Kilot poksahtelee!

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2016' aloitti Nibs, 20 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nibs Ihastunut foorumiin Elomammat 2016

Kuten jo Poksis! -keskustelussa ehdotin, olis hyvä olla myös tuskien helpottamiseksi oma poksahdus-keskustelu kerääntyville painokiloille raskauden edetessä :D
  2. Nibs Ihastunut foorumiin Elomammat 2016

Eli poks 4 kiloa (rv 9+3 tai 10+5). Apua mistä noi on tullu?! :?
  3. mannikka Ei muuta elämää Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2016 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Poks 1,5 kg rv7+1 :rolleyes: turvotusta?
  4. Rass Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Viikkoja 11+1 mutta kiloja ei muka ole tullut :rolleyes: maha on kauhee pallo niin senki takia en ihan ole varma luotanko tohon omaan vaakaan :confused:
  5. vaa_veli Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Elomammat 2016

Ihanaa! No käynpä heti vaa'alla!.... Viitisen kiloa, rv11+4:p
  6. Yxvaan Ihastunut foorumiin Elomammat 2016 Marraskuunmammat 2014

Rv 11+5 ja +1kg :P. Tänä aamuna tosin näytti melkein kahta kiloa plussaa lähtöpainoon, mutta en usko että olen sitä vuorokaudessa kerännyt vaan flunssa turvottaa.
  7. JN89 Ihastunut foorumiin Marraskuunmammat 2014

Eilen eli ev 12+0 vaaka näytti -2,5kg. Ja koska on ylimääräistä, niin paino ei saisi raskauden aikana nousta ollenkaan. Odotan kesän helteitä ja niiden tuomaa turvotusta. Sitten varmasti lähtee paino nousuun :/
  8. Ilpis Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Mä en uskalla käydä koko raskauden aikana kotona edes vaakalla :p
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  9. Annnika Rakastunut foorumiin Marrasmammat 2018 Heinämammat 2016

Täällä rv 12+3 ja +3kg lähtöpainoon.
  10. Popli Peruskäyttäjä Elomammat 2016

Täällä 11+6 ja 4,5kg, hui!
  11. Popli Peruskäyttäjä Elomammat 2016

Plussaa 4,5kg siis.. Lähtö BMI 26, joten kiloja ei passais tulla paljon.
  12. Nibs Ihastunut foorumiin Elomammat 2016

Miten voi turvotuksesta tulla näin paljon? Oikein pelottaa ja oon ihan masentunu tästä ulkoisesta ja sisäisestä olomuodosta. Vaikkakin siis raskaus on hyvä syy mutta se ei selitä tätä. Myönnän kyllä että pahoinvoidessa maistui roskaruoka ja suklaa, jotka varmasti edesauttoi kilojen tuloa mutta näin nopeesti ja paljon?! Iiks
  13. vaa_veli Ihastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015 Elomammat 2016

Mulla tuli esikoisesta 18kg vaikka olin viimesen kolmanneksen dieetillä raskausdiabeteksen takia. En ennen sitäkään mässäillyt ja olen normaalipainoinen. Ja tosiaan puoleen väliin mennessä tuli 12kg!!! Jospa tahti olisi nyt edes vähän hitaampi... No hätä! Ei kaikille kiloille voi mitään, niitä vaan tulee. Joillain tulee jopa 30kg!
  14. Niinu Peruskäyttäjä

Mullakin tullut jo 8+6 2,5kg!! Johtuu siitä että treenien tehot ja kestot on vähentyneet ja siitä, että on ollut pakko napostella jotain aivan koko ajan pahoinvoinnin vuoksi. En ole kuitenkaan joutunut oksentamaan onneksi kertaakaan. Kyl tää tästä tasottuu, kun raskaus etenee.
  15. Tytsyyy Peruskäyttäjä

10+3 +3kg eikä ois tarvinnut neuvolantädin mukaan tulla ollenkaan puoleen väliin asti :D ounou!
  16. Naksutin0816 Peruskäyttäjä

Mä en uskalla mennä vaa'alle ollenkaan, mua alkaa ahdistaa :sad001 neuvolassa käyn pakolliset, muuten koitan unohtaa vaa'an olemassaolon.
  17. mannikka Ei muuta elämää Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2016 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Vilkasin muuten viime raskauden painonkehitystä niin vielä rv14 olin alkupainossa ja silti tuli melkein 20kg :eek: o-ou..
  18. Nibs Ihastunut foorumiin Elomammat 2016

Huh, kävin aamulla vielä varmistaan painon niin olikin vain +3 kiloa eikä +4 kg jonka olin mitannut illalla. Kuitenkin iltapaino heittää sen verran, jonka kyllä arvaakin kun turvotus ja kerääntynyt neste vaan lisäääntyy iltaa kohden. Silti jo vähän ahdistaa toi nousu :?
  19. Pöppiäinen89 Aloittelija

Tänään 10+0 ja -3kg. Kuvittelin että paino olisi noussut, kun omasta mielestä turvotustakin on tullut. Ehkä tämä pahoinvointi on verottanut sen verran ja kiloja tulee kohta niin että ropisee ^^
  20. Merivesiväri Rakastunut foorumiin

Rv 13+5, -5kg

BMI 22 ennen raskautta, nyt en uskalla ees laskee :sad001

Jaa tämä sivu