Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun käsitys kemiallisesta on se, että hedelmöittyminen tapahtuu, munasolu hipaisee kohtua muttei tartu kiinni. Tästä aiheutuu raskaushormonia sen verran, että näkyy nipinnapin raskaustestissä jos testaa tosi varhain. Ja menkat sit tosiaan alkaa hiukan myöhässä, ja jos ei ole testannut, jää tämä kiinnittymisyritys monilla tiedostamatta. Korjatkaa fiksummat jos kerroin väärin.

Mutta onko sinulla nyt joku syy mikä aiheutti pelon? Teitkö vielä digiä? Tsemppiä ja sympatiaa, on tää alkuraskaus aikamoista...

varmaan se kun viivat vahvistu vähän mut silti tuntu että ei tarpeeks. Tein kylläkin eritesteillä. Eilen illalla pc testiin tuli tosi heikko viiva. En tie oliko liian laimee näyte sitten vai... ja teen digin kuhan kolahtaa postilaatikkoon.tilasin sen netistä ku sai muutaman euron halvemmalla. Meijän apteekis digi maksaa peräti 18e :-o katotaa mitä se sanoo. Mut jos digi näyttää raskaana ja viikot sekä menkat ei ala niin kaippa se on uskottava. Menispä viikot nopeampaa niin ei olis tätä kemiallisen ja km pelkoa :-(ImageUploadedByVau Foorumi1496995166.957451.jpg

Kyllä minullakin on pelkoja, pohjautuen aiempiin pettymyksiin. Mutta eipä tässä muuta voi, kuin toivoa parasta. Raskaana kunnes toisin todistetaan.

Mielestäni testasit ekat plussat tosi varhain, joten eikös se ole hyvä merkki. Itse testasin haalean plussan arviolta 3+6, enkä olis sitä edes plussaksi noteerannut ilman "Plussa vai ei?" -ketjulaisia. Eri merkkisten testien tulokset eivät ole vertailukelpoisia, eikä aina edes samanmerkkisten (virtsan laimeus yms tekijät) Tsemppiä, jos kellään teistä ei satu sitä kristallipalloa olemaan ( :anyone ), niin eipä tässä auta kuin antaa ajan kulua...

Joo eka plussa tuli kyllä tosi aikasin. Mutta sekin että kun tosiaan ei tiiä vielä millä viikolla oon raskaana luultavasti 4+4 tänään. Nää pelot taitaa olla ihan kaikilla aina, mutta kerrankun se kkm kolahti niin huomaa kyllä jättäneen jälkensä, ennen nt ultraa tuskin uskaltaa pitää lippua kamalan korkealla :-/ :-)

Minua mietityttää myös. Tän parin viikon aikana tullut vähäistä vuotoa ja välillä loppunut. Ja taas vähän vuotoa. Ei ole ollut runsasta mutta ei mulla aiemmissa raskauksissa ole ollut mitään vuotoja näin alussa. Onhan mulla keskenmenoista kokemusta mutta en tietenkään voi tietää jatkuuko vai ei.

Paitsi että mulle iski hiivatulehdus viime viikol ja kuuri loppui alkuviikosta. Hiiva pitäisi kuitenkin olla poissa

Kahden kemiallisen jälkeen on kyllä hieman pelkoa keskenmenosta, mutta nyt vahvan plussan jälkeen kuitenkin toiveikkaana ja kuten joku hyvin ylempänä totesikin että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan:)

Mulla on ollu tän parin viikon aikana on off vuotoja. Tai oikeestaa pyyhkiessä ja muutaman kerran läiskä housuissa. Nyt oli taas läiskä housuissa ja menin vessaan ja pissasin tuli vähän verta mukana ja kun pyyhin niin ihan ku olis menkat ollut. Ja nyt yhtäkkiä ei mitään. Tuntuu että ei tää aio jatkua. Tulee vielä pois :(

Mulla on ollu tän parin viikon aikana on off vuotoja. Tai oikeestaa pyyhkiessä ja muutaman kerran läiskä housuissa. Nyt oli taas läiskä housuissa ja menin vessaan ja pissasin tuli vähän verta mukana ja kun pyyhin niin ihan ku olis menkat ollut. Ja nyt yhtäkkiä ei mitään. Tuntuu että ei tää aio jatkua. Tulee vielä pois :(

Eikä :( älä heitä kirvestä vie kaivoon, voi olla ihan normaalia vuotoa varsinkin jos sun menkkojen ois pitäny näillä tienoilla alkaa. Jos toi jatkuu niin kannattaa soittaa neuvolaan tai terkkariin! :-(

Ivy toivotaan ettei tarkota keskenmenoo, mullakin oli alussa 2pvää runsastakin vuotoo eikä ollu menny kesken :) toki jännään ar-ultraa että onhan siellä kaikki hyvin.

Nyt 6+0 eikä ole menkka aika. Ei oikee oo edellisis vuotanu. Epäilyttää kun jatkunu monta päivää vaik vähäisenä. Keskenmeno alko vuotaa yllättäin rv8 kolmannessa raskaudessa. Kuopuksen odotuksessa vuodin rv 11-17 ruskeeta vuotoa aina aamuisin losahdus pönttöön läjä vanhaa verta. On vaa huonot fiilikset tästä.

Ivy, mulla oli esikoista odottaessa vähäistä vuotoa kaksi viikkoa rv6-8. Kävin ultrassa tarkastaa tilanteen ja siellä näkyi tyhjä sikiöpussi, mutta myös toinen, jossa köllötti meidän pikkuinen tyttö. Eli jos ei oo kipuja ja vuoto vähäistä, niin tämmöstäkin voi käydä. Ja hematoomathan myös saattaa vuodella runsaastikin. Nyt kannattaa soittaa neuvolaan heti maanantaina ja pyytää lähete ultraan tsekattavaksi, niin kauan kun ei vuoda tuon selkeemmin.

Tsemppiä!

Tuli vähän parempi mieli. Ei ole sen runsaan vuodon jälkeen tullut kuin vain vähän emättimeen kokeillessa. Sen verra kyllä mietityttää että soittelen kyllä neuvolaan maanantaina jos ei huomenna sitten ala vuoto runsastuu älyttömästi.

Mulla kanssa pe illasta niukkaa pyyhkimävuotoa. Kun "normisti" pyyhin, saattaa tulla ihan haaleaa vuotoa paperiin, mutta kun vähän emättimen puolelta paperilla pyyhin, niin tummempaa on.. Ei kuitenkaan valu, pöksyihin ei ole tullut. Ajattelin, voisiko olla kuivista limakalvoista johtuvaa..

Aluks pistin ärtyneiden limakalvojen piikkiin kun mulla oli plussan jälkeen hiiva ja limakalvot vuoteli sen takia. Mutta nyt ei oo enää ollu viikkoon hiivaa. Kävin tänään lääkärillä ja ei mitään hälyyttävää näkynyt. Ultra ei ole täällä terveyskeskuksessa mahdollista joten lääkäri oli sitä mieltä että neuvola voisi hommata minulle aikaistetun ultra ajan vuotelun vuoksi. Ei auta kun odotella. Tänään niukkaa vuotelua myös.

Aluks pistin ärtyneiden limakalvojen piikkiin kun mulla oli plussan jälkeen hiiva ja limakalvot vuoteli sen takia. Mutta nyt ei oo enää ollu viikkoon hiivaa. Kävin tänään lääkärillä ja ei mitään hälyyttävää näkynyt. Ultra ei ole täällä terveyskeskuksessa mahdollista joten lääkäri oli sitä mieltä että neuvola voisi hommata minulle aikaistetun ultra ajan vuotelun vuoksi. Ei auta kun odotella. Tänään niukkaa vuotelua myös.

Minkälaista vuotoa sulla on tullut?
Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa, mutta olo tuntuu aika kuivalta alhaalta :'D
Tänään pyyhkimävuoto vähentynyt. Kertaakaan ei ole pöksyihin tullut.

Muoks. Huomenna kanssa neuvolaan soitan.

Takaisin