenna tosiaan testailen, jännittää ja pelottaa!

Plussahan sieltä pärähti tikkuun, kun malttamattomana aamuyöstä jo testailin ;) <3 :smiley-bounce013

Tämä visiittini täällä jäi onnekseni lyhyeen. Nyt vaan jännäillään, pysyykö tämä pienokainen matkassa loppuun asti! Keskenmenon siis koin kaksi kuukautta sitten.

Peukkuja kaikille, että tulisitte pianpian perässä!! :)

Jee hienoa :talk017
Roppa kaupalla onnea nakari ja paljon tarrasukkia ja liimaa ym. matkaan , peukkuja pidän et kaikki menee loppuun asti hyvin!

Jee! Ihanaa Nakari :)
Mä tässä yritän tunnin pari vielä pidätellä... Eilen oli kummaa pahoivointia ja sama homma tämä aamuna, piti ihan oksentaa :O Suussa maistu rauta ja huimaa.... Katotaan kuin korkeelta pudotaan....

Kiitos :)

Mä todella toivon zeni, että saat plussan ku sen testin teet! :)

Mitähän mä ajattelin kun kirjotin... Päivän pari pitäs siis jaksaa odotella....

Edit. Nyt mä varmaan taas ihan ylitulkitsen kaikkea mahdollista... Repäsykipua oli äsken alavatsalla kun aivastin ja TAAS pitää mennä pissalle, vaikka hetki sitten kävin. Kumman seesteinen olokin tavallaan... Vai johtuuko näennäinen seesteisyys vaan siitä, että olin aamulla poikinen kanssa riehumassa HopLopissa ja nyt jannut on ihan väsyneitä eikä jaksa kiristellä mun hermoja... Uh... Ehkä mun pitää huomenna aamulla testata.... Fiksumpaa olis odottaa ainakin pari kolme päivää mut mut...................... AAARRRRGGGHHHHH!!!!!!!!!

Muokattu viimeksi:
Muaki ihan jännittää sun puolesta! Peukkuja!!! Kuulostaa lupaavalta :)

Shhh... hyvin haalea toinen viiva testissä. Ei saa sanoa ääneen ettei se katoa

Oii! Ihanaa... Onnea! <3

Mua pelottaa ihan hirveesti, et tää menee kesken... Viimeks toisia rauhottelin, että on ihan normaalia että oireet katoaa jossain välissä ja palailee taas erilaisina takas! Mutta nyt en usko tuohon olleskaan, mun on oireet hävinny ja mua pelottaa! Niin ne hävis viimeksikin ja meni kesken! :/ Jospa loppuviikosta testailis uudelleen, niin näkee, onko viiva tummunut..

Taisi olla ennenaikainen ilo... Tuhruilu alkoi tänään ja mulla menkat alkaa normaalistikin päivän tuhrulla... Huoh... Jos sitä vaikka alkais olla tervariin yhteydessä, sais jonkun tolkun tähän luteaalivaiheeseen.

No voi p**** Zeni, pahoittelut menkoista! Ootteko te miten pitkään yrittäny 3 saada alulle?

Jee, mulla ilmeisesti imetyksestä huolimatta alkoi menkat tai ainakin ruskeaa tuhruaa tulee ja välillä vertakin!
Joten jospa sitä vois sit pikkuhiljaa rueata toivoo, et josko se 3 lähtis jossain vaiheessa matkaan.

Oikeestaan siitä asti kun synnäriltä pääsin kakkosen kanssa kotiin. Oikeesti tosissaan yrittämällä yritetty 7kk, eli siis siitä asti kun lopetin imetyksen. Ovistakin siitä asti tikutettu. Ja tosiaan kun joka paikassa kehotetaan ottamaan yhteyttä lääkäriin jo ennen kuin vuosi yritystä on täynnä, jos on jostain kiertohäiriöstä kysymys. Niinkuin siis nyt on tuo luteaali, jonka saa helposti (?) lääkkeillä korjattua. Meillä vaan paskasti tälläset asiat hoidetaan vain aamupäivisin, ja mies on taas ens viikon aamuvuorossa, niin en saa ens viikolle aikaa ja sitä seuraavalle viikolle ne ei viel anna aikoja...
Onnittelut mahdollisista menkoista :)

Onnea nakarille plussasta, ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan :)

Pahoittelut Zenille tädistä :sad001

Täällä on ollut yrittämisen kanssa hiljaiseloa. Lapset jotenkin imevät kaikki mehut päivisin, joten iltaisin ei vaan enää jaksa pupuilla. Onneksi kummallakaan ei ole mitään paniikkia, että nyt vauva mulle heti. Saapa nähdä, mitkä ovat fiilikset muutaman kuukauden päästä :wink

Miten teillä muilla, kuumeileeko jompi kumpi enemmän, vai kuumeiletteko yhtä paljon?

Hohhoijaa, ei menkkoja, jotain tuhruilua vaan... Ovistestissä tänä aamuna melkein yhtä vahvat viivat ja eilen illalla tehtyssä r-testissä haaaaaalea viiva, joka tosin tummui odotusajan jälkeen ihan selkeeksi. Sunnuntaina varmaan sit digiä kehiin niin loppuu arpominen.Jos ei sit nuo menkat ala. R-A-I-V-O-S-T-U-T-T-A-V-A-A-!!!!!!

Meillä varmaan mä kuumeilen enemmän, mutta on tuo mieskin aika kuumeinen, se mut eilen illalla laittokin tekemään testin vielä :)

Kyllä kaikki hyvin menee Nakari, siihen pitää vaan luottaa :) (Ja joo,itekki vaikee uskoo, et voiko muka kaikki mennä kolme kertaa putkeen...)

Kiitokset tsempeistä! Kai sitä pitäis vaan luottaa, et kaikki on hyvin! Ei se murehtiminen ainakaan mitään auta!

Minä kans oon jokasta kuumeillu enemmän! Mies mitään ees oo tainnu kuumeilla, ensin laittanu aina vastaan ja pikkuhiljaa sitte lämmenny ajatukselle seuraavasta vauvasta..

Mutta Zeni!! Kylläpä sua nyt kiusataan! Toivottavasti plussa siitä pian vahvistuu ja kaikki menee parhain päin! Oon kyllä ennenkin kuullu tollasesta tuhruilusta alkuraskaudessa ja siltin kaikki on ollu hyvin :)

Heissuli vei :D!

Mukaan ilmoittautuu 2 pojan äiti (01/12 ja 06/13). Pienellä ikäerolla kaikki kolme lasta halutaan ja niinhän taitais aika pienet välit tullakkin jos nyt tärppää :D Elikkä YK1 on nyt virallisesti alkanut KP 14/27-28, hedelmällisin päivä 23.10 :D Molemmat pojat saanut ekoista yrityskierroista alkunsa mutta, jotenkin tuntuu et tää vois olla vähän pidemmän yrityksen takana :/ :D Pieni kolmonen on siis saanut luvan tulla jos on tullakseen. Tuolla ajatuksella siis edetään eikä oteta mitään stressiä siitä :)

Yritän juttuihin päästä pikkuhiljaa mukaan mutta, nyt ainakin ONNEA plussanneille ja huisisti plussa tuulia kaikille muillekkin! :)

Tervetuloa Janeh :) Toivottavasti teillä kolmaskin tärppäisi yhtä helposti. Sullahan pitäs tärpit olla ihan käsillä, jos nyt kp 14, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä :happy112

Huomenna aamulla pitäs tehä apteekin testi ja jos vielä sen jälkeen on epäselvää, niin maanantaita odottaa digi. Tuhruilu on nyt kuitenki loppu, eikä kunnon menkkoja näkyny. Toiveet alkaa kovastikin nousta :excited001

Takaisin