Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

KatMa pahoittelut menkoista, ja hyvä että kuitenkin löytyy positiivisiakin puolia.

Ja pikkumartta tosi lupaavalta näyttää, koska seuraava testi?

Miitu milloin testaat jos tätiä ei tulekaan?
 
Miitu milloin testaat jos tätiä ei tulekaan?

Eiköhän se täti tule, eilen tuli persikan/vaaleanpunaista pyyhittäessä päivällä. Mutta vitsi miten myös vihloi ja nipisteli jotenkin alakerrasta oudosti eilen. Kävi mielessä jos oiskin ollut jotain kiinnittymiseen liittyvää? :eek:
Arvatkaapa ehdinkö lueskella miten kiinnittymisvuodon ajankohta voi mätsätä menkkojen kanssa ja nuo ihme nipistelyt kyllä sai pohtimaan asiaa..
Tunsin samanlaista viimeksi ennen plussaa.
Eikä sen koomin oo vuotoja näkynyt.
Jos ei tänään hanat aukea, niin huomenna testaan aamulla. Mut eiköhän ne aukea..
 
Teinkin jo hätähousuna muutaman tunnin pidätyksellä uuden testin, hailakkaa haamua antaa! Nyt pitää vaan odotella :arghh: onhan tää vielä aikasessa, nyt dpo12. Jomottelua alaselässä.
 
Teinkin jo hätähousuna muutaman tunnin pidätyksellä uuden testin, hailakkaa haamua antaa! Nyt pitää vaan odotella :arghh: onhan tää vielä aikasessa, nyt dpo12. Jomottelua alaselässä.

Minkä merkin testi? Tee paremmalla pidätyksellä digi tai pc?
 
Mä tein ke päiväpissasta dpo 10/11 rfsu:n herkän testin ja negatiivinenhan se oli.. Pregcheckit polttelee kaapissa, mutta teen seuraavan vasta sunnuntaina (dpo14/15). Edelleen on sellainen olo että olisin raskaana, on vaan niin vahva tunne siitä. Toisaalta se tunne voi olla vaan omaa epätoivoista haavetta kkm:n jälkeen eikä olla nyt niin paljoa seksiä harrastettu että raskaus kovin todennäköinen olisi. Jatketasn jännäilyä!

Oireina ollut (kuviteltuna tai todellisena);
- paineen tunnetta alavatsassa, kihelmöintiä
- korkea seksuaalivietti (oli myös edellisessä plussakierrossa ja normaalisti en PMS-oireiden keskellä halua yhtään mitään)
- menkkamaisia jomotuksia erityisesti selän puolella
- runsas valkovuoto
- akne
- väsymys ja unettomuus (voi johtua myös juuri diagnisoidusta vaikeasta työuupumuksesta)
- tummentuneet ja pidemmät säärikarvat
- ajoittain etova olo ja närästys tulisesta ruuasta (jota mulla ei ikinä normaalisti ole)

Kaikkea sitä ihminen itselleen kuvittelee kuin oikein toivoo.. nyt menossa kp 31/27-29 (ovulaatio oli normaalia myöhemmin tyhjennyksestä johtuen).
 
Oli raskauskeijun one step. En pääse tänään enää kauppaan ja lähdetään viikonlopuksi sukuloimaan joten täytyy nyt maanantaihin ootella. Toivottavasti ei ala menkat mut siihen varaudun.
 
Ei oo vielä näkynyt vuotoja sen toissapäiväisen vaaleanpunaisen pyyhkäisyn jälkeen :nailbiting:
 
Mä ehdinkin kauppaan hakeen pc:n ennen kuin haen pojat päikystä!
IMG_20191108_140427.jpg
 
Kuukautiset alkoi eilen illalla eli kp1. Ihmeelliset menkat kyllä, kun ekat kkm:n jälkeen ja odotin runsasta vuotoa ja kipuja. Kipuja ei ole lähes ollenkaan ja vuoto selvästi normaalia niukempaa (ainakin toistaiseksi).
 
Kp 2 tänään :facepalm:, alkoivat siis sitten pari päivää myöhässä ja melkoisten kramppien ja vuodon kera. Olisikohan voinut olla kemiallinen kyseessä kun hailukat viivat ehdin saada? Kuvasta ei välttämättä erota, mutta säädin vähän värejä.

Mikäs tilanne muila täällä? :)
 

Liitteet

  • IMG_20191108_162455__01__01__01__01.jpg
    IMG_20191108_162455__01__01__01__01.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 149
Miitu kyllä mä nään hennon viivan, harmi kun alkoikin vuoto :sad001

Nyt ois dpo15 eikä oo vielä alkanut menkat, pikkuhiljaa alan uskaltaa toivoa että kaikki menis hyvin :) katsotaan jos saan tarpeeksi pidäteltyä ja illalla testaan tai viimeistään aamulla.
 
Oi en millään malta odottaa pikkumartan testiä! :happy:

Ja pahoittelut menkoista, Miitu. :sorry: Jospa seuraava kierto olisi sitten teidän kierto.

Täällä on parempi olla kaikki hyvin, koska mies möläytti uutiset koko kaveripiirille perjantain juhlissa. :shifty: Mrr! No, eipä tarvitse miettiä salailuja ja kertomisia enää. Ja tarkkasilmäisimmät oli kuulemma tajunneet itsekin mun alkoholittomista olutpulloistani, vaikka yritin kaupasta oikein valikoida ne joissa se non-alcoholic tai 0,0% oli mahdollisimman pienellä präntillä. :rolleyes:
 
Suunnilleen 4h sain pidäteltyä ja oli kyllä aika vaaleaa pissaa. Mut mun mielestä on silti selvemmät viivat :) nää onestepit on kyllä näyttäny ihan oikein mulla vaikka oonkin vähän huonoa niistä kuullut ja lukenut! Ihan vertailuks oon tehny myös niillä. Kai tästä voi jo varovaisesti iloita vaikka viime kierron kemiallinen kummitteleekin koko ajan mielessä. Huomenna olis sit 4+0. Toivon teille kaikille pikaista plussaa!
IMG_20191110_165034.jpg
 
Takaisin
Top