Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuopuksen raskaus päättyi kyllä lopulta onnellisesti. Hiivatulehdukseen ei yleensä liity verenvuotoa. Vuoto voi olla kokkareista ja alapää voi tuntua ärtyneeltä ja kutittavalta. Mutta siihen mä kyllä vuodon liitin. En tiedä tuliko eilinen vuoto limakalvoista. En tiedä voiko isoa määrää verta tulla ärtyneistä limakalvoista.

Mä pelkään siihen saakka kunnes np ultras kaikki hyvin. Jos sitä ennen menee kesken niin sitten on mennyt. Sitten jatketaan elämää alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti.
Minun ensimmäinen raskauteni päättyi todella ikävästi. Rv 13 keskeytys anenkefalian vuoksi.

Nämä on erittäin vaikeita asioita. Joskus tuntuu vieläkin että kaipaan hirveästi ensimmäistä lastani.

ImageUploadedByVau Foorumi1497201434.608585.jpg
Teinpä testin mikä löyty kaapista.. aika haileelta näyttää edellisiin testeihin verrattuna. jääköhän kemialliseks niinkun pelkäsinkin. :-(

Muokattu viimeksi:
Pakko hakea äkkiä uus ja pidättää illempaan saakka ja tehä. Alko nyt hämää niin paljon! Saatan olla vähä kärsimätön mut ärsyttää jos oon elätelly turhuuksia :(

Voi itku Pienitimantti... toivottavasti uusi testi palauttaa toivon.. Voihan se olla että teit niitä ekoja haamuja niin varhain, ettei vieläkään ole 4+0 ja laimee pissa... Jos ostat useemman testin, ni suosittelisin tekemään toisen aamulla vahvasta pissasta. Kai se olis järkevintä joka tapauksessa, mutta tiiän ettei näissä jutuissa pelata aina järjellä vaan tunteella.

Mäki olisin sitä mieltä et voisi olla parempi odottaa aamuun niin saisi sen oikeimman tuloksen sitten.. Tuo viiva kyllä on melko selkeä kuitenkin, oletko tehnyt samanmerkkisellä testillä koko ajan jos välillä tuli tummempaa viivaa? :wideyed:

Oon tehny tän ja viimesimmän samoilla testeillä. Sitä ennen one stepin testejä.

En olisi vielä huollissani pienitimantti. Minä sain esikoisesta erittäin hailakan viivan rv 4+0-4+1. Luulenpa että parin päivän päästä viiva voi olla selvästi tummempi. Raskaudet on kyllä niin yksilöllisiä. Nyt esikoisen jälkeen raskaudet on näkyneet rv 4 paljon tummempana.

voi ei pienitimantti. minä kyllä näen viivan tuossa viimeisessä. onko siis kuitenkin haaleampi kuin ensimmäinen. Malta säästää testi aamuu niin saat varmemman tuloksen,vaikka vaikeaa se varmasti onkin!

5anna joo on haaleempi ku aikasemmin samalla testillä tekemä :-/ pakko malttaa aamuun.

Toisillahan ei ees hcg erity virtsaan paljoa ja testit aina hailuroita, mutta sitten verikokeissa näkyy selkeet viikkoja vastaavat pitoisuudet. Nää on niin monesta jutusta kiinni!

Ihan kauhia keskenmenon pelko iski eilen illalla eikä lopu ollenkaan. Takana yks kkm, lapsia 0. Haluaisin mennä ultraan ennen eka neuvolaa, kun tuntuu oudolta mennä sinne, jos ei edes tiedä onko kaikki kunnossa. Haluaisin nähä sen sykkeen ennen sitä, mutta pelottaa ettei sitä taas löydykään. :sad001

Voi ei Fifi :/ Näissä jutuissa on kyl vaikeeta uskoo järkeään, jos joku pelko iskee. Oiskohan sun mahdollista varaa yksityiseltä varhaisultraa? Maksaahan se, mutta oisko se kuitenkin sen mielenrauhan arvoista?

Sorrun itsekkin tuohon testailuun plussan jälkeen ja ne on niin monista jutuista kiinni millanen viiva on. Nimimerkillä kuopuksen raskaustesti rv 10 oli tosi hailura 3 tunnin pidätyksellä kun taas verikokeessa arvot oli taivaissa :D

Mäkin pyysin että mies tuo kaupasta pc:n paketin :hilarious: haluun nähdä josko nyt jo olis leffaviivat :D

Joo mä aattelin ehkä antaa nyt olla, plussaks mä ton mun testin jo määrittelin niin raskaana ollaan piste :D

Takaisin