Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos hattivatti_ vastauksesta! Mulla kipu enemmän polttelee, tai sellasta kovaa menkkakipua muistuttaa, kestää maks 15min kerrallaan ja tulee muutaman kerran vuorokaudessa. Usealla kaverilla ollut samanlaisia kipuja, siksi en ole niihin niin kovin paljoa takertunut ja neuvolastakin neuvoi vaan seurailemaan ja ottamaan lääkäriin yhteyttä jos ei mene ohi. Vuoto ei toistaiseksi ollut todellakaan runsasta, pitää seurata kuinka kehittyy

Meinasinkin Enia jo yksärillä kysyä miten menee, mutta vastaan tähän siis. :)

Vuotoa ei ole tullut kuin sen yhden wc-käynti pyyhkäisyn verran. Oireet jyllää ennallaan, mikä ei tietty mitään takaa, kun eilisen leffaviivatestin perusteella ainakin hcg:ta on elimistössä reilusti yhä, olipa tilanne kohdun uumenissa mikä tahansa. Mutta yritän mennä optimismin kautta. Toistaiseksi olen raskaana, mutta jos tämä menee kesken, on sille jokin hyvä syy.

Toivotaan Enia että molemmat selvitään säikähdyksellä, ja samoin sinä jonka profiilikuvassa on kissa, anteeksi, en muista nimimerkkiäsi, eikä se näy tällä sivulla. Minun esikoisesta minulla oli myös kahtena päivänä pyyhkäisyvuotoa, mutta raskaus eteni onnellisesti ja tuossa tuo pieni säikyttelijä nyt temmeltää. <3

Kyllä mää Mielipidekysymys varmaan varaan sen ar-ultran niin, että se on pikkusen ennen neuvolaa. Oulussa ei maksa yksityisessä neuvolassa, ku 60 €.
Mainitsin jossain vaiheessa miehelle, että ois kyllä kiva nähä testissä ne leffaviivat. Se tuntu jotenki innostuvan siitä ja on pari kertaa kysyny kaupassa, että ostetaanko mulle testi. No, eilen ostettiin ja nyt oli kyllä aamulla leffaviivat! Testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi :happy: Nyt on seki nähty ja mies vaikutti oikeen tyytyväiseltä. Tuntu, että se oli sille tärkeempi juttu, ku mulle <3

Enia ja Tinja kiva että on vuodot pysyneet minimissä! Positiivisen kautta kannattaa mennä :) Mä heräsin keskellä yötä melkoisen kovaan kipuun alavatsassa menkkamaisesti. Olin ihan varma että se oli nyt tässä tämä raskaus. Mitään ei kuitenkaan vuotanut eikä ole tänään myöhemminkään. Ehkä soitan neuvolaan soittoajalla, kun vähän mietityttää tämä.

Mun testissä eilen oli myös testiviiva tummempi, etenkin kuivasta testistä näkyy hyvin. :) Ja se, että pc testiin alkoi plussa piirtymään Heti! Tästä saan vähän toivoa kyllä... Hiukan pitkälle voi tuntua aika ennen ens torstaiaamun ultraa.

Kirjoittele tänne Kotikisu sit mitä sanovat neukkulasta. Mä taidan noista muista ketjuista vähän taustailla täs, mutta tässä voi näitä vatvoa. (En halua muille pelkojani tartuttaa)

Mitkä viikot teillä toi noin vahvat testiviivat Fifi ja Tinja?

Mä tyhmä testasin tänään 5+0 eikä tunnu viivat vahvistuvan. Saman näköset oli 4+5 ja jo 4+3, 4+2 on jonkin verran haaleempi kun tän päivänen. Oisin kans ne leffaviivat toivonu näkeväni.

Tinja79. Minusta tuo sinun vuotelu kuulosti siltä että se olisi peräisin kuivilta limakalvoilta. En olisi vielä huolissaan jos ei ihan kirkasta verta tule runsaasti. :) minulla ei ole mitään siteeseen eilen tullut. Jännittelen vähän miten tänään. Jotenki vaikea uskoa että se vuotelu olisi nyt tässä.

Kiitos ihanat. <3 Eilisen järkytyksen jälkeen on kyllä itselläkin ihan positiivinen olo yhä. Kuitenkin. Raskaus sujunut kuitenkin ihan tutun mallin mukaan (esikoiselta, lieväoireisena, mutta kyllä niitä yökkäilyjä ja tissisaristuksia tulee ja menee kuten tähänkin asti.

Mä testasin noi pregcheckit arviolta 3+6, 4+6 ja 5+6, mutta tosiaan se on vaan mun paras arvaus. Liitän tähän kuvan missä kaikki testit, ehkä toi keskimmäinen olis sit lähinnä Mielipidekysymys sun 5+0 testiä. Mutta muistathan että nää on tosi yksilöllisiä juttuja, ja mun viikot voi teoriassa olla pidemmälläkin. :) Screenshot_2017-06-16-13-01-23.png

Mää testasin eka kerran 3+6 hailuran ja 4+1 vähän tummemman. Sen jälkeen en oo testannu, ku vasta tänään eli 6+2 ja nyt oli kunnon viivat. Eli malta vaan Mielipidekysymys oottaa niin kyllä ne sieltä tulee :)

Mä stressasin viivojen kanssa edellisessäkin raskaudessa. Ekassa en, kun sillon oli aluksi kaksi kyytiläistä niin 4+5 oli jo täysin tasavahvat viivat. Ehkä tästä voi ainakin päätellä, ettei monikkoraskaus ois tällä kertaa :D

Ja kyl se testiviiva on tässä tummunu, kun saanu tikku rauhassa marinoitua enempi. Siis en oo tokikaan enemmissä pissoissa uittanu :D Mutta hyvältä näyttää nyt, ehkä liian nopeesti tulkkasin ja vertailin, kun verrokkina kuitenkin se kaks päivää sitten tehty.

Jospa nyt vihdoin malttais lopettaa testailunkin.. :D

Mä kans stressaan viivojen vahvistumista. Yritän pitää taukoa testauksesta ainakin sunnuntaiaamuun :D Eilisaamuna tuli onneksi selkeä ohut viiva apteekin puikkoon, mutta ei mitää leffamatskua kummiskaa. Se vähän helpotti, ku ke oli liuskassa nega. Kävin myös eilen hcg-arvoverikokeessa, illasta tulee tulokset ja oon jo 3 krt käyny kattoo. En lainkaan hysteerinen siis.... :D

Samoin. Testasin tänäänkin ja huimasti vahvistunut toissapäiväisessä :) varasin tänään klinikalle varhaisultran ja ne kysy et haluanko verimittaukset, mut sanoin et en. Kai mä luotan noihin testeihin, kun on niin hyvin tummuneet. :)

Noita vuotoja näyttää olevan enemmän ja vähemmän niin muistaakseni rusehtavan värinen vuoto on yleensä normaalia ellei kipuja ole mutta kirkas veri on yleensä merkki jostain huonommasta näin muistaakseni lääkäri sanoi kkm aikaan kun kyseli millaista vuotoni on. Omalla kohdalla ainakin tiesin heti ettei ollut vaarattomasta vuodosta kyse kun kirkkaan veren seassa oli pienen pieniä hyytymiä. Toivon todella että kaikilla pysyy pieni matkassa! :) Myös omalla kohdalla toivon syvästi toki hyvä että syke näkyi ja viikot meni aika nappiin mitä epäilin mutta itsellä pelko käy välillä koska omalla kohdalla on löytynyt syke ja kuitenkin raskaus päättyi kkm

Joo ultrassa näkyi kohdussa vaan verta joka vuotelee nyt pois. Eli joku joka siellä on kehittynyt on jo tullutkin pois. Nyt poistun täältä ryhmästä ja siirryn takas varmaan kuitenkin kuumeilemaan. Ei tää keskenmeno alkujärkytyksen jälkeen enään niin pahalta tunnu enemmänkin olo on että saispa uutta tärppiä vaikka heti tässä kierrossa :-) onnea muille matkaan :)

Mun vuoto oli kuin runsaampaa valkovuotoa jossa oli verta mukana. Mutta jää nyt nähtäväksi mitä se oli. Onneksi viikonlopuksi paljon kaikkee puuhaa suunnitteilla, ja sit onkin enää ma-ke kärvisteltävä ja to aamusta ultra. Pienempinä paloina ei tunnu niin ikuisuudelta kuin 6 päivää.

Tinja mulla oli juuri samanlaista vuotoa ^^

En saanut neuvolasta vastausta, mutta eipä tuo nyt suoranaisesti haittaakaan. Lähinnä mietin että ihan turhastako sinne olen yhteydessä :D Tänään ei ole enää vuotanut, niin toivon kaiken olevan ok. Aamun testiviiva oli kuitenkin jo selvästi vahvistunut! :)

Näinköhän sitä joutuu vielä kuitenkin testipaketin ostamaan... Kattelin jo, mutta lähikaupasta oli pc:t lopussa, niin aattelin että järkevin olis tehdä samanmerkkisillä, jos nyt ylipäätään voi järkeväksi sanoa kymmenettä testiä... :D

Takaisin