Kilot poksahtelee!

17+5 ja +6kg tullut. Pahoinvointi pakottaa syömään jatkuvasti, joten en jaksa ottaa stressiä. Kun tää pahoinvointi helpottaisi niin voisi sitten alkaa muuttaa ateriarytmiä normaalimmaksi... nyt mennään näillä sadalla päivittäisellä välipalalla :dead:
 
Tänään käyty vaa'alla ja +3,1kg, ja rv 19+5 :) tasaseen tahtiin näyttää tulevan n.parisatagrammaa viikossa.
 
Täällä viikkoja 18+0 ja kiloja tullu +9kg... Toki puntarilla käyty just ruuan jälkeen sopivasti, mutta silti vähä hirvittää. Nyt meinaan jättää makean kokonaan pois ja lisätä liikuntaa sen verran ku selkä antaa periksi..
 
Eilen neuvolassa punnittu +3,8kg, rv 22+3. Nyt sit supistelujen takia määrättiin lepoon, että toivottavasti ei karkaa kilot käsistä...
 
Tänään kävin pitkästä aikaa vaa'alla ja vieläkin ollaan miinuksen puolella. Rv 22+3 ja -1kg.
 
Perhana. Rv 17+ painoin joku 60,5kg. Nyt rv 21+6 63,3kg. Lähtöpaino oli 59. Kuukaudessa tullu 3kilua! Määkö olin haaveillu että mulle pysyis tuo painonnousu yhtä hitaana :D
 
Rv 22+3 kaksoset ja +7kg. Ei ollu neuvoloiden välissä tullu kun +740g/vko :'D. Jospa tää himppasen rauhoittuisi..
 
Rv21+ ja +12kg. Kivaa, moni on alkanut ottaa mua kiinni! No ei vaan, tuskin kukaan hirveästi riemuitsee painonnoususta... Tutkin neuvolakorttia esikoisen odotusajalta. Kiloja tullut täsmälleen samaa vauhtia kuin nyt. Ilokseni huomasin, että rv 20 jälkeen mun painonnousu oli todella hidastunut selvästi. Jos ennen sitä tuli melkein se 3kg/kk, niin sen jälkeen vauhti oli muutama sata grammaa/kk. Paitsi, että joulu oli silloin pilaamassa muutaman kilon lisänousulla. Kauheeta, kuulostaa, että olisin syöny 10 konvehtirasiaa ja kaikkia jouluherkkuja viiden ihmisen edestä, mutta ei sentään. Toivottavasti nyt olisi samanlainen painokäyrä...
 
Mulla rv 24 ja -1kg lähtöpainosta edelleen... Miten se on niin vaikeeta? Mä syön ihan hirveesti! Ulkonakin monta kertaa viikossa ja karkkia ja suklaata myös perusterveellisen safkan kera.
 
Tänään neuvolassa punnattu 70kg mittariin :rolleyes::D
Eli painoa tullut yhteensä 7kg.
 
Nyt on lähtenyt nousuun. Tähän mennessä ollut verkkaista. Kahdessa viikossa kilo lisää. Eli rv 21+1 ja + 4 kg lähtöpainoon.
 
Takaisin
Top