Kiinteiden aloitus

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niknik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii ja mä selkeesti annan aivan liian vähän ruoka-aikoina ruokaa. Söi viiden jälkee sapuskan ja lämmitin ehkä noin puol purkkia ruokaa, veti viel jälkkäriks toisen puolikkaan hedelmäsosetta. Nyt iltapuurolla meni purkillinen (annettii sellain kuningatarpuuropurkki) puuroa, siis koko purkki, siinä on siis 2dl! Ensin lämmitin vaa puolet mutta ku näytti että ois voinu syödä enemmänki ni lämmitin loputkin ja sinne uppos! Toivottavasti huomenna tajuan lämmittää aterialla enemmän toiselle ruokaa :grin
 
Pitää varmaan tehä oikee lista itelle mitä ootte antanu lapsillenne ja mennä ostaa kauppa tyhjäks :D saa poika uusia makuja :)
 
Juu ja noi maidot on kyl kivan hintasia...
meijän poika söi muute 2 desii vadelmapuuroo! Saatiin valiolta maistiaisia kun mun rekisteröinti oli menny pieleen valio onni kerhoon. Täytyy siis rekisteröityy uudestaa sinne. Saatiin siis paketissa vadelmapuuroo, maissivelliä ja ruokalappu :)
 
Oon tehny niin paljon soseita että meni kolme kuukautta vanha monitoimikone paskaksi. Eikä ollu ees mikään halpa kone! :disgust Mies saa lähtee viikonloppuna viemään sen takas liikkeeseen ja soseiden teko jää hetkeksi tauolle. Onneksi pakkasessa on mistä valita :) Täällä on vähän puurot tökkiny nyt kun mukulalla on flunssa mutta muuten kaikki eväät maistuu, jopa se omena-tyrnisose mikä on aika ärmäkkää.
 
Mä en oo vieläkään saanu muuten sieltä Valiolta myöskään sitä näytettä! Oiskohan mullakin jotenkin epäonnistunut se ja saisin vähän näytteitä:grin
 
Mun mielestä tos vadelmapuuros on niin räkälima koostumus nii en pistäisi sitä kyllä suuhuni :D Tein taas tänä aamuna puuroo ja sekotin sinne aprikoosia ja mangoa.. Niin meni 2 desii taas puuroo :)
 
Meidän ipana syö kans vaihtelevasti aterioilla. 1-2dl menee puuroa. lounasta ja päivällistä. :) Lämmitän aina reilun 2dl, et saa varmasti syödäkseen niin paljon napa vetää. Eilis iltana kokeiltiin Onnin valikoimasta mustikkavadelmapuuroa. Yhtä hyvin upposi kuin Muksun vadelmapuuro. Se muksun vadelmapuuro oli nii hyvää, et miehen kans vaan katottiin kateellisena, kun poika veti sitä maiskuttaen kitusiinsa. Onneks ipanalle kelpaa ihan yhtä hyvin tavallisetkin puurot. :)
Mä tein eilen tomaattikastiketta ja kahta erilaista sosetta pojalle pakkaseen. Ollaan kohta viikko reissussa, nii saa sit kotiutua rauhassa, kun ei heti tarvi ruveta kokkaamaan pojalle ruokia.
 
Et oo marbles. Mä teen ite aina puurot pojalle. Mut mä maistatan välillä noita herkkupuuroja. Nyt maistettiin sitä Onnin puolukkapuuroa. Ne tetrat on vaan kätevämpiä reissun päällä. Nytkin lähdetään viikoksi reissuun ja jos joku aamu sattuu oleen hässäkkäinen, nii helpompi kaataa tetrasta se puuro lautaselle, kun alkaa kyläpaikassa ettiin kattiloita saatika kantaa kaurapuurolaatikkoa mukanaan. Vanhempien luona äiti lupas keittää puurot mulle ja pojalle.
 
Noi vauvojen puurot on ensinnäkin niin sairaan kalliita, ettei niitä tosiaankaan syödä ku harvoin.
 
Mäkin sain eilen postista sen näytepakkauksen ja pieleen menneen rekisteröinnin pahoittelun. Sisälsi just ihanan violettiraidallisen ruokalapun, joka on jo ihan sotkussa ja maissivellin ja sen vadelmapuuron, joka kans uppoo hyvin :happy119
 
Nii on ne hätävarana kyl käteviä. :)

Muoks. Jäi kirjoitus kesken, kun ipana täräytti miehekkään pökylän vaippaan.

Nii joo... piti tuosta Onni-kerhosta, vai mikä lie kans jotai sanoa... mäkin lähetin sen paperiversion niille, mut ei oo koskaan mitään kuulunu. Saiskohan sitä itekin ruokalapun? :D Niitä on ny kolme, mut aina on joku likasena tai joku kuivumassa. :D
 
Takaisin
Top