Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh, aikamoisia naisia täällä, mitä elämänkohtaloita... Lämpimät osanottoni menetysten johdosta täältä myös Katra, ja hurjasti onnenhippuja tähän odotukseen, jossa ilmeisesti sulle siis kannattaa toivoa tyttöä. <3

Viikkoja nyt 11+0 ja tänään alkoi ruskea tiputteluvuoto... voi perrrrkl.. joo voi olla vaaratonta mutta oo tässä nyt sit stressaamatta!!

Milloin sulla on Munkkiposso ultra? Toivotaan että tyrehtyisi pian, ettei tarvii stressata! Mutta tämmösenä kuulostaa lähinnä limakalvojen vuotelulta.

Munkkiposso, toivotaan että kaikki on kunnossa kuitenkin! Tosin rauhanhan sitä ajatuksilleen saa vasta kun on käynyt varmistaa asian.. Josko ne olisi limakalvot mitä Mielipidekysymyskin veikkaili

Ultra on vasta 12+6 eli vajaat pari vkoa pitäs sinne kestää...tilanne ei vuodon kannalta vaikuta onneksi hälyttävältä, tosi minimaalista ollut nyt. Voikohan ne limakalvot vuodella jtn ihan itsekseen , viime seksikerrastakin on tovi vierähtänyt kiitos huonovointisuuden ja yleisen flegmaattisuuden:shifty: polku tähän asti on ollut pitkä ja vaikea, joten olen kyllä todella hermoheikko!

Ajattelin hankkia dopplerin, kyllähän sydänäänten pitäis jo näillä viikoin kuulua.. Pessimisti ajattelee että pehmentää iskua mikäli ultrassa ei kuuluisikaan mitään :sad001

Kyllä voi limakalvot vuotaa ilman yhdyntääkin. Pienestä vuodosta en huolisi. Se on usein todella harmitonta.

Minulla meni kesken tämä raskaus.Sinäänsä olen ottanut tämä aika rauhallisesti mutta olen ollut hieman hämilläni siitä kuinka ja kuka kertoi siitä minulle..ja se on jotenkin vienyt voimat minulta.Eli viime viikolla alkoi rusehtavaa vuotoa.Sunnuntai aamuna vuoto oli tullut housuihin asti ja muuttunut punaiseksi..silloin arvasin että kyllä tämä nyt kesken menee..silti roikuin vaan jonkun uskon varassa..lähdin puoleen päivään töihin.Sain siskolta hämmentävän viestin jossa edesmennyt tyttäreni kertoi asian hänelle la-su välisenä yönä unessa.Tosin ei suoraan, vaan niin että minä tiesin viestin sisällöstä että sielu on mennyt takasi taivaaseen.Maanantaina menin ultraan ja niin oli kesken mennyt..nousin pediltä suoraan vessaan ja raskausmateriaali meni pyttyyn.Toivoisin että joku poistaisi minut helmikuisten ryhmästä kun en itse osaa.Kaikille odottajille oikein paljon onnea raskauteen ja vauvan kanssa.❤

Voi miten surullinen uutinen katra :/ Paljon voimia!

Sinua ei tarvitse mitenkään erikseen poistaa ryhmästä, joku voi toki muokata listalta sinut pois.

Lämmin osanottoni Katra. Nää riipasee niin sydämestä joka kerta. <3 Aikamoinen juttu toi uni myös...

Tinka, eikö ollutkin? Unessa tyttäreni ojensi siskolleni korua, jossa oli paljon reikiä, joista oikein kirkas valo tuli ulos.Hän antoi korun siskon kämmenelle ja sanoi, että äiti tietää korun merkityksen.Mietin pari tuntia ja kävin kaikki tyttäreni korut mielessäni läpi..ei mitään.Sit ajattelin et voisiko koru olla jokin mikä merkitsee minulle jotain...sitten räpsähti! Otin kuvakaappauksen netistä ja lähetin siskolle.Kysyin oliko se tämä? Ja kyllä!! Eli Kalevalan lapsi koru.Itselläni ei kyseistä korua ole mutta usein miettinyt että pitäisi hankkia..Eli unessa tyttäreni halusi kertoa minulle että sielu (jota lapsi koru ja kirkas valo joka paistoi sisältä symboloi) on mennyt takas taivaaseen sisariensa luo❤ Niin lohdullista.❤ Kun lääkäri maanantaina viimein asian varmisti, itkin vain sen vuoksi, että juuri esikoiseni toi tämän viestin minulle ensin..kuulostaa varmaan pöljältä..

Takaisin