Tinja nyt ei kyllä ole aamusta tullut mitenkään älyttömästi mutta tulee kuitenkin ja vatsassa on aika kova paineen tunne
Ajattelin ensin etten mene minnekään lääkäriin vaan odottelen vklopun yli mitä tapahtuu kun en jaksa niitä samoja "ei sille mitään voi tehdä kuitenkaan" vastauksia mutta soitinpa nyt kuitenkin ja sain saman vastauksen Pääsen nyt kuitenkin näytille ettei tarvitse kärvistellä epätietoisuudessa.
Ihanaa että täällä oli hyviäkin uutisia kun tuntuu että näitä huonoja oli niin monta peräkkäin
On menossa rv9 8+6 siis kohta, huomenna rv10, ja nyt tänään oli menkkamaista tunnetta, ei kipua mutta jomotusta, ja selässäkin vähän tuntui. Sitten nyt illalla tullut vähän verta. ?? Ei että housuihin olisi enää tullut, eka kun huomasin oli vähän housuissa, mutta pyyhkiessä vähän tulee. Nyt huolestuttaa...rusehtavaa oli väriltään
On tulut yölläkin verta ja ollut kirkkaampaa ja vähän hyytymää. :'( ei kai tässä auta muu kuin seurata mitä tapahtuu? Minulla olisi ensi ti Oysissa käynti olisi myös 1. ultra. Mutta ma olen yhteydessä neuvolaan. Kyllä nyt itkettää ja surettaa entä jos on keskenmeno nyt.. Tämä on semmoisen menkkamaisen tuntuista, onko keskenmeno sen tuntuista? Mutta toisaalta joillakin vuotaa monesti raskausaikana, joten en ole tässä ihan vielä toivoa menettämässä vaikka miehen kanssa ollaan itketty tänä aamuna.. :'(
mom707, tuo epätietoisuus on niin kamalaa.. Onneksi pääsette pian ultraan varmistamaan tilanteen. Toivottavasti kaikki hyvin. Mullakin vuotaa verta vielä, mutta kivut ovat rauhoittuneet. Toki helposti alkaa sattua, jos teen liian äkillisiä liikkeitä ym. Joitain hyytymiä tullut myös, mutta olen ajatellut niiden olevan hematoomasta peräisin. Tämän viikon ultrassa siis oli kaikki hyvin pikkuisella. Seuraavaan ultraan yli kolme viikkoa. Odottavan aika on pitkä.
Vois kuvitella et näillä viikoilla jos menis kesken niin ei jäis epäselväksi, vaan olis tosi kovat kivut ja isoja hyytymiä... mut kyllä mä silti soittaisin päivystykseen tossa tilanteessa, tai viimeistään maanantaina neuvolaan. Tsemppiä!
Soitin päivystykseen ja sanoi ettei siellä voi oikein mitään tänään tehdä (pieni paikkakunta ja sairaala) että mennä huomenna vastaanotolle. tietenkin sitten mennä jos vuotoa tulee enemmän tai kipuja. Huomenna sitten tietää enemmän. Kaksi parasta ystävää ovat auttaneet paljon tänään. Mieskin lohdutti että jos nämä ovatkin menkat kun ei ole kipuja eikä todella runsaasti vuoda.
Kun Mielipidekysymys laittoi keltarauhasesta, luin muualtakin että viikolla 9 keltarauhanen surkastuu ja voi olla verensekaista vuotoa... luin että olisi ihan yleistä tietoa mutta ei minulle ole kerrottu esim neuvolassa tai äitipolilla, enkä ole tutkinut muualtakaan, eikä ole tullut vastaan. Toivottavasti olisi vain tällaista vuotoa.
Kyllä tämä oli keskenmeno valitettavasti Aamulla kuuden maissa hulahti ja alkoi kunnolla vuotamaan kipujen kanssa ja tulla sitä raskausmateriaalia ulos. Vieläkin vuotaa..