Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Vähän on sellainen heitän hanskat tiskiin fiilis. Että mitä sitä nyt näillä kahella kierrollakaan tekee.. :meh:
Ehkä kehokin yrittää tässä sitä sanoa.
Oliko teillä nyt niin että kolmatta ette aio yrittää enää ollenkaan jos nyt ei onnistu.
Muistan itekin miten se et on joku takaraja niin luo kyllä paineita. Ja jos kiertoon tulee jotain poikkeavaa niin kyllä se stressaa.

Tsemppiä.
 
Heippa vaan kaikille! Täällä olis yksi 35v äiti joka kuumeilee kolmatta. Lapsia on ennestään poika 04/17 ja tyttö 10/18. Mies edelleen vähän epäröi kolmatta muttei ole täysin vastaankaan..

Tervetuloa ja hauska nähdä täällä tuttuja, mä täällä vielä taustailen ja luen kuulumisia vaikka ehdinkin juuri viime viikolla plussata. :)
 
Mä yritän lukasta vähän taaksepäin jotta pääsen kärryille ketä kaikkia täällä on.

Me jätettiin sit eilen jo ehkäsy pois muttei aivan hampaat irvessä yritetä.
 
Rouvalle tervetuloa! Kiva saada lisää yrittäjiä - johan täältäkin on väkeä plussaillut.

Miitu, ei kannata heti masentua, vastahan yritys alkoi. (No joo, helppo sanoa, tiedän...) Jos takarajaan on enää yksi kierto niin stressiä ehkä lievittäisi jos ei ajattelisi sitä ehdottomana takarajana. Jos napsahtaisi kuitenkin heti tammikuussa?

Olen palaamassa kotiin äidin vapaaillasta, mies oli hankkinut mulle hotellihuoneen. Ihana oli käydä yksin syömässä rauhassa ja kaverin kanssa leffassa ja yhdellä. Hotellissa luin ja röhnötin, skippasin jopa aamiaisen kun makoilin sängyssä rauhassa.

Pumppasin illalla ja aamulla, silti heräsin maitolätäköstä. Ei oo kierto vissiin heti starttaamassa, maitoa ainakin tulee ja reilusti. Mukelot on kuulema pärjännyt hyvin isän kanssa, vaikka tissit olikin kaupungilla. Nyt on jo vähän ikävä...
 
Kiitos @Emir ja @Miitu :Heartbigred

Nyt kp 29/27-30 eikä mitään tuntemuksia mihinkään, tekis mieli jo testaa mutta en usko, yhtään plussaan vaikka talletteluja olikin joka toinen päivä säännöllisesti. Seuraavassa kierrossa kokeilen vasta ovista tikuttaa jos nyt ekasta ei tärpännyt. Molemmista aikasemmistakin oon kerennyt oviksen tikuttaa kerran ja heti niissä on tärpännyt, toki en ole yhtä positiivinen, kaikki on mahdollista.
 
Mulla ei oikein tunnu olevan kommentoitavaa täällä foorumin puolella nyt, kun olen keskittynyt enemmän itseni hoitamiseen ja kuntoutumiseen työkuntoon (huomenna saan tietää, pääsenkö siirtymään toiseen tiimiin kun nykyinen työ on henkisesti liian raskasta opiskelujen ja perhe-elämän ohella). Nyt meillä on molemmat lapset kipeänä ja odotellaan, löytyykö taas streptokokki A nieluviljelynäytteestä.. Muuten elellään ihan perusarkea ja kyllä huomaa, että lepääminen on auttanut pahimpaan ahdistukseen. :happy: Kierto menee jossain alkukierron puolella ja ovis on varmaan viikonlopun aikaan. Yrityksestä ei kyllä oteta nyt mitään stressiä - tulee jos on tullakseen!
 
Onko kellään ollut raskaus oireena selkäkipu (Si-nivel?)
Muistan että toisesta tein raskaustestin just selkäkivun takia kun oli niin samanlaista kun esikoista odottaessa mutta nyt on niin monta vuotta aikaa niin osaako joku kuvailla tällästä kipua jos on ollut? Menkkojen pitäs alkaa huomenna, joten en testaa vielä kun ne on ennenkin alkanut testaamisen jälkeen.
 
Mulla ei oikein tunnu olevan kommentoitavaa täällä foorumin puolella nyt, kun olen keskittynyt enemmän itseni hoitamiseen ja kuntoutumiseen työkuntoon (huomenna saan tietää, pääsenkö siirtymään toiseen tiimiin kun nykyinen työ on henkisesti liian raskasta opiskelujen ja perhe-elämän ohella). Nyt meillä on molemmat lapset kipeänä ja odotellaan, löytyykö taas streptokokki A nieluviljelynäytteestä.. Muuten elellään ihan perusarkea ja kyllä huomaa, että lepääminen on auttanut pahimpaan ahdistukseen. :happy: Kierto menee jossain alkukierron puolella ja ovis on varmaan viikonlopun aikaan. Yrityksestä ei kyllä oteta nyt mitään stressiä - tulee jos on tullakseen!

Sympatiaa sairastuvalle. Meillä kun yrjöttiin viikonloppuna
 
Sympatiaa sairastuvalle. Meillä kun yrjöttiin viikonloppuna

Kiitos! Toivottavasti te pääsitte taudin kanssa helpolla.

Itse olen nukkunut nyt pari yötä tosi huonosti, kun yöllä pitää lääkitä lapsia ja itse herkkäunisena en saa helposti enää unenpäästä kiinni. Molemmilla tytöillä nostaa kuumeen 38-38,5 neljän tunnin välein ja tänä aamuna kuopus oksensi kuumeen nousun takia meidän sänkyyn klo 5.30.. Itsehän olin tosin ollut jo useamman tunnin sohvalla hereillä ja parhaillaan kirjoittelin koulutehtävää. :grin Täällä ollaan siis oltu koko sakki hereillä jo 1,5 tuntia. Saa lapset luvan nukkua tänään päiväunet!
 
Täällä muuttokiireitä :) Pientä stressiä ilmassa, mutta ihan mukavalla jännityksellä odotetaan. Esikoisen kanssa puhutaan paljon uudesta kodista ja muutosta, eikä hänkään enää sure. Vielä jokunen päivä pitäisi odotella ja touhuta, sitten itse muuttopäivä. Ja sitten saakin hetken hengähtää ja laitella uutta kotia.

Mä en yhtään muista, milloin mun menkat alkoi. Mieheltä kysyin, muistaako hän. Ei osannut sanoa, kun olen koko kuukauden valittanut epämääräisistä menkoista, kun eivät voi kunnolla alkaa :hilarious:
Pitää varmaan selata täällä keskustelua taaksepäin, oon sen varmaan täällä kertonut :rolleyes:
 
Meiltä löytyi kuin löytyikin molemmilta lapsilta streptokokki A ja saatiin eilen antibiootit. Jospa nyt alkais kuumekin helpottaa!

Eilen sain myös puhelun että sain uuden työn jota hain. Ehdin olla edellisessä paikassa vaan puoli vuotta, mikä on itselle kyllä tosi vähän. Innolla uutta odottaen, pääsen takaisin samaan toimipisteeseen mistä silloin puoli vuotta sitten lähdin - eri tiimiin onneksi. :happy:
 
Flikalle tsempit muuttoon.:)

Tiina onneks löyty syy kuumeilulle ni josko se siitä sit helpottaa. Ja onnea uudesta työpaikasta.:happy:
 
Meiltä löytyi kuin löytyikin molemmilta lapsilta streptokokki A ja saatiin eilen antibiootit. Jospa nyt alkais kuumekin helpottaa!

Eilen sain myös puhelun että sain uuden työn jota hain. Ehdin olla edellisessä paikassa vaan puoli vuotta, mikä on itselle kyllä tosi vähän. Innolla uutta odottaen, pääsen takaisin samaan toimipisteeseen mistä silloin puoli vuotta sitten lähdin - eri tiimiin onneksi. :happy:

Onnea uudesta työstä!
 
Takaisin
Top