Mun hcg-arvo oli 33, onhan tuo noussut. Kai parin päivän välein tuplaantuu. Oon iha tyytyväinen tuohon, mutta jatkan silti testauksia apteekin kans samoilla testeillä nii näkee viivan vahvistumista toivon mukaa!
Täällä myös vuoto alkoi uudelleen, tällä kertaa vaan rusehtavaa tuhrua. Tuntuu kun olis ilmapallo alamahassa, kipuja ei ole vaan sellanen epämiellyttävä tunne aina välillä.
Onneks täällä monella vuoto loppunut!
Tsemppiä ja haleja henkilöille joille tullut huonoja uutisia viimeaikoina!
Mulla on alkanut muutama päivä sitten toispuoleinen alavatsakipu, tuntuu kun puukolla tuikittais oikeeseen munasarjaan, toivon vaan, ettei tää nyt ole mikään kohdun ulkonen.
Rousbe mulle lääkäri sano että ennen rv7 ei ole hätää ja sen jälkeen on kyllä varmasti kipeä. Ja tuskin sulla kuitenkaan on ku, ne on kuitenkin harvinaisia, vaikka jokuhan aina siihenkin pieneen porukkaan kuuluu.
Jos jotain positiivista siitäkin hirveestä kokemuksesta pitää löytää niin ainakin varhaisultra kuuluu joka raskaudessa.
Rousbe, mulle sanoi tänään lääkäri varhaisultrassa että munasolu on lähtenyt oikeasta munasarjasta. Ja ka, iltapäivällä oli tota tuikkimista oikeanpuolella. Ja raskaus ihan kohdunsisäinen :) jos meet ultraan niin kysäiseppä kummalta puolelta on kaveri lähtenyt :)
Oiskohan se keltarauhanen siellä kun aiheuttaa tuntemuksia? Se kun muodostuu just sille puolelle, mistä munasolu on irronnu ja siitä ne lääkäritkin vissiin tietää, kummalta puolelta munasolu on irronnu.
Toivottavasti ois keltarauhanen :) Muistaakseni viime ultrassa oli just oikealla iso folli, joka irrotettiin piikillä.
Kiitos teille, saan varmasti nukuttua ensi yönä
Mulla meni kesken... testi nega tänään. Viikon verran menkat ehti olla myöhässä. Nyt menkkakivut ja vuotoa. On tää lapsensaaminen tehty vaan niin vaikeaks koittelemukseks... nyt 12/15 kemiallinen, 4/17 km (rv10) ja nyt tämä. Tuntuu että hylkiikö kohtu alkioita kun hedelmöittyminen onnistuu, mutta ei vaan pysy. Epätietoisuus on helvettiä
Eikä, voimia Taiga86. Älä heitä pyyhettä kehään! Voit vielä kuitenkin saada terveen lapsen. Joillakin voi olla suuri määrä keskenmenoja ennen kuin onnistaa.
Taiga suuret pahoittelut tilanteeseesi! Niin surullista että kävi noin, ja vielä useamman kerran putkeen! Sulla on käynyt nyt tosi huono tuuri, mutta eiköhän sieltä vielä tule raskaus loppuun astikin päättymään. Valtavasti voimia kuitenkin
Taiga, teillä on niin pitkä aika yritystä takana ja nyt niin monta epäonnista raskautta, niin eikös nyt jo pääsisi tutkimuksiin? Jos vaikka selviäisikin joku syy? Paljon voimia teille molemmille, raskaita tuommoiset koettelemukset