Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervetuloa uusille kirjoittelijoille! :happy:

Täällä kp16, lämpöjä mittailen eikä vielä mitään merkittävää lämmön nousua. Ens vuoden puolella ajattelin alkaa testeillä pongaamaan tuota ovulaatiota. Flo ennustaa sen kp20 tienoille, mut jälkeenpäin analysoinut sen kp 13-14 paikkeille. Ja noista ovulaatio-oireista, niin ehkä seksuaalinen virittyneisyys on ainoo mistä huomaan että kropassa varmaan jotain tapahtuu. Joskus valkovuotoo pongaan enemmän.
 
Tips, Meillä se on kyllä ehdoton takaraja tällä hetkellä, koska en saisi silloin samoja äippärahoja kuin pojista ja yksinkertaisesti me emme pärjäisi sillä minimillä. Joten tuolloin minua odottaisi syksyllä työt ja opiskelut, jotka veisi ainenkin sen 2,5 vuotta vähintään ja olisin jo lähemmäs 35v. :nailbiting: Eikä me haluttaisi lapsia hirveän isolla ikäerollakaan, nämä asiat ehkä se suurin syy.
Ja kuulostipas ihanalta tuo ansaittu hotelliyö. Varmasti on ihan erilailla ladattuna energiaa taas! :happy:

masu, Pahoittelut tädin tulosta. :sad001 Tiedän mitä se on kun toiveet on jo katossa, ja sitten tippuu kovaa ja korkealta. Miten sitä osaisikin pitää päänsä kylmänä sinne menkkojen alkuun.

Onnittelut tiinalle uudesta työpaikasta! :) Ja lapsille toipumisia, onneksi antibiootit tehoavat yleensä suht nopeaan.

Tsempit flikka muuttoon! :happy: Me muutettiin tasan vuosi sitten ja olihan se melkoinen rumba. Esikoisella meni pidempään totuttautua uuteen kotiin ja kaupunkiin.

Tänään kp 13 ja himot on katossa. :woot: (+ limoja havaittavissa) joten ovis varmaan sieltä tuloillaan. Viime kierrossa testasin plussan kp 16. (Yleensä kp 20) Taidan miehen tänäänkin kellistää. :wink Vaan tässä kierrossa en tikuttele, enkä oo mittaillut lämpöjäkään, eikä oikeastaan mitään muitakaan vippas konsteja käytössä. :grin
Mulla on kyllä lieviä menkkajomoja ollut nyt tän kiertoa koko ajan, + etovaa oloa ja rinnat tosi arat. Mutta oon nyt pistänyt hormoonien piikkiin kun testit on olleet negaa, enkä jaksa oikeasti uskoa muuta kuin hormoonioikkuja.
Me ollaan siis tosi rennoin mielin miehen kanssa koska me jotenkin ajatellaan että jos on tarkoitus tärpätä niin tärppää. Jos ei, niin sitten katsotaan tosiaan tulevaa sen mukaan. Kaikki on kuitenkin hyvin näinkin! :)
(Ja välillä meinaan jänistää myös :joyful:)
 
Gynellä käyty. Kaikki kohdussa ok. Ei mitään ongelmaa sektioarvessa.
Vaikka sain sen o+ lauantaina niin ultralla ei voitu keltarauhasta nähdä eikä sitä lammikkoa mikä pitäis tulla. Eli menkkoja odottelen.:sorry:
 
Emir, Onpa kurja tilanne :sorry: Olisiko sen siis pitänyt näkyä, vai mahdollista ettei vaan ultralla voitu paikantaa, eli onko varma juttu? Entä jos ovis ei vielä tullutkaan?
Mullakin on joskus tullut kaksikin plussaa kierron aikana, silloin toinen niistä oli se aito ja oikea. Tai joskus oli pitkään plussaa, koska ilmeisesti yritystä oli mutta mitään ei tapahtunut.. Onhan näitä.
 
Kyl sen keltarauhasen sieltä ois nähny jos ovis ois tapahtunu ja sit joku lammikko muodostuu jonnekin (kohdun taakse?) Ei ainakaan maininnu et ois isompia folleja kasvamassa.
 
Muokattu viimeksi:
Kyl sen keltarauhasen sieltä ois nähny jos ovis ois tapahtunu ja sit joku lammikko muodostuu jonnekin (kohdun taakse?) Ei ainakaan maininnu et ois isompia folleja kasvamassa.
Lammikko eli varmaan tarkoittaa nestettä fossa douglassa, eli jossakin vatsaontelossa. :bookworm:
 
Tää on niin tätä. Ei pitäny stressata mut eipä tästä ny mitään tuu ilman niitä letroja.

Tää gyne oli aivan ihana. Mut hän "määrää" pcolaisille ensin lisätyn sokerin pois jättämistä, koska sillä on saatu niin hyviä tuloksia. Mikä onkin totta, sillähän mäkin sain edes jonkin sortin menkat aikaseks. Enkä ollu edes täysin ilman sokeria. Tarttis taas ottaa itseä niskasta kiinni ja jättää herkut vaan pois.

Muok. Enkä mä niitä letroja ny mennytkään hakemaan vaan stekkaamaan kohdun tilannetta. Tuli vaan tuo pco puheeks myös.
 
Muokattu viimeksi:
Tuo sokeritta olo tekisi hyvää ihan kelle tahansa!
Me ollaan juuri miehen kanssa opiskeltu näistä tulehdustiloista, joita elimistössä on ja millä tavalla mm ruokavalio voi näitä ylläpitää.
Joulu on mulle aina vuoden kohokohta ja jotenkin ne herkutkin vaan kuuluu tähän odotukseen ja itse joulunviettoon, joten koitappa tässä nyt skarpata. :banghead:
 
Tuo sokeritta olo tekisi hyvää ihan kelle tahansa!
Me ollaan juuri miehen kanssa opiskeltu näistä tulehdustiloista, joita elimistössä on ja millä tavalla mm ruokavalio voi näitä ylläpitää.
Joulu on mulle aina vuoden kohokohta ja jotenkin ne herkutkin vaan kuuluu tähän odotukseen ja itse joulunviettoon, joten koitappa tässä nyt skarpata. :banghead:

Mä oon sun kanssa samaa mieltä että jouluun kuuluu herkut!
 
Näyttää siltä että palailen tänne. Keskenmeno luultavasti käynnissä, viikkoja nyt 5+5 eli hyvin alussa taas. En tiedä pidetäänkö nyt hetki taukoa yrityksestä kun tää jatkuva stressaaminen ja pettymykset ottaa aika koville :sad001 onneks on nuo kaksi saanut, kuinka kiitollinen niistä voikaan olla.
 
Jaahas sieltä ne menkat tulla jolkottaa. Olin kaupassa kun jotain lorahti, eikä tietenkään sidettä. Nopeutti kummasti kauppareissua.:grin

Merkkaan kp1 huomiselle kun tähän aikaan alkaa. Kiertohan ois nyt ihanteellinen 28 päivää mut ovis jäi tulematta tai jotain.

No ens kiertoa taas ihmettelemään. Tekis mieli syödä noi vanhat clomit pois tuolta, niitä ois kahteen kiertoon.:angelic:
 
Pikkumartalle pahoittelut ja paljon voimia! :sad001:Heartpink

Tänne ei kummempia, elämä vienyt mennessään niin ei ole ehtinyt kauheasti mitään kirjoitella, ei sillä että tässä nyt mitään raportoitavaa olisikaan. Ovis oli ehkä viime viikolla, ja mies työmatkalla joten ei tarvi edes piinailla, olisiko joku onnekas yllätys sattunut. :rolleyes: Edelleen vähän ristiriitainen olo, että olisko kolmannen yrittäminen järkevää vai ei, mutta taidan edelleen mennä tän asian kanssa tunne edellä. :grin
 
Meillä mies tosiaan mukana yrityksessä :) Ei mitenkään stressiä oteta asiasta (paitsi mä salaa), vaan tulee jos on tullakseen. Mutta ollaan tosiaan asiasta juteltukin, ja makkarissa mietittiin miten pinnasänky mahtuisi.
On tää kuumeilu vaan niin paljon mukavampaa kun toinen mukana touhussa :happy:
 
Takaisin
Top