Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikka siitä keskeytyksestä on 5 vuotta niin mulla on ollut vaikeita aikoja. Typeränä sitten vielä halusin tietää sukupuolen kun kysyttiin haluanko tietää niin tyttö oli. Ja tyttöä sitten olen jäänyt kaipaamaan ja välillä musta tuntuu suoraan sanoen aika idioottimaiselta. :arghh:

Tänään holahti verta housuihin. Loppu yhtä nopeasti kuin tulikin. Alkaa kyllä vahvasti tuntumaan siltä että tällä hetkellä mulla on hematooma joka vuotaa välillä. Viime raskaudessa sellainen tuli paljon myöhemmin.

Kävin äsken töissä vessassa, ja huomasin et mun työhousut on ihan veressä .. ei oo mitään hyytymiä eikä alamahakipuja mut tosi runsasta vuotoo.. mitä mä teen???? :'(

Pienitimantti, jos on kipuja ja vuotoo toista siteellistä ni lähe näytille. Jos ei kipuja ja vuoto vähäisempää niin todennäköisesti vaaratonta.

Voi ei noit pelottavia vuotoja...Sireeninkukka antoikin jo ohjeistusta, toivottavasti työsi on sen luontoista, että pääset helposti lähtemään. Pidän peukkuja sinulle! Halaus!!!

Sireeninkukalta hyvät ohjeet vuotoiluun!

Mulla tuli tänään aamulla halpisliuskalla nega, mut ip saman 25 ml/u digillä raskaana 1-2. Pelkohan se heräs. Meen huomenna verikokeeseen ottaa hcg-arvoa... saas nähdä mitä huomisaamun apteekin puikko tuo tullessaan.

Pienitimantti, jos on kipuja ja vuotoo toista siteellistä ni lähe näytille. Jos ei kipuja ja vuoto vähäisempää niin todennäköisesti vaaratonta.

Tää on tosi runsasta.... mullei oo mahiksia lähtee mihinkään enään :-( pakko odottaa huomisaamuun. Soitanko sillon päivystykseen vai neuvolaan? En tee varmaa muutaku itken ku pääsen töistä :(

Ja ei oo kipuja.. mut tosiaan vuoto tosi runsasta.. tää tais olla tässä. Voiko ne lääkärissäkään ultrata ku viikotkin on vasta 5+3 tänään nii näkyiskö sie muutenkaan mitään? Oon ihan suruissani ja paniikissa...

Voi ei pienitimantti :/ voithan sä soittaa kuitenkin päivystykseen ja kysyä neuvoa, vaikka et pääsisikään lähtemään nyt sinne.. en tiedä tekeekö ne mitään ja jos niin mitä. tsemppiä!!!

Taiga, mulla ainaki halpisliukat (sofi) näyttää paljon haaleampaa viivaa ku kalliimmat testit, vaikka pitäis olla sama herkkyys kaikissa.

Voi ei, tiedän tuon olon Pienitimantti <3 Voit hyvin soittaa päivystykseen ja selittää tilanteen (myös hätääntyneen olotilan), kertovat sit miten kannattaa tehä. Itelläni oli km:ssä suht kovat menkkakivut ja vuoto kiihtyi koko ajan. Soitin illasta ja pääsin aamulla käymään, niin ultrasivat. Kyllä ne näkee siellä jtkn, vaikkei viikot olis suuretkaa. Ainaki ruskuaispussin yleensä ja onko kohdussa. Pelkät vuodot on kuitenkin hyvin yleisiä (runsaatkin), jos se mitään lohduttaa <3. Olisko sulla nyt menkka-ajankohta normikierron mukaan?

Kipuja ei oo vieläkään. Verta tulee samallailla ku runsaissa menkoissa. Menkat ollu tosi epäsäännölliset 28-60päivää kierto. Jos viimekierron mukaan eli 34 laskee niin menkat olisin nyt 3 päivää myöhässä. Taidan soittaa päivystykseen että mitä teen heti ku itku loppuu.. anteeks sekava teksti mut oon tosi hätääntynyt nyt ku jos pelot käy taas toteen.

Pienitimantti, täältä myös saman kokeneelta niiiin isot pahoittelut ja paljon voimia. Tuntuu tosi pahalta sun puolesta, rassu joudut vielä töissä olemaan vaikka taidat olla ihan paniikissa. Koeta jaksaa... :sad010

Onko tässä enään mitään toivoa? Ekse oo kuitenkin hyvä merkki ettei ole kipuja? Voisko nää ollakki vaa valemenkat tai joku muu ku keskenmeno? :-(

Pienitimantti, mä pidän peukkuja että olis vaan harmitonta vuotoo <3 mulla oli melko runsasta vuotoo alussa kaks päivää, ja se todettiin harmittomaks :) voi kamala miten joudut hätäilee :( <3

Pienitimantti jaksamista tuohon kauheaan tilanteeseen. Toivotaan todella että olisikin harmiton vuoto, mutta vähemmästäkin sitä menee pois tolaltaan :(

Mulla tuli tänään ekaa kertaa plussan jälkeen pientä vuotoa ja sekin pistää mieltä matalaksi. Noh aamulla raskaustestiä ja toivotaan parasta. Ei tässä muutakaan ole tehtävissä.

Voi että pienitimantti, kamala tilanne:sad001 Toivottavasti asia selviää, ja toivotaan parasta!
Jaksamista!:Heartbigred

Pienitimantti, oon samaa mieltä kuin muut, soita ihmeessä päivystykseen. Aamullakin suosittelisin mieluummin päivystystä kuin neuvolaa (puhelinaikojen vuoksi lähinnä). Ja tosiaan kun ei kipuja ole niin on vielä hyvä merkki. Haleja sinne kovasti!

Takaisin