Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähän mennessä yhdellä vessakäynnillä limaista, ikään kuin valkovuodonsekaista vuotoa niin, että tuli sekä paperiin että pikkuhousunsuojaan. Anteeksi yksityiskohdat. :(

Luin just äsken nää ja kävin vessassa ja rusehtavaa tuhruvuotoa näkyi mullakin, alavatsa myös kipuilee, tosin sitä on ollut päivittäin muutenkin. Toivotaan parasta :(

Luin just äsken nää ja kävin vessassa ja rusehtavaa tuhruvuotoa näkyi mullakin, alavatsa myös kipuilee, tosin sitä on ollut päivittäin muutenkin. Toivotaan parasta :(

Anteeks jos pelottelen mut luin jostain että rusehtava vuoto voi kieliä kohdunulkoisesta :/

Mulla oli viime raskaudessa vähän plussan jälkeen parina päivänä rusehtavaa tuhruvuotoa ja liittyi ilmeisssti kiinnittymiseen. Kaikki oli hyvin :) että jos ei se siitä ylly ja tuu kovia kipuja tai esim sitä hartiapiatosta, niin eiköhän oo ihan normaalia. Se taitaa olla aika yleistäkin.

Oon lukenut kans kohdun ulkoiseen liittyen eriasteisesta vuodosta, mulla on nyt 6+6 ja ollut parin viikon ajan aika kovia ohimeneviä alavatsakipuja, joihin en ole sit sen enempää kiinnittänyt huomiota kun samanlaista ollut muillakin eikä ole ollut vuotoa. Nyt vasta iltapäivällä tuli paperiin rusehtavaa valkovuotoa. Pitää seurata tilannetta, vähän kammottaa kuitenkin :(

Voi että ku on tullu huonoja uutisia tänne :/ paljon voimia teille pienitimantti ja deb!! Ja peukkuja ettei olis vaarallista tinja 79 ja enia!! <3

Onpa täällä nyt surullisia uutisia :( pahoittelut pienitimantti ja deb!

Toivotaan Tinja ja enia että harmitonta vaan!

Mulla tuli esikoisen raskaudessa joskus viikoilla 7-10 (en muista tarkkoja viikkoja) rusehtavaa vuotoa mikä tuli siteeseen asti. Terve poika syntyi.

Tuli just labrojen tulos, S-HCG alle 5 eli kaiken pitäis olla poistunu kohdusta lähestulkoon kokonaan.

Pahoittelut Debille ja pienitimantille! :( surullisia uutisia, kaikkea hyvää jatkoon molemmille <3

Voi Deb ihan kamalaa! Suuret pahoittelut tilanteeseesi, ei riitä sanat :(

Lueskelin eilen alkuraskauden vuodosta: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00107

Oletteko te sitä mieltä että vuodon jälkeen olisi aina yhteydessä neuvolaan? Lähinnä nyt näissä lievemmissä tapauksissa... Minulla on nyt plussan jälkeen toista päivää niukkaa rusehtavaa vuotoa. Viikkoja olisi tasan 4 ja tänään pitäisi alkaa menkat.. Eli toivon todella että olisi ns. valemenkat, mutta toki mietityttää. Aamulla raskaustestin viiva oli sentään ihan ok. Ja toisaalta kun olen näin varhaisessa vaiheessa niin mitä neuvolatätikään tässä voi auttaa?..

Samaa mietin itsekin. Taidan katsella yltyykö vuoto. Toistaiseksi ei oo enää tullut kuon ton päiväisen säikähdyksen verran. Mulla on viikon päästä ar ultra, ni tosiaan jos vuoto ei runsastu, eikä tule kipuja, niin eipä se neuvolan terkka asialle mitään mahda... tuleepa vaan pitkä viikko oottaa.

Muokattu viimeksi:
Lueskelin eilen alkuraskauden vuodosta: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00107

Oletteko te sitä mieltä että vuodon jälkeen olisi aina yhteydessä neuvolaan? Lähinnä nyt näissä lievemmissä tapauksissa... Minulla on nyt plussan jälkeen toista päivää niukkaa rusehtavaa vuotoa. Viikkoja olisi tasan 4 ja tänään pitäisi alkaa menkat.. Eli toivon todella että olisi ns. valemenkat, mutta toki mietityttää. Aamulla raskaustestin viiva oli sentään ihan ok. Ja toisaalta kun olen näin varhaisessa vaiheessa niin mitä neuvolatätikään tässä voi auttaa?..

Mä soittasin neuvolaan huomenna. Mut ainakin passitettiin heti ultraan joka on huomenna. Riippuu varmasti neuvolatädistäkin mutta uskon et se laittaa sut kanssa ultrattavaks :)

En oikeen tiedä minne tänne pitäis kirjotella, mutta tää aihe nyt itelle on kovin pinnalla. Nyt menossa rv 4+6, takana on kaksi kkm ja ku, joten pelko on aika suuri josko taas tulee epäonnistunu raskaus. Ennen plussaa oli 3 päivää reilua menkkoja muistuttavaa vuotoa.

Pahoittelut dep ja pienitimantti! :(

Enia itellä ollu kohdun ulkoinen. Se pistävä kipu alko rv6 ja sillon otettiin hcg ja viikon päästä uusi mittaus ja siitä jo näki että arvot seilas omiaan, eikä kohdussa näkyny mitään, seurailtiin hetki ja sitten ilmesty näkyviin munanjohtimeen. Ja tosiaan oli ruskeaa vuotoa ja se ei ollu mitään tuhrua vaan ihan reilusti. Ja se kipu oli lähinnä jatkuvaa. Tottakai toisella voi olla aivan erilaiset oireet.

Takaisin