Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

On paljon selkeämmät viivat, onnea pikkumartta! :happy:

Ja olipas kurja että miehesi möläytti asian magnustimamma, mutta taisi olla hänkin tohkeissaan. Ja olivatpa osa tarkka silmäisiä juomiesi suhteen. :grin
 
Suunnilleen 4h sain pidäteltyä ja oli kyllä aika vaaleaa pissaa. Mut mun mielestä on silti selvemmät viivat :) nää onestepit on kyllä näyttäny ihan oikein mulla vaikka oonkin vähän huonoa niistä kuullut ja lukenut! Ihan vertailuks oon tehny myös niillä. Kai tästä voi jo varovaisesti iloita vaikka viime kierron kemiallinen kummitteleekin koko ajan mielessä. Huomenna olis sit 4+0. Toivon teille kaikille pikaista plussaa! View attachment 83665

Lupaavalta näyttää, onnea! :happy:
 
Mulla tänään kp14, hitto kun toi epämääräinen oviskin tulee niin h****in myöhään jos tulee ollenkaan.
Normaalissa kierrossa olis jo r-testit kehissä niillä kierron päivillä kun mulla vasta tulee ovis.
Miks ei vaan voi olla normaali tän suhteen, niin sais oikeesti toivoo ja haaveilla jotain.:sad001
 
Siirryn taas tänne kuumeilijoihin. Eli pian 30v 6 ja 8v lasten äiti ja vielä kolmatta kaipailtais. Aijemmin täällä kirjoittanutkin mutta silloin mies pisti jarrut päälle yhtäkkiä ja haave siirtyi. Viime kuussa kuitenkin mies näytti asialle taas vihreää valoa ja yritys aloitettiin heti tästä kierrosta nyt kp 24/27-30 ovista en oo tikuttanut tässä kierrossa vielä, joten varmuutta siitä ei ole. Testaamista ei vain malttaisi odottaa vaikka mitään en nyt ekasta yrityksestä uskalla edes toivoakkaan kun ilman ehkäisyä on menty jo 12/2019 ajatuksella tulee jos on tullakseen mutta mitään ei oo tapahtunu.
 
Tervetuloa takaisin -masu-.:greet025

Mä jäin tänne kirjottelee vajaa 2kk sitten. Mulla pco ja ovista ei oo ennen tullu ilman lääkkeitä eikä menkkoja. Pienen painonpudotuksen jälkeen on menkat tulleet nyt kaks kertaa. Kierto tosin ~37 päivää ja luteaali jääny 8-9pv mittaiseks eli kauheesti ei oo uskoa raskauteen. Ens vuonna vois hakee jotain apuja. Meillä on ennen ollu clomifen mut nyt varmaan letrot tms.
Meillä ennestään 4v ja 1,5v lapset. Ikää 35v eli kiire alkaa olla.:eek:
 
Muokattu viimeksi:
Meillä mies taisi näyttää vihreää valoa :eek:
Toissapäivänä puuhailtiin, ja mies jätti ehkäisyn pois. Kysyin ennen toimia, että etkö hae. Ei. Oletko varma? Joo.
Oli vuorokauden muualla, eilen tuli kotiin ja taas jätti hakematta. Kysyin taas, että etkö ota. Ei kuulema tarvii.
En tiedä mitä sen ajatuksissa oli, mutta ainakin nyt on ilmeisesti sen kannalla, ettei se niin huono asia olisikaan jos tulisi kolmas :grin

Vaikka eihän sitä tiedä, miten ehtii vielä panikoida :rolleyes: Mutta menkat loppui pari päivää sitten. Nyt kun pysyy tämä tahti yllä niin hyvä :hilarious:

Meillä lapset 4v ja 2v (alkuvuodesta molemmilla pyörähtää seuraava luku) ja ikää 27v. Että ei nyt edes kiire, mutta tahtoisin kolmannenkin pienellä ikäerolla. Olisin halunnut alle 3v ikäeroa, mutta mies oli toista mieltä
 
Emir, Kuitenkin positiivista että menkat ovat luonnostaan tulleet, vaikka ymmärrän hyvin turhautuneisuutesi. :/ Ja itselläkin kun ovis toisinaan joskus kp 24 tjtn, niin pitkäksihän se aika käy odotella. Tsempit tähän kiertoon!

Tervetuloa masu! Ja kiva kun pääsitte vihdoin yrittämään yhteistuumin. Plussaonnea! :)

Ihana juttu flikka että miehesikin nyt lämpeni ajatukselle yrityksestä ja kolmannesta. :)
 
Nyt on maailman kirjat sekasin. Kp19 ja O+.:happy093
Eilen aamulla testasin ja tosi hailakka viiva tuli.
Näin viimeyönä unta et tein digitestin mut sit unohdin kattoo sen ja tulos oli jo hävinny näytöltä. Oli pakko aamulla tehdä testi kun jäi se uni vaivaamaan.
Ehdittiin talletella jo yöllä kun tultiin pikkujouluista ja aamulla kun lapset on yökylässä.:grin
20191116_113130.jpg
 
Nyt on maailman kirjat sekasin. Kp19 ja O+.:happy093
Eilen aamulla testasin ja tosi hailakka viiva tuli.
Näin viimeyönä unta et tein digitestin mut sit unohdin kattoo sen ja tulos oli jo hävinny näytöltä. Oli pakko aamulla tehdä testi kun jäi se uni vaivaamaan.
Ehdittiin talletella jo yöllä kun tultiin pikkujouluista ja aamulla kun lapset on yökylässä.:grin
View attachment 83808
Sori ku spämmään tälleen.. mut sattui sopivasti silmään. Siis onko sulla/teillä muilla..ovisoloja ku plus tulee? Siis jos esim eilen oli hailakka ja sit aamulla plus niin tuleeko mitenkää erilaista valkovuotoa Tms mistä vois myös aavistaa hetken? Mä olevinaan olen konkari näissäkin mut jostain syystä en aina saa mitään oloja plussan aikaan (vv ihan samaa tahmeaa) ja joskus se on selkeesti kirkasta ja enemmän kosteaa. Nyt vissii kierrot sekaisin ku ei tapahdu kumpaakaan, ei oloja eikä plussaa.
 
Täällä on kp 8 tänään ja uuteen kiertoon oli tarkoitus lähteä positiivisin mielin. :banghead:
Vaan menkat oli tosi oudot, kylläkin melko runsaat, mutta loppuivat oudosti seinään ja menkkajomot jäi, mitä mulla ei yleensä siis ole, sekä etovaa oloa. Testasinkin sitten apteekin ultralla että rfsu ja molemmissa oli hailakat haamut (Sattumaako?)
Eilen kuitenkin pc nega. Ja jotain vaaleanpunaista limavuotoa tullut. Eli vv jossa veritippoja. Eiköhän tässä oo joku tulehduskin päällänsä, että saa nähä tuleeko tästä kierrosta mitään saatika hyödynnettyä.. Ja mikä ihme kemiallinen tms hässäkkä tässä ollu meneilläänkin, ärsyttää. :facepalm:

Pahoittelut, mutta tiedän että tänne kun voi purkaa tätä turhautumista omaan kehoonsa. :grin
 
Jes Emir! Nyt vaan toivotaan toisenlaista plussaa pian. :wink Ainenkin ajoitus on aivan täydellinen. :woot:

Sharmander, Mulla ainoa selkeä merkki on kunnon kananmunalimat! Niitä ei voi olla huomaamatta, mutta tässähän kohin se on jo vähän niin kuin myöhäistä. Eli mä en osaa koskaan ennakoida ovista. :confused005
Mutta mun mies toimii myös ilmeisesti tässä hommassa, koska olevinaan aina aistivinaan mun ovikset ja tähän mennessä ollut aina oikeassa. :grin Mm edellis kierrossa oli ihan outo ajankohta, kun mies väitti että kyllä nyt ovuloit ja piruuttain testasin niin plussahan se oli. :rolleyes:
 
Saa kysellä.
Mulla tulee kyl yleensä venyvää, kirkasta valkkaria. Siitä yleensä osaan testatakin kun en joka päivä tikuta kun kierto on vähän mitä sattuu. Nyt en bongannu valkkaria mut ihan ton unen perusteella testasin, en varmaan muuten ois.:laughing001
 
Kiitos Miitu ja Emir! Mullakin tulee sitä joskus joskin niukasti ja sit on myös tikku plus. Ja näinkait sen kuuluis mennäkin kun estrogeenin noususta se limakin tulee (ennen Lh piikkiä). Epätoivoisesti vaan mietin voisiko joskus tärpätä ilmankin mut kyl mun ainoat raskaudet on tullu kierroista joissa myös noi kosteudet on osunu kohdalleen :sorry::sorry: joskaan ne ei tietty raskauttakaan takas. Huokaus.
 
Siis joo, toisinaan itsekin erotan tuota kirkasta valkkaria! Eli se tietysti ensin, mutta aina ei näinkään.
 
No jopas sielläkin on tilanne Miitu. Toivotaan ettei ny mitään tulehdusta kuitenkaan.

Ja tänne vaan kaikki kökkö mitä on mielen päällä.
 
Menin testaamaan viä uudestaan digillä ja nyt tulikin tyhjä ympyrä. Oiskohan se ollu plussa jo eilen illalla ja nyt menossa jo ohi...Toivotaan näin?:confused005
Seksiä oli kyl myös to, että sikäli ei haittaa vaikka o+ ois ollu jo aiemmin. Noh odotellaan.

Varasin gynen ens viikolle ni näkee miltä kohtu vaikuttaa kahden sektion jälkeen, että onko järkee ees yrittää.
 
Vähän on sellainen heitän hanskat tiskiin fiilis. Että mitä sitä nyt näillä kahella kierrollakaan tekee.. :meh:
Ehkä kehokin yrittää tässä sitä sanoa.
 
Emir, Tsemppiä! Ehkä gyne samalla näkee jos siellä on vaikka jotain raskauteen viittavaa jos ovis on nyt tosiaan ollut. :happy:
Täytyy itsekin näiden oireiden kanssa kyllä käydä näytillä jos jatkuvat.
 
Takaisin
Top