WaitingForTheDay
Oman äänensä löytänyt
Olen nyt RV 24+5 ja +4kg tullut. Paino lähtenyt vasta viime viikkoina nousuun, sillä sitä ennen kova oksentelu piti painon pitkään kurissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös vielä miinuskiloilla mennään, rv 22 neuvolassa -0,4kg ensimmäiseen punnitukseen. Ylimääräisiä kiloja on ennestään ja normaalisti olen syönyt joten uskon että kaikki hyvin. Neuvolassakin näytti olevan tyytyväisiä vaan kun ei ole vielä tässä vaiheessa tullu enempää lisäkiloja.Mä meen edelleen miinuskiloilla, en muista tarkkaa määrää vaikka täysin normaalisti syön. Samalla tavalla menee näköjään tämäkin raskaus, kuten esikon kohdalla. Silloin loppuvaiheessa tuli vain joku reilu kolme kiloa ja sekin kokonaan turvotuksen aiheuttamaa. Mun puolesta paino saakin pudota, kun noita ylimääräisiä kiloja on vielä jonkin verran ja varsin hyvin tiedän, että vauva kyllä saa tarvitsemansa ravinnon vaikka paino ei nousiskaan. Esikoinenkin syntyi hyvänkokoisena ja laitoksellekin jäi kymmenisen kiloa. :) Ei niillä kilojen määrällä ole sen suurempaa merkitystä, kunhan vauva vaan voi hyvin. :)
Mä kans rakastan leipää ja siitä en tule luopumaan! :P Oon suurimman osan syömistäni leivistä vaihtanut täysjyvään... Muuta ei voi tehdä!!Mä oon addiktoitunut leipään ja ei ihme että kiloja tulee :banghead: Tänään oon pitänyt leivättömän päivän ja herran je mitä vieroitusoireitaTekee vaan koko ajan mieli avata pussi ja ottaa yks viipale!
Mulla sama... :POlisimpa mäkin noin järkevä ... 23+5 ja +10kg