Meillä myös on kasvanut kiinteiden menekki, mutta en osaa sanoa, johtuuko kasvupiikistä; vaihdoin hiljattain enemmän takaisin lusikoitaviin ruokiin sormisyötävistä, joten voi olla, että sekin vaikuttaa menekkiin. Ja se, että helteiden aikaan pojalle ei tuntunut ruoka maistuvan kunnolla, nyt taas on minusta tullut painoakin enemmän. Sormiruuan kanssa tuntui, ettei poika malttanut syödä kovin paljon, nyt taas kun lappaan sapuskaa lusikalla suuhun ja hän saa itse "auttaa" omalla lusikalla, maistuu ruoka paremmin. Sen sanottuani, meillä oli eilen taas pitkästä aikaa sormiruokaa, ja sekin maistui hyvin :)
Tänään ajattelin kokeilla onneani ja LEIPOA jotain (varmaan sämpylöitä) pojan kanssa yhdessä. Siivoan tämän kuningasidean jäljiltä luultavasti koko loppuvuoden, mutta luulen, että kivaa tulee olemaan! :)
Tänään ajattelin kokeilla onneani ja LEIPOA jotain (varmaan sämpylöitä) pojan kanssa yhdessä. Siivoan tämän kuningasidean jäljiltä luultavasti koko loppuvuoden, mutta luulen, että kivaa tulee olemaan! :)