Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia surun keskelle. Ei varmaan lohduta nyt yhtään, mutta nyt noiden keskenmenojen syytä tulisi ruveta tutkimaan, ja ehkä saat seuraavaan raskauteen jo lääketieteestä tukea..? Sitten kun taas jaksat yrittää.

Olen niin pahoillani pienitimantti!!!:sad001
Itsellä myös alla kaksi kemiallista, hieman pystyn samaistumaan tuntemuksiisi.
Jaksamista sinulle oikein paljon!:Heartred

Soitin neuvolaan nyt aamulla ja se nainen halus ehdottomasti lähettää mut ultrattavaks. Eli huomenna vielä ultra. Mutta oli kanssa sitä mieltä et kyl se varmaan keskenmeno on mutta saa sitten ainakin varmuuden ja mielenrauhan asiaan ja soittelee mulle myöhemminkin että miten jakselen yms :-)

Onpa ihana terkkari sulla neuvolassa :) Tosi hyvä ettei jättäny yksin tän asian kanssa eikä minkään sortin epätietoisuuteen. Paljon jaksamista sinulle pienitimantti! Toivottavasti seuraavalla yrityksellä vihdoin saisit vauvan syliin asti <3

Täällä ei näkyny varhaisultrassa mitään, niinku pelkäsinki. Ei kohdussa, eikä kohdun ulkopuolella. Kesken oli siis menny sillon ku vuoti, verikoekontrollin käyn vielä mutta luultavasti näkyy jotain sen takia jos ei kaikki raskauteen liittyvä vuotanu pois.

Voi ei Deb. Oon tosi pahoillani aun puolesta. Voimia ja tsemmppiä ja kauheesti haleja sinne. :'( toivotaan että vielä teille pienokainen siunautuu. Oot ajatuksissa. <3

Voi ei deb! Mä olin aika varma että siellä näkyisi jotan sinulla kun niin hienosti raskaushormooni nousi. Toivottavasti vielä onnistaa.

Ei oo täälläkään itku kaukana teidän puolestanne. Mitä isoin osanotto myös teidän suruunne Deb... <3

Tuskin olin edellisen ehtinyt kirjoittaa, kun menin vessaan, ja limaista, veristä vuotoa... :, ( Pyyhkiessä ja siteeseen asti. Tänään 5+6, ja aamulla leffaviivat testiin... en kestä....

Voi ei Tinja. Toivottavasti harmitonta :/ kamalasti tulee nyt ikäviö uutisia :(

Tuskin olin edellisen ehtinyt kirjoittaa, kun menin vessaan, ja limaista, veristä vuotoa... :, ( Pyyhkiessä ja siteeseen asti. Tänään 5+6, ja aamulla leffaviivat testiin... en kestä....

Eikä... tuleeko vieläkin?

Todella surullista luettavaa täällä. :sad001 Toivotan ihan hirmuisesti voimia pienitimantille ja Debille :Heartred Niin harmillista kun joutuu vaan taipumaan siihen tilanteeseen minkä luonto järjestää, eikä omalla toiminnallaan voi asiaan vaikuttaa yhtään.. Mutta hyvä jos saatte tutkimuksia alulle ja jos seuraavalla kerralla onnistuisi.

Ja Tinjan tilanteeseen toivon vaan että olisi harmitonta loppujen lopuksi, mutta tietysti pistää aina pelästyttämään varsinkaan yhtään runsaampi vuoto... :sorry:

EIKÄ...on niin väärin!!ompa kurja olo näistä viesteistä,tosi pahoillani. tsemppirutistus tähän hetkeen ja voimia tulevaan. :Heartbigred

Voi ei Deb :/ Mä myös olin ihan varma että sulla oli harmitonta :/ Paljon voimia sinulle ja toivottavasti seuraavalla on niin paljon tarrasukkia, että pysyy kyydissä!

Tinjalle tsempit! Toivottavasti on vaaratonta! Pidetään vielä peukut pystyssä.

Takaisin