Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi pienitimantti :( toivottavasti tilanne ja vuodon syy selviää viimeistään aamulla! Varmasti tuollainen vuoto saa aivan pois tolaltaan. Jaksamista!

Kotikisulle myös tsemppiä ja toivotaan että viiva testissä on vahvistunut!

Pienitimantti, mä pidän peukkuja että olis vaan harmitonta vuotoo <3 mulla oli melko runsasta vuotoo alussa kaks päivää, ja se todettiin harmittomaks :) voi kamala miten joudut hätäilee :( <3

Oliko sulla veristä vuotoo vai ruskeaa?

Kiitos tsempeistä!! Mä todellakin toivon että tää on vaan harmitonta! :-( soitan päivystykseen nyt.

Oliko sulla veristä vuotoo vai ruskeaa?

Ihan veristä vuotoo, ja lorisi oikein kunnolla pönttöön vessassa käydessä. Toki huominen ultra jännittää, että onhan siellä kaikki niinku pitää vaikka hcg nousikin sen jälkeen roimasti kun vuoto oli loppu. Mutta verikokeen mukaan tosiaan harmitonta vuotoo vaikka oli veristä ja suht runsastakin :) toivotaan parasta <3

Mun eka raskaus oli kemiallinen/varhainen km. Plussaa pukkas heti kun menkat jäi pois. Tein jossain kohdin uusintatestiä ja se oliki yllätykseks vaaleampi.. no pari pvä siitä alkoi ruskea tuhruvuoto, seuraavana pvänä jo kirkkaampaa ja vähän oli kipuja. Mul ei yleisestikään oo juuri kuukautiskipuja niin en pysty vertaa. Tää oli jotain 5+ paikkeilla. Käytiin näytillä ja jotain kohdussa näkyi mut ei pystytty sanoo varmaks. Vuotoo kesti jokusen pvän ja viikon kuluttua kontrollissa todettiin et kaikki tullu pois. Sellanen kokemus mulla. Mut osasin ounastella huonoja kun alkoi kipujakin tulla. Menin paniikkiin eikä sekään parantanu omaa oloa yhtään.. et siitäkin kannattaa rohkeasti sanoa kun soittaa.

Kuulemma todennäkösesti keskenmeno.. huomenna lääkärii varmaankin. Poistun täältä ryhmästä nyt sit varmaan. Käski vaan seurailla vuotoo ja sano et kannattaa varautua et kipuja tulee. Ei oikee noteerannu mtn vaikka sanoin et oon paniikissa.

Mulla ei keskenmenneessä aluksi juurikaan ollut kipuja. Tuli yks kaks pois. Tuo on hirveä tunne ja olen tänäänkin paininut tuon kanssa. Vuoto tosin loppui yhtä nopeasti kuin tulikin. Mutta en voi varmaksi sanoa jatkuuko tämäkään. Peukut pystyyn että kaikki hyvin!

Voi Pienitimantti! Sä oot nyt tehnyt voitavasi ja huomenna toivottavasti tiedetään lisää. Toivottavasti et yksin joudu olemaan tänään? Vielä on toivoa, mutta ihan kauhea se on olla "odottamassa pahinta" nyt siihen asti.

Olen tosi, tosi pahoillani Pienitimantti. Roiku täällä ihmeessä kunnes saat selvyyden, täällä on fiksuja ja paljon kokeneita naisia tukena.

Muillekin joilla vuotoja paljon voimia, ja kärsivällisyyttä ahdistaviin hetkiin... Minulla on takana kaksi km, toinen alkoi vuodolla, toinen ei. Mutta myös hyvin menneessä raskaudessa oli pientä tuhruvuotoa. Eli mä en valitettavasti osaa noista vuodoista sanoa onko huono vai hyvä juttu, toivotaan tietysti parasta. <3

Joo, soitan aamulla heti lääkäriin ja vaadin jonkun ultran tai jotain... tein äsken raskaustestin ja se näytti tältä että haalenemaan päin on jos tossa edes on enään sitä toista viivaa..
ImageUploadedByVau Foorumi1497467939.760326.jpg
Ja kyl joudun oleen huomiseen asti yksikseni :-/

Voi pienitimantti <3 virtuaali haleja täältä. Aivan kamalaa, tsemppejä! <3

Alko tulla reilusti hyytymiä nyt veren seassa. En usko tän raskauden nyt jatkuvan tästä eteenpäin. Aattelin pitää nyt kokonaan tauon ja ottaa ehkäsyt käyttöön, ei kestä mielenterveys muuten. Tuun vielä ilmottamaan 100% lopputuloksen myöhemmin mutta siihen asti toivon kaikille onnellista odotusta ja että saatte vauvat syliin eikä kävis niinkun mulla tämä on nyt sit kolmas km peräkanaa. Tsemppiä muille <3

Voi miten kurjia juttuja täältä sai lukea :/ Kovasti jaksamista sinulle pienitimantti! Tosi ikävää, että joudut tommosessa tilanteessa olla yksin yön, kun yöllä kaikki tuntuu niin paljon pahemmaltakin. Iso hali sinulle <3

Pienitimantti, paljon haleja täältä, tosi kamalaa että joudut käymään taas tollasta läpi :( koita jaksaa <3

Voi ei Pienitimantti... tuli niin paha mieli puolestasi. Ja vielä 3. Krt jo sinulle <3. Tänään tiedät lisää! Vaadi ihmeessä ultrausta. Toivottavasti saat seuraa tänään eikä tarvitse mennä töihin. Yksi päivä kerrallaan.

Takaisin