Kilot poksahtelee!

Paljo teil tullu korkeimmillaa kuussa painoo? Mää yritin neuvolasta kysellä että paljo passaa tulla aina kuussa kiloja nii meinas vaa että 9-12 koko raskauden aikana. :D
 
En oo seurannut kuukausitasolla mutta joku 11-12 kg tullut jo.
Rv 24+4

Se on kyllä niin yksilöllistä enkä usko että riippuu kaikilka edes syömisistä tms. Täälläkin monta joilla painoo ei ole tullut vieläkään, vaikka söisi paljonkin. Ite syönytkin normaalia enemmän, myös herkkuja, mutta yritän olla stressaamatta.

Kysyin just eilen aina todella hoikalta ja pitkältä ystävältäni paljon hänelle vuosi sitten tuli kiloja, niin 18kg. Ja15kg jäi muutamassa päivässä synnärille. Helpotti jo heti omaa stressiä kun kuulee muiden kokemuksia.
Ja toivottavasti imettäessä lähtee viimeisetkin kilot :D
 
Kyllä se aika paljon on yksilöstä kiinni paljon tulee painoa. Mulla tullut nyt n. 8-9kg ja mielestäni ihan ok vaikka huomaa että kilot kertyy ns. väärään paikkaan :rolleyes:. Esikoisesta tuli kokonaisuudessaan n. 17kg ja kaikki lähti pois 3kk aikana.

Sanoin tästä mun leipähimosta ja nyt olen jättänyt leivän ihan minimiin tai kokonaan pois ja painoa ei ole viikossa tullut yhtään..

Rv 26+1
 
Mä yritän kanssa olla nyt herkkulakossa häihin asti :D (ja häät siis ens viikolla eli tuskin mitään suurta muutosta ehtii tapahtua:wink)
 
+3 kg rv 23. Viikon loma vähän vauhditti painonnousua ja melkein meni jo 4 kg rikki (viikossa lisää 1,5 kg!) :grin Osa saattaa kyllä olla lentoturvotusta yms. Nyt paluu takaisin normaaliin ruokailuun, joten eiköhän painonnousu saada taas maltilliselle tasolle.
 
Mulla on tullut painoa 13kg, kyllä on härski lukema! Tänään alkoi raskausviikko 25. Kauhulla odotan loppuaikaa... Iiik!:woot:
 
Minä en ole halunnut kotona painoani kyttäillä, vaikka se varmaan pitäisi painonnousua kurissakin. Tänään kävin neuvolassa, raskausviikkoja 22+5, ja painoa on tullut lähtöpainosta hieman reilu 7 kg. Lähtöpainossa BMI 21,7, eli kokonaisuudessaan tilanne ei kai ole katastrofaalinen, mutta toivottavasti painonnousu ei tästä enää ainakaan kiihdy. Nyt siis kuukauden aikana painoa oli tullut reilu 800g/vko. :wtf
 
Kävin tänään 24+4 vaa'alla ja +5,6kg tullut nyt painoa. :) siitä viime kuukauden aikana tullut +2,3kg.
 
Mua ahdistaa nää kilot (+12,4kg) ja eniten se että mun naama on levinny ihan hulluna!!! kaksoisleuka näkyy kaikissa mahdollisissa asennoissa. Ja häät +kuvaus olis ens viikolla. Tuun oleen niiiiin hehkee :sad001
 
22+5 kohdalla oli +9kg, ja neuvolan th vaikutti tyytyväiseltä, ihan normaalia on kun painoindeksi oli lähtötilanteessa alhainen :)

Vähän kyl silti hirvittää eilen töissä syödyt kaksi munkkia.. ja tänään lisää :p
 
Mulla nyt rv 25+1 ja painoa tullut n 4 kg tähän mennessä. Tällä ruokahalulla olis voinut luulla et olis tullut enemmänkin :) Mulla on siis ihan jatkuva nälkä ja etenkin makeannälkä! Edellisissä raskauksissa makeaa ei oo tehnyt mieli mitenkään normaalia enempää mut nyt huomaa ihan selkeesti et koko ajan pitässaada jotain rasvasta/sokerista/muuta epäterveellistä.. Ja oon aika ajoin kyllä antanut mieliteoille periksi! Olisikohan sillä jotain tekemistä asian kanssa, kun tällä kertaa pitäisi olla tyttö tulossa?!
 
Kävin pitkästä aikaa vaa'alla ja näyttää kertyneen 7 kg ja tänään on 25+5. Täytyy kyllä sanoa, että uudelle kymmenykselle siirtyminen kirpaisi eniten, vaikka luku se on siinä missä muutkin.
 
Mulla nyt rv 25+1 ja painoa tullut n 4 kg tähän mennessä. Tällä ruokahalulla olis voinut luulla et olis tullut enemmänkin :) Mulla on siis ihan jatkuva nälkä ja etenkin makeannälkä! Edellisissä raskauksissa makeaa ei oo tehnyt mieli mitenkään normaalia enempää mut nyt huomaa ihan selkeesti et koko ajan pitässaada jotain rasvasta/sokerista/muuta epäterveellistä.. Ja oon aika ajoin kyllä antanut mieliteoille periksi! Olisikohan sillä jotain tekemistä asian kanssa, kun tällä kertaa pitäisi olla tyttö tulossa?!


En tiedä asiasta sen enempää, mutta mun kavereista kenellä lapsia ja molempia tyttöjä ja poikia niin pojista tullut vähemmän kiloja, kun tytöistä. :) mut eiköhän tämäkin oo ihan yksilöllistä.

Bello, täälläkin perjantaina yksi munkki, eilen kolme (!!) kun oli vastapaistettuja :p ja kyllä tänään vielä yksi täytyy syödä. Huomenna ryhdistäydytään :D
 
27+0 ja +9kg. Uusille kymmenluvuille siirtyminen kirpaisi kieltämättä vähän :D. Vielä toiset 9 kiloa matkaa esikoisen synnytyspainoon.
 
25+5 ja 6 kiloa tullut lisää. Nyt on kilon päässä ihka uusi kymmenluku, jota en aikaisemmin ole onneksi kohdannutkaan. Vähän hirvittää... Eilen oli myös sokerirasitus, jonka tuloksia en vielä saa pyhäpäivästä johtuen
 
Melkein 10 kg tainnut tulla, ärsyttää. Lähtöpaino tosin vähän epäselvä, kun tuppasi ennen raskautta pari kiloa heittelemään suuntaan ja toiseen. Vähän ihmetyttää kyllä tuo määrä, kun peili antaisi ymmärtää että suurin osa mennyt vaan mahaan ja persaukseen. Viimeisellä neuvolakäynnillä oli painonmuutos/vk 671 g, tuntuu kyllä kauhealta määrältä, mutta ei neuvolatäti mitään sanonut... :oops:

27+3
 
Mä olen hyvin miehisellä kymmenluvulla! Painan vähän enemmän kuin mieheni:wideyed: Se nyt on tosin vaan 174-senttinen, suht lihaksikas, mutta läskiä ei missään... No, olen ennenkin päässyt 2 kymmenlukua alaspäin synnytyksen jälkeen, joten uskotaan ja toivotaan, että pääsis vanhoihin mittoihin:rolleyes:
 
Takaisin
Top